|
|
A friend in the dark ♥ 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 22:12 | |
| Ik ben echt met al mijn accounts aan het posten, wat bezield me opeens XD |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 22:13 | |
| |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 22:15 | |
| Hey mensen, ik ben van plan om Sparrowfeather eens wat meer betrokken te maken bij de jongere generatie van WindClan. Dat door een soort logeerpartijtje te geven in zijn eigen den :'D En omdat ik daarvan een actief topic wilt maken, zijn er hier fluffy's die daar zin in hebben? :'3 |
|
| |
A friend in the dark ♥ 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 22:16 | |
| - Sparrowfeather schreef:
- Hey mensen, ik ben van plan om Sparrowfeather eens wat meer betrokken te maken bij de jongere generatie van WindClan.
Dat door een soort logeerpartijtje te geven in zijn eigen den :'D En omdat ik daarvan een actief topic wilt maken, zijn er hier fluffy's die daar zin in hebben? :'3 Well ik heb Lake, die is een erg jonge elder, Broken, de oude apprentice en Flash die bijna warrior is ^^ Lijkt me leuk btw :3 |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 22:17 | |
| - Lakeside schreef:
- Sparrowfeather schreef:
- Hey mensen, ik ben van plan om Sparrowfeather eens wat meer betrokken te maken bij de jongere generatie van WindClan.
Dat door een soort logeerpartijtje te geven in zijn eigen den :'D En omdat ik daarvan een actief topic wilt maken, zijn er hier fluffy's die daar zin in hebben? :'3 Well ik heb Lake, die is een erg jonge elder, Broken, de oude apprentice en Flash die bijna warrior is ^^ Lijkt me leuk btw :3 Ik bedoelde vooral kittens eigenlijk haha x'D But, nu je het zo zegt, ik kan later ook wel iets gaan organiseren zodat hij wat meer leeftijdsgenoten kent haha xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 22:18 | |
| - Sparrowfeather schreef:
Dat door een soort logeerpartijtje te geven in zijn eigen den :'D En omdat ik daarvan een actief topic wilt maken, zijn er hier fluffy's die daar zin in hebben? :'3 Sws heeft hij een vaste klant in zn den aan Radiantkit XD Kind moet elke maan wel kruiden en is alsnog zwak en super vatbaar vvoor ziektes. maar ze word atm ontvoerd -yep.. dt gaat leuk worden |
|
| |
freaking kill me 101 Actief I'm a soldier; I will die in glory
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 22:20 | |
| Smoky <3 Zoveel liefde voor zijn karakter <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 22:24 | |
| Smoky <'3 Naja, als Radiant terug is moeten we zekers wat topicjes doen hehe :'D Wil echt gaan knallen met Sparrow nu hij z'n rang als medicine cat heeft~
Ey and Bo, je moet posten op het Gathering topic want Sparrow is bij Snow komen zitten~ Wil je ook nog een nieuw topic btw? |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 22:25 | |
| ik verveel me en mag van Tessa niet posten ze wil de telefoon njiet ophangen screw tessa |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 22:25 | |
| Ik ga maar weer ^^
Daan, kga posten bij August nu hurhur >:3 |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 22:27 | |
| zo alles bij gepost ;w; soms zo fijn om even afgeleid te zijn door te posten |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 22:27 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Ik ga maar weer ^^
Daan, kga posten bij August nu hurhur >:3 Oh nice 2 know >:3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 22:29 | |
| god ik weet nog dat Sparrowfeather Sparrowkit was ;w; ik ben echt lang inactief geweest. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 22:31 | |
| Hihi ja hij is zo hard gegroeid <'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 22:37 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 22:37 | |
| Hij is zo lief <'3
Awww, heb de oude avatar van Airkit terug gevonden<3 |
|
| |
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 23:20 | |
| I feel guilty ;-; Tell me it is not worth it? Heb vandaag niets voor mn examen geleerd because of fatigue ;-; |
|
| |
San or Wolfie 542 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 23:40 | |
| |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 23:42 | |
| - Jane schreef:
- I feel guilty ;-;
Tell me it is not worth it? Heb vandaag niets voor mn examen geleerd because of fatigue ;-; Geen zorgen, hakuna matata! Vlieg je er morgen gewoon dubbel zo hard in! (': - Sweet dreams, San! ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 maa 2015 - 23:45 | |
| Hoe een anime je de creeps kan geven, heerlijk <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |