|
|
Marieke 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:28 | |
| |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:29 | |
| - .Silentpaw schreef:
- Heya Nynke
Hey Marieksel :D |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:33 | |
| heb geen huiswerk tegen morgen |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:34 | |
| -Komt even gluren- Hé ems die kleur van manic panic wilde ik ook eerst bestellen :') Maar nu overweeg ik het blauwe, of me hele haar zwart of ros te kleuren xD En haai anderen -Rent weer weg- Meh morgen laatste dag dat ik kan studeren en ik kan er niets maar dan ook echt niets van. Dat examen gaat zo verdoemd zijn ;3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:36 | |
| me back,iemand die een post sheet wil maken voor brat? puppyogen |
|
| |
Marieke 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:37 | |
| - Brat schreef:
me back,iemand die een post sheet wil maken voor brat? puppyogen Ik wil wel :3 Heb je voorkeuren/ideeën voor hoe het eruit moet komen te zien? |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:40 | |
| San! we hebben nog een topic bij de twoleg place c: |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:42 | |
| - .Silentpaw schreef:
- Brat schreef:
me back,iemand die een post sheet wil maken voor brat? puppyogen Ik wil wel :3 Heb je voorkeuren/ideeën voor hoe het eruit moet komen te zien? je c; Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec vitae orci at elit aliquam malesuada. Integer malesuada facilisis tincidunt. Suspendisse augue velit, mattis vel pellentesque et, congue et erat. Duis congue rhoncus magna, eu sagittis magna molestie vitae. Suspendisse eleifend venenatis leo, sed suscipit ligula elementum non. Mauris at lorem tellus. Pellentesque id ligula scelerisque, porttitor justo vel, vestibulum justo. Vestibulum euismod, lacus sed blandit porta, erat tortor bibendum purus, eu pulvinar nibh libero ut justo. Morbi sed neque convallis, tempor orci a, aliquam quam. Integer tortor lectus, vestibulum sed dui ut, fringilla molestie tellus. Vestibulum non diam a enim. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec vitae orci at elit aliquam malesuada. Integer malesuada facilisis tincidunt. Suspendisse augue velit, mattis vel pellentesque et, congue et erat. Duis congue rhoncus magna, eu sagittis magna molestie vitae. Suspendisse eleifend venenatis leo, sed suscipit ligula elementum non. Mauris at lorem tellus. Pellentesque id ligula scelerisque, porttitor justo vel, vestibulum justo. Vestibulum euismod, lacus sed blandit porta, erat tortor bibendum purus, eu pulvinar nibh libero ut justo. Morbi sed neque convallis, tempor orci a, aliquam quam. Integer tortor lectus, vestibulum sed dui ut, fringilla molestie tellus. Vestibulum non diam a enim.
♥ Isa dit is de sheet die ik wil c;plaatjes:http://fc01.deviantart.net/fs70/i/2009/352/4/7/Dreamer_by_Justliveurlife.jpgkun je de ogen cyan blauw maken? c; Quote:i'm not crazy my reality is just different than yoursthanksss!! ;DD |
|
| |
Anni-Sensei 53 Actief She was the dancing queen, young and sweet, only 6 moons old.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:43 | |
| Brat@ Die username doet me telkens denken aan Bratwurst xD |
|
| |
Marieke 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:43 | |
| - Lunarpaw schreef:
- Brat@ Die username doet me telkens denken aan Bratwurst xD
omg x'D |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:44 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:45 | |
| - Mazepaw. schreef:
- San! we hebben nog een topic bij de twoleg place c:
oh yess ikii zo posten c; |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:46 | |
| - Slenderstep schreef:
- -Komt even gluren-
Hé ems die kleur van manic panic wilde ik ook eerst bestellen :') Maar nu overweeg ik het blauwe, of me hele haar zwart of ros te kleuren xD En haai anderen
-Rent weer weg- Meh morgen laatste dag dat ik kan studeren en ik kan er niets maar dan ook echt niets van. Dat examen gaat zo verdoemd zijn ;3 Gaaaf! Ik had mijn haar de shocking blue geverfd, echt een epic kleur <3 Bunny moest weg Rebecca, je bent r net mis gelopen :') |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:47 | |
| - .Silentpaw schreef:
- Lunarpaw schreef:
- Brat@ Die username doet me telkens denken aan Bratwurst xD
omg x'D Idd xD |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:49 | |
| - Brat schreef:
- Mazepaw. schreef:
oh yess ikii zo posten c; oké c: bratwurst xD |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:49 | |
| San, ik ga zo voor je posten met Irresistible :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:51 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Brat schreef:
- Mazepaw. schreef:
oh yess ikii zo posten c; oké c:
bratwurst xD ...zo ga ik haar van af nu noemen Omg xD |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:51 | |
| |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:52 | |
| - Brat schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Brat schreef:
- Mazepaw. schreef:
oh yess ikii zo posten c; oké c:
bratwurst xD ...zo ga ik haar van af nu noemen Omg xD Ik dacht dat het een "hem" was OwO |
|
| |
Marieke 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:53 | |
| - Rudekit schreef:
- Milka.Is.Zo.Lekker.
yes, yes it is :'D ---- Ik heb zin om een sheet te maken (en dan bedoel ik helemaal zelf maken en niet een plaatje in een bestaande sheet zetten, zoals Bratwurst net van me vroeg), maar heb geen ideeën van hoe de sheet eruit moet komen te zien x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|