Windflame was nog altijd aan het nadenken, eigenlijk leek het haar geen goed idee om Windkit nu mee te nemen. Ze ademde even diep in en zwaaide met haar staart. ''Ik hoop zo dat we geen gevaren tegen komen!'' Scarkit was duidelijk heel blij, en toch moest ze slecht nieuws brengen. '' Luister,'' begon ze te spreken. '' Ik heb nog eens nagedacht, en Windkit, Jij mag een aandere keer met me mee. Ik vind je nu nog te jong als ik eerlijk moet zijn. en als we wel in de problemen komen, kan ik niet en jou dragen en vechten tegelijk.'' Ze zuchtte even, nou dat was er dan uit. Ze wist dat dit teleurstellend was voor haar dochter, maar ook zij moest begrijpen dat dit alleen voor haar veiligheid was. Ze keek naar Scarkit. '' Jij mag nu wel mee, als je nog wil. Jij kunt zelf lopen en dus kan ik je beschermen,'' mauwde ze zacht en keek hem recht aan. Meteen daarna keek ze naar buiten, door de ingang van de Nursery. Ze wiebelde even met haar oren en nam opnieuw een hap en binnen een korte tijd was het konijn op en stond Windflame op. Ze rekte zich langzaam uit en keek even rond naar de andere queens in de Nursery. De meeste lagen nog te slapen, maat zodra ze wakker werden konden ze wel voor haar kroost zorgen. Ze hoopte dat ze zich niet in de problemen zou werken met hun kittenstreken.
[als jij nog een keer reageert open ik een topic bij vierboom]