We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 20:36
Mazepaw. schreef:
Blackpaw schreef:
Urg, ik heb trek in een snack, maar ik heb geen snacks D: #problems #hashtag #n00b #ikwilposten #ikverveelme
ik wil snacks, maar ik wil ook afvallen... :c
Hmm, nee, dan kan je het beter niet doen Ik ben deze week iets té enthousiast gaan sporten. Ik ben namelijk juist bezig met aankomen door heel veel spier op te bouwen. Maar ik kan nu eigenlijk niet meer lopen.. De spieren aan de binnenzijde van m'n bovenbenen zijn he-le-maal kapot, dus ik ben een sneu kreupel vrouwtje nu :c
WIE IS DE MOL BEGINT GUYSSSS
Lionroar
Member
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 20:37
Wie is de mol...
mijn hele school praat erover en ik heb geeneens een TV om het te kijken, it's getting annoying
Mazerunner
Member
2815 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 20:38
Blackpaw schreef:
Mazepaw. schreef:
Blackpaw schreef:
Urg, ik heb trek in een snack, maar ik heb geen snacks D: #problems #hashtag #n00b #ikwilposten #ikverveelme
ik wil snacks, maar ik wil ook afvallen... :c
Hmm, nee, dan kan je het beter niet doen Ik ben deze week iets té enthousiast gaan sporten. Ik ben namelijk juist bezig met aankomen door heel veel spier op te bouwen. Maar ik kan nu eigenlijk niet meer lopen.. De spieren aan de binnenzijde van m'n bovenbenen zijn he-le-maal kapot, dus ik ben een sneu kreupel vrouwtje nu :c
WIE IS DE MOL BEGINT GUYSSSS
ik hou niet zo van sport, echt ik ben altijd de laatste bij l.o... :/ en nooit naar dat programma gekeken, waar gaat het over?
Waterdrop
Member
Kath 165 Actief
CAT'S PROFILE Age: 24 moons I'm on this planet they called earth Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 20:38
Ik wil echt graag Big Hero 6 zien .-. (voelt zich kinderachtig xD )
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 20:41
RIK VAN WESTELAKEN! Mensen we kunnen het journaal niet meer vertrouwen! Onze nieuwslezer is de mol, ik weet het zeker 8) Ik verdenk die gast al sinds ik hoorde dat hij meedeed xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 20:44
Draco schreef:
Hiddenkit', schreef:
Draco schreef:
Wie is de mol...
mijn hele school praat erover en ik heb geeneens een TV om het te kijken, it's getting annoying
ik heb nog nooit een aflevering gekeken van wie is de mol,wil ik ook niet eerlijk gezegt
Ik snap de helft ook niet Verder weet ik wel dat de meeste van mijn vrienden Rik ofzo verdenken, het is teveel gedoe voor mij
ik vind het een beetje goedkoop net als utopia...(A)
Waterdrop
Member
Kath 165 Actief
CAT'S PROFILE Age: 24 moons I'm on this planet they called earth Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 maa 2015 - 20:44
Net zoals bij expeditie, ik kijk de eerste aflevering, probeer het vol te houden en dan laat ik het na aflv. 2 links liggen. Het enige wat me lukt te volgen is Divorce :')