|
|
faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:18 | |
| - Blackpaw schreef:
- Pfoe, ik voel me al weer een stuk beter ^^
mooizoooo : D |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:19 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- Zo, nu is Spotted weer onuitstaanbaar. c:
En idd, Flamey gaat zo'n goede vader zijn. :3 NO. YOU SHOULD COVER YOURSELF SPOTTEDPAW I DON'T WANT THE TOMS TO FALL IN LOVE WITH YOU BECAUSE YOU WILL ALWAYS BE MY LITTLE DAUGHTER D: |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:20 | |
| De zon maakte me zo blij x'D |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:21 | |
| - Dustpaw. schreef:
- Spottedpaw, schreef:
En idd, Flamey gaat zo'n goede vader zijn. :3 NO. YOU SHOULD COVER YOURSELF SPOTTEDPAW I DON'T WANT THE TOMS TO FALL IN LOVE WITH YOU BECAUSE YOU WILL ALWAYS BE MY LITTLE DAUGHTER D: AND YOU'LL ALWAYS BE MY BIG DADDY WHO IS THE BEST DADDY IN THE WURLD : D over toms gesproken: Spotted en dust moeten een topic :33 |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:22 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- Dustpaw. schreef:
- Spottedpaw, schreef:
En idd, Flamey gaat zo'n goede vader zijn. :3 NO. YOU SHOULD COVER YOURSELF SPOTTEDPAW I DON'T WANT THE TOMS TO FALL IN LOVE WITH YOU BECAUSE YOU WILL ALWAYS BE MY LITTLE DAUGHTER D: AND YOU'LL ALWAYS BE MY BIG DADDY WHO IS THE BEST DADDY IN THE WURLD : D over toms gesproken: Spotted en dust moeten een topic :33 Oeh lalal, sexy shit >D Ik vind het prima! Wil jij aanmaken? Ik wil best wel een meeting met deze mooie poes met Dust *-* HAHA. |
|
| |
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:23 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:23 | |
| TROUWENS CHI, ALS IK OOK EVEN MIJN CAPSLOCK AAN MAG ZETTEN
WAAR IS WOLFIE D: IK MIS MIJN BOO |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:24 | |
| - Dustpaw. schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- Dustpaw. schreef:
- Spottedpaw, schreef:
En idd, Flamey gaat zo'n goede vader zijn. :3 NO. YOU SHOULD COVER YOURSELF SPOTTEDPAW I DON'T WANT THE TOMS TO FALL IN LOVE WITH YOU BECAUSE YOU WILL ALWAYS BE MY LITTLE DAUGHTER D: AND YOU'LL ALWAYS BE MY BIG DADDY WHO IS THE BEST DADDY IN THE WURLD : D over toms gesproken: Spotted en dust moeten een topic :33 Oeh lalal, sexy shit >D Ik vind het prima! Wil jij aanmaken? Ik wil best wel een meeting met deze mooie poes met Dust *-* HAHA. sexyness all the way. dat topic gaat echt de maxfactor van smexyness overschrijden. Ayay, on my way! @Eef, JIJ IK POSTTE DIT EN TOEN ZAG IK JOU REACTIE. Wolfie is op schoolreis c: |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:25 | |
| Ik ga de taart afmaken, mijn moeder is vandaag jarig ^.^ |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:25 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- Dustpaw. schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- Dustpaw. schreef:
- Spottedpaw, schreef:
En idd, Flamey gaat zo'n goede vader zijn. :3 NO. YOU SHOULD COVER YOURSELF SPOTTEDPAW I DON'T WANT THE TOMS TO FALL IN LOVE WITH YOU BECAUSE YOU WILL ALWAYS BE MY LITTLE DAUGHTER D: AND YOU'LL ALWAYS BE MY BIG DADDY WHO IS THE BEST DADDY IN THE WURLD : D over toms gesproken: Spotted en dust moeten een topic :33 Oeh lalal, sexy shit >D Ik vind het prima! Wil jij aanmaken? Ik wil best wel een meeting met deze mooie poes met Dust *-* HAHA. sexyness all the way. dat topic gaat echt de maxfactor van smexyness overschrijden. Ayay, on my way! @Eef, JIJ IK POSTTE DIT EN TOEN ZAG IK JOU REACTIE. Wolfie is op schoolreis c: Ja man, sexyness for life >3 |
|
| |
faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:27 | |
| @Linn we also need topic dust x glow. remember when glow was gay af? x'D
@Rebecca Gefeliciteerd meis! |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:28 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- Dustpaw. schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- Dustpaw. schreef:
- Spottedpaw, schreef:
En idd, Flamey gaat zo'n goede vader zijn. :3 NO. YOU SHOULD COVER YOURSELF SPOTTEDPAW I DON'T WANT THE TOMS TO FALL IN LOVE WITH YOU BECAUSE YOU WILL ALWAYS BE MY LITTLE DAUGHTER D: AND YOU'LL ALWAYS BE MY BIG DADDY WHO IS THE BEST DADDY IN THE WURLD : D over toms gesproken: Spotted en dust moeten een topic :33 Oeh lalal, sexy shit >D Ik vind het prima! Wil jij aanmaken? Ik wil best wel een meeting met deze mooie poes met Dust *-* HAHA. sexyness all the way. dat topic gaat echt de maxfactor van smexyness overschrijden. Ayay, on my way! @Eef, JIJ IK POSTTE DIT EN TOEN ZAG IK JOU REACTIE. Wolfie is op schoolreis c: Nou :c that makes me sad. |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:29 | |
| Iro: Glow was gay? ;3; Oehhh, dat klinkt sexy. Ik wil best nog een topic tussen die twee ~ Maar dat is dan wel de laatste voor Dust, drie tegelijk vind ik wel genoeg even, ik moet nog een beetje in zijn flirterige ik inkomen :') |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:30 | |
| |
|
| |
faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:31 | |
| - Dustpaw. schreef:
- Iro: Glow was gay? ;3; Oehhh, dat klinkt sexy. Ik wil best nog een topic tussen die twee ~ Maar dat is dan wel de laatste voor Dust, drie tegelijk vind ik wel genoeg even, ik moet nog een beetje in zijn flirterige ik inkomen :')
https://www.warriorcatsnl.com/t15539-y-yeah-a-roseDit was gay :') |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:31 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- @Eef, ik post vanavond. Ik kan elk moment een sms krijgen om te vertrekken naar de paarden. Ik maak deze topics even aan en ga dan naar buiten. ^^
@Linn, https://www.warriorcatsnl.com/t23066-let-it-go here you go <3. Haha is goed hoor! Veel plezier |
|
| |
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:33 | |
| iemand een topicje met Seven? :3 |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:35 | |
| Iro: Lol oké klopt ook wel~ Chi: Zou best grappig zijn als ze iets kregen, want dan lijkt ze heel veel op haar vader. Zijn eerste liefde was toen hij apprentice was een thunderclan apprentice xD |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:36 | |
| My little badass. Zomaar even de deputy aanvallen :'D
Well gtg ben ontbijten ^^' |
|
| |
San or Wolfie 542 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 12:37 | |
| |
|
| |