|
|
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 18:11 | |
| - Acefray schreef:
- Is er iemand die zoiets kan maken voor mijn Leopardkit? https://2img.net/h/oi39.tinypic.com/dykdtu.jpg
I can try? :'3 Zie voorbeeld van Sparrow's setje~ EDIT: Oh wait dat gedeelte dat het beweegt niet haha xD Pas geprobeerd maar 't mislukte~
Laatst aangepast door Sparrowfeather op zo 8 maa 2015 - 18:12; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| |
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 18:12 | |
| Ik ben aan het kijken om me aan te melden bij een van de nestjes die nu op zijn... Maar dan opnieuw... Idk... Dx |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 18:13 | |
| - Snowdrop schreef:
- Ik ben aan het kijken om me aan te melden bij een van de nestjes die nu op zijn... Maar dan opnieuw... Idk... Dx
Know the feeling x'D |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| |
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 18:14 | |
| - Rudekit schreef:
- Butterbell schreef:
- Rudekit schreef:
- Butterbell schreef:
- And update:
Wel euh welke taal is het? T gaat om layout ;P
Tis placefiller tekst oftewel latijn, Lorem Impsum c: Ooooh nou ik dacht ik ga het lezen en nouja....hehe ^^" Gênant... Maar het is heel mooi gedaan en het ziet er zeer professioneel uit ^^ Haha thanks XD het moet er ook proffessioneel uitzien maar ugh >< Het wil niet zoals ik het wil en geschetst heb enzo |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 18:18 | |
| - Sparrowfeather schreef:
- Acefray schreef:
- Is er iemand die zoiets kan maken voor mijn Leopardkit? https://2img.net/h/oi39.tinypic.com/dykdtu.jpg
I can try? :'3 Zie voorbeeld van Sparrow's setje~ EDIT: Oh wait dat gedeelte dat het beweegt niet haha xD Pas geprobeerd maar 't mislukte~ Hahaha, xD Het is ook heel subtiel :') Maar thx though~~ *totaal geen sluipreclame* Help, others, Ik heb een sexy plaatje en wil de ava zelf wel maken, ik heb alleen iemand nodig voor het effectje ^^ *Klik* |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 18:25 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 18:27 | |
| hmm guys moet Butter nou echt een giant rage gaan geven? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 18:27 | |
| Okay dit is het dus
{0} Pitchblack - langharige zwarte poes met amberen/blauwe ogen {0} Chasm? - gestreepte poes met ook amberen ogen {0} Pool? - poes die op de moeder zal lijken, dus verwijst naar spiegelbeeld in een meer c:
Welke zou ik nemen? :3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 18:35 | |
| erg moet echt een actief shopje gaan komen (A) c; just saying~
|
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 18:36 | |
| Als een gewonde kat Acefray nodig heeft, mag ik dan nog in het topic Med. Cat Assistance van Smokebreath posten of via pm ofzo...? (: |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 18:39 | |
| - Rudekit schreef:
- Als een gewonde kat Acefray nodig heeft, mag ik dan nog in het topic Med. Cat Assistance van Smokebreath posten of via pm ofzo...? (:
Goed punt xD Ik zal een nieuw topic maken c: |
|
| |
185 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ▰ Ageless [41 moons when he died] ▰Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 18:41 | |
| Psssst Jams, vergeet je niet te posten bij Lionpoof? :'D We hebben bezoek hahaha xD |
|
| |
| |
| |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| - Acefray schreef:
- Rudekit schreef:
- Als een gewonde kat Acefray nodig heeft, mag ik dan nog in het topic Med. Cat Assistance van Smokebreath posten of via pm ofzo...? (:
Goed punt xD Ik zal een nieuw topic maken c: Haha super (: Maar je moet je niet opjagen hoor! Neem je tijd ^^ Voor mij kan het nog even wachten hoor c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 18:42 | |
| - Snowdrop schreef:
- {0} Pitchblack - langharige zwarte poes met amberen/blauwe ogen
{0} Chasm? - gestreepte poes met ook amberen ogen {0} Pool? - poes die op de moeder zal lijken, dus verwijst naar spiegelbeeld in een meer c: x3 *rent weg* |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 18:43 | |
| - Eclipse schreef:
- @Ez, zou je het erg vinden als juniper/ ga wrs nog een andere naam zoeken/ dan familie is ^^
such a shame omdat te vragen ^^ -Laat- Dat zou ik heel leuk vinden c: |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 18:44 | |
| {1} Pitchblack - langharige zwarte poes met amberen/blauwe ogen {0} Chasm? - gestreepte poes met ook amberen ogen {1} Pool? - poes die op de moeder zal lijken, dus verwijst naar spiegelbeeld in een meer c:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 18:44 | |
| - Rudekit schreef:
- {2} Pitchblack - langharige zwarte poes met amberen/blauwe ogen
{0} Chasm? - gestreepte poes met ook amberen ogen {1} Pool? - poes die op de moeder zal lijken, dus verwijst naar spiegelbeeld in een meer c:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|