Bone staarde zenuwwachtig in het rond, hij moest en zal informatie vinden. Hij zag ook al dat de leiders een gesprek al voerden, zijn oren spitste naar Walnut toen ze begon. 'Mooi dat het goed gaat,' Miauwde ze, Hij hoorde toch iets van een tijfel maar haalde kort zijn schouders op. Hij zag hoe Walnuts blik op iemand anders focusten, hij hield kort vragend zijn hoofd scheef. Hij had ook met andere kunnen praten want daar had hij waarschijnlijk meer informatie gehad, hij tuurde kort naar de leiders. 'Nee hij is geen clangenoot, gewoon een kat die ik toevallig tegenkwam,' Sprak de windclan apprentices, beiden leken ze afgeleid. Bone trippelde kort met zijn poot heen en weer. Bonepaw schudden kort zijn kop en staarde haar aan, "En.... Hoe is het in de windclan, hebben katten ruzie gehad of is er iets belangerijks gebeurt?" Vroeg hij nieuwschierig. Misschien kon hij dat beter niet vragen, de poes glimlachte naar hem. Hij haalde zijn oren omhoog en gaf haar een duwtje, hij staarde naar haar. Er bleef maar kort stilten, 'hey Bone, vertel is over je leven,' Vroeg Walnut nieuwsgierig. Ze leek te gaan zitten, wat moest hij haar vertellen. Moest hij vertellen: Ja ik ben sins kort een spion van een kittypet, hij schudden zijn kop. Dat klonk gestoord, ook zou ze hem zeer waarschijnlijk een mep verkopen. Hij wiebelde kort met zijn oor, "Mijn leven is leven in de Thunderclan?" Sprak hij ongeloofwaardig. Hij staarde haar kort aan maar moest haar wel iets vetellen, maar wat.
Tag: Walnutpaw