| Sinclaw x Silverstar(?) kittens | |
|
|
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens zo 22 maa 2015 - 19:17 | |
| Even voor de leuk c: De bloedlijn (VOLGENS SIN) is: 25%Thunderclan 25%Shadowclan 50%Skyclan |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens zo 22 maa 2015 - 19:39 | |
| Dus Sinclan is 25%Thunderclan 25%Shadowclan en 50%Skyclan? |
|
| |
Michelle 296 Actief I am made of LoVe
| |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens ma 23 maa 2015 - 17:03 | |
| Sinclaw is 50%TC 50%SC Silverstar is 100Sky en hij is de 'vader' ;P dus komt er uit 25%Thunderclan 25%Shadowclan 50%Skyclan |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens di 24 maa 2015 - 21:16 | |
|
Acidkit
{ I’ll never trust again }
{{ GeneralName Acidkit Past names None Future names Acidpaw, Acid{?}, Acidstar {?}
Age Unborn Birth place Shadowclan nursery {?} Season birth New leaf
Gender Female Sexuality Hetero
Bloodline 25% Thunderclan 25% Shadowclan 50% Skyclan Parents Sinclaw x Silverstar {?} Sibling Unknown Partner I would cry knowing that my tears felt like acid on your skin.
{{ Lifestyle
Lifestyle Clancat Former lifestyle None Future lifestyle Rogue {?}, Kittypet {?}, Bloodclan {?}
Clan Thunderclan Former clan None Future Clans Dark Forest {?}, Starclan {?}
Rank Kitten Former rank None Future rank Apprentice {?}, Warrior {?}, Medicine Cat Apprentice {?}, Medicine Cat {?}, Deputy {?}, Leader {?}, Elder
{{ Personality
Character discription Acid zal bij de geboorte met haar snuit in het grind en stenen belanden. Aangezien ieder levend wezen, hoe jong ook, een knipperreflex heeft zal ook deze kitten haar gesloten oogjes samenknijpen. Maar nog voor ze hier tijd voor heeft krijgt ze kleine stukjes van het ruwe zand en grind onder haar kwetsbare ogen. Met het samentrekken van haar oogleden maakt ze het alleen maar erger. Het is duidelijk dat er wat mis is en de kleine kitten word meteen gescheiden van haar moeder om haar ogen schoon te laten spoelen. Dit is risicovol omdat ze haar kopje kort onder water gehouden moet worden en een kitten geen besef heeft van ‘onder water niet ademen’ Maar ze zullen het erop wagen met de gedachten dat een kat blind ook geen leven krijgt. { Aangezien ik niet weet waar/hoe Sinn bevalt kan het altijd nog met plan B als ze buiten het kamp haar kits krijgt. Dan ziet ze bloed onder de oogleedjes vandaan komen en weet zo dat er iets flink mis is. Als ze gekozen word kunnen we altijd nog een dramatischere manier vinden om haar blind te krijgen :’) }
Ze zal hierna als kitten al flink snel haar ogen openen. Nu zien ze al dat de poes blind is en altijd zal blijven. Hier pats haar karakter zich op aan. Acid heeft opmerkelijke andere zintuigen, met name reuk. Ze heeft dus ook helemaal niet het idee dat ze wat mist en apart gehouden moet worden. Maar queens en katten zijn voorzichtig in haar buurt. Een kat kan makkelijk zonder zicht leven, je hebt het niet nodig om te jagen. Je hoort en ruikt je prooi, zien is vooral bijzaak. Maar de problemen van blind zijn komen in de sociale omgang. Ze word behandelt als porselein of als schroot. De kattin stelt zich hart en bitter op, wetend dat het voor haar niet makkelijk is. Maar ze zal nooit opgeven en plijt om een zo normaal mogelijk leven. De poes heeft een scherpe tong en een geweldige vorm van zelfspot. Verder is ze eerlijk, bot maar eerlijk. Op latere leeftijd zal ze een stoornis ondergaan waardoor haar manier van doen wat verknipt is. Ze is op een rustige en kalme manier wreed. Zo staat ze niet boven martelingen en onnodige bloedvergiet. But that’s the price you paid. {{ OutsideFur color een zacht wit met zilvere tekeningen langs haar oren, ogen, staart en aalstreep. Fur length Kort Eyes color Een glanzend blind zilver Build Slank en sierlijk Tail Normaal {{ MotivationEn hier gaat mijn belofte om te stoppen met kitten aanmeldingen T^T Ik had al een flinke tijd ideeën over een Acidkit, en ideeën over een blinde kat te bespelen, en hier bovenop ook nog ideeën voor een psyco kat die ook een rustige kant heeft. En hier zijn ze alle drie boem samengevoegd. Ik hou van Acid, van haar naam tot haar doen. Ik wil dat haar karakter ook via de rpg tot stand komt. Met name de manier hoe katten met een blinde omgaan. Want geef toe, wij mensen worden al ongemakkelijk als het gaat om beperkingen, laat staan zoals bij katten dat je ook nog instinct hebt die zegt dat ze alleen maar last zijn. Acid is vooral gebaseerd op het liedje; I’ll never trust again. En het liedje; It took me by surprice.
{ I’ll never love again }
|
|
| |
Hannanas!!! (also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!!!!) 148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens wo 25 maa 2015 - 16:19 | |
| { P E R S O N B E H I N D }
Jep, na lang twijfelen heb ik uitijndelijk de knoop door gehakt en besloten om me toch aan te melden. Ik had mezelf voor genomen om het bij Wolf, Maze en Seven te houden, maar... tja, toen kreeg ik Bane in mijn hoofd. Ze zal mijn eerste poes zijn sinds... lange tijd :'3 Ik had ook wel zin om een actieve tc'er te hebben, en een nestje is daar altijd de beste manier voor c: Daarbij vind ik zowel Sin als Silver gewoonweg awesome, en zou ik me echt verreerd voelen mocht ik een kitten van hen spelen. Toegegeven, ik was wel erg verrast toen ik dit topic zag verschijnen xD
Even over mezelf; ik ben dus Hanna, maar je mag me ook Hannanas, Han of Hannibal noemen, kies maar wat je het leukste vind xD Ik zit al bijna 2 jaar op wc en mijn bekentste acc is Mazepaw. Ik ben een belg en 14 op dit moment c:
{ B A N E F L O W E R }
General
Hallo, mijn naam is Banekit en op dit moment, ben ik nog niet geboren. Later zal ik Baneflower heten. Rare naam hé? Dat zegt iedereen. Ik ben niet erg goed met woorden, dat zeg ik nu al. Sommige katten zullen mij als 'saai' omschrijven, en wel, euh, ze hebben misschien wel een beetje gelijk... 'Bane' verwijst naar mijn vacht, wiens donkerbruine kleur mama aan de verdorven herfstbladeren die nog onder het ijs begraven lagen, deed denken. Ik ben een poes, en mama heet Sinclaw en papa heet Silverstar, hij is de thunderclan leader, en iemand waar ik echt naar opkijk. Niet dat ik denk dat ooit zo groot en sterk als hij kan worden. Wel, euh, dat was ongeveer alles wat er te vertellen valt.
Personality
Wat? Mijn persoonlijkheid? Ik ben echt niet goed met dat soort vragen... Ik zal maar beginnen met het feit dat er katten zijn die mij als 'paranoïde' zouden omschrijven. Niet mijn schuld dat ik anderen niet snel vertrouw. Toch? Ik ben misschien niet erg hartelijk tegen vreemdelingen, maar dat maakt me toch nog niet paranoïde? Vrienden maken gaat voor mij dus niet altijd even makkelijk. Niet dat ik geen vrienden wil, het duurt gewoon even voordat ik iemand vertrouw. Maar als je eenmaal mijn vriend ben, zal ik wel erg trouw en behulpzaam zijn, en je verdedigen in ruzies. Niet dat ik echt een scherpe tong heb, behalve als ik echt boos ben. Dan wil je me niet meemaken. Ik word ook wel eens als koppig omschreven, aangezien ik mijn ongelijk niet graag toegeef... Ach ja, wie vind het nu niet leuk om gelijk te hebben? Euh, wat valt er nog te vertellen? O ja, dit vertel ik eigenlijk niet zo graag maar ik ben...euh... bang in het donker. Wel, niet echt voor het donker zelf, maar voor wat er in het donker kan schuilen... Ga het wel niet verder te vertellen, want dat is mijn grootste geheim, en ik wil niet dat iedereen mijn angsten kent. Ook twijfel ik wel eens. Wie hou ik voor de gek? Ik twijfel altijd als ik voor keuzes kom te staan. Ik weet nooit hoe ik moet kiezen.
Outside
Ik lijk vooral op mama, zegt iedereen. Ik heb een lang, bruin vachtje en opvallende gele ogen. Van papa heb ik bijna niets weg, behalve zijn stevige bouw, die niet opvalt met mijn dikke vacht. Ze zeggen wel eens dat ik schattig ben, wat ik helemaal niet leuk vind.
- ava:
Laatst aangepast door Wolfkit" op wo 25 maa 2015 - 18:34; in totaal 5 keer bewerkt |
|
| |
Kath 165 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 24 moons I'm on this planet they called earthGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens wo 25 maa 2015 - 16:58 | |
| Ik heb zelf het uiterlijk van de kitten veranderd omdat ik deze kitten wat mooier vond en er wat meer plaatjes van kon vinden ;p |
|
| |
Hannanas!!! (also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!!!!) 148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens wo 25 maa 2015 - 18:35 | |
| |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens wo 25 maa 2015 - 19:10 | |
| Iedereen bedankt voor de mooie aanmeldingen! We hebben besloten om voor een dochtertje en zoontje te gaan, en dit zijn uiteindelijk geworden:
Tallkit van Yanthe & Banekit van Hanna! |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens wo 25 maa 2015 - 19:15 | |
| Dang :c Maar gefeliciteerd Yanthe en Hanna! <3 |
|
| |
Emma2 & Assie :D 432 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens wo 25 maa 2015 - 19:15 | |
| |
|
| |
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
| |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens wo 25 maa 2015 - 19:21 | |
| bedankt! ik ben echt zo blij op dit moment c:
|
|
| |
Grote Boze Wolf 52
| |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens wo 25 maa 2015 - 19:31 | |
| Ik heb me niet aangemeld, maar ik heb dit welk gestalkt !! x
Gefeliciteerd iedereen xD |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens wo 25 maa 2015 - 21:15 | |
| Omg, dit had ik zelf niet eens aan zien komen x'D -gaat direct Tall aanmaken- |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens wo 25 maa 2015 - 21:17 | |
| |
|
| |
S I A 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens wo 25 maa 2015 - 21:33 | |
| Gefeliciteerd allebei, jullie verdienen het echt heel erg! ;D |
|
| |
Kath 165 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 24 moons I'm on this planet they called earthGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens wo 25 maa 2015 - 22:08 | |
| Gefeliciteerd Yanthe en Hanna! |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens do 26 maa 2015 - 14:21 | |
| |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens do 26 maa 2015 - 17:04 | |
| Gefeliciteerd allemaal :'D Jammer dat ik niet de tijd had om mijn halve aanmelding af te maken, maar het is een leuk nest! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens ma 30 maa 2015 - 11:00 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens | |
| |
|
| |
|