|
|
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 23:55 | |
| Net Catching Fire voor de .. 3e? keer gekeken met mn broertje, was heel gezellig <3
*Stare @ berichtenaantal * Wow, ik ben de duizend over :') Dat is een hele prestatie voor mij xp |
|
| |
Yanthe 116 Actief A psy¢opαth is bєttєr than nσ pαth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 23:58 | |
| Ghaha, veel succes met ze allemaal te lezen x'D |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 23:59 | |
| moet iig nog behoorlijk belangrijk bericht schrijven maar ben compleet leeg. I'll be off to bed night guys |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 0:00 | |
| - Emberpaw' schreef:
- Net Catching Fire voor de .. 3e? keer gekeken met mn broertje, was heel gezellig <3
*Stare @ berichtenaantal * Wow, ik ben de duizend over :') Dat is een hele prestatie voor mij xp Gefeliciteerd Dieuw! ;D Duizend is veeeeel! ;w; Zelf net een bericht geleden 700 gehaald whiee C: |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 0:14 | |
| @Nele; Haha, thx :') Meestal haal ik de duizend niet eens, maar is mn account al inactief voor de 600 ofzo (A)
Maarja, ik ga ook maar eens slapen ^^ Gn ~ |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 0:46 | |
| Well I am off to sleep, Morgen lekker chillen met Tessa Shoppen en naggen over wat we gaan eten, gonna be fuuun xD
ciaaoo |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 7:29 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 7:55 | |
| Goodmorning ^^! Ik heb zowaar tijd om te posten vanochtend. I'm happy =D ! Hoe gaat het met jou Hanna? |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 7:58 | |
| goed, moet enkel nog 140 pagina's lezen tegen morgen :c en met jou? ^-^ |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 8:00 | |
| Dat is minder...Succes ermee meid <3 !
Goed! Wij hebben vandaag besloten om niet te gaan klussen in ons huis, we gaan lekker van het weer genieten en een rondje op de racefiets. We hadden dat echt even nodig, dus ik heb er helemaal zin in =D . |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 8:03 | |
| mijn leerkracht word ook niet boos als ik het pas tegen woensdag doe, maar, urghh, het is wel echt de bedoeling dat ik het nu lees :/ en klinkt leuk c: zelf vind ik klussen ook maar vervelend |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 8:07 | |
| Ja irritant... waar gaat het over wat je moet lezen?
Haha is het ook, maar ons huis moet klaar dan kunnen we er eindelijk in. Dus dat is ook wel weer iets om naar toe te leven <3 . |
|
| |
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 8:10 | |
| een boek van Rob Beatens (geen zorgen, ik had er ook nog nooit van gehoord xD ) het is een auteur die in het derde trimester ons wat meer gaat komen uitleggen over zijn boeken en het boek dat ik lees gaat over racisme, vandalisme, etc... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 8:13 | |
| Ik ken hem inderdaad niet, dus ik heb even gegoogled =P . Zijn boeken zijn mij ook onbekend, maar is het wel leuk om te lezen dan? |
|
| |
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 8:14 | |
| ze zijn niet echt mijn genre, maar wel oké, zelf ben ik echt een soort Fantasy-frak als het over boeken gaat xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 8:15 | |
| Goodmornin' vandaag kijken naar een verzorgpony c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 8:15 | |
| Haha, ja ik ook inderdaad. Wel fijn dat het wel te lezen valt =) . Ik kom echt nooit door boeken heen als ze niet te lezen zijn XD .
Ooh dat klinkt super Jamie, wat voor verzorgpony? |
|
| |
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 8:17 | |
| - Claw schreef:
- Haha, ja ik ook inderdaad. Wel fijn dat het wel te lezen valt =) . Ik kom echt nooit door boeken heen als ze niet te lezen zijn XD .
Ooh dat klinkt super Jamie, wat voor verzorgpony? helemaal mee eens, heb echt nog een reusachtige berg boeken liggen die ik ooit heb gekregen en niet fijn lezen :/ Hii Jamie, klinkt leuk c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 8:20 | |
| Nee dat heb ik ook. Ik heb laatst alleen mijn berg boeken opgeruimd, dus ik heb er heel veel weggegeven =) . |
|
| |
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 maa 2015 - 8:22 | |
| - Claw schreef:
- Nee dat heb ik ook. Ik heb laatst alleen mijn berg boeken opgeruimd, dus ik heb er heel veel weggegeven =) .
ik ben zelf ook wel van plan om ze aan de bib te geven, ofzo, maar ik vergeet het altijd xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|