|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 16:49 | |
| Ja Bunny! Rebecca zocht je + kan je posten bij het gevecht? Edit- Nice Ez!! Als je een felrode zoekt kan je altijd nog deze *klik mij!* kijken, Manic Panic kan je er ook uitspoelen, echt waar ik spreek uit ervaring ;D
Laatst aangepast door Tallshadow op di 3 maa 2015 - 16:51; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Marieke 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 16:50 | |
| - Wishkit schreef:
- Oh woops, dat bestaat niet xD Nu had ik net n goede foto voor Lunar tho, andere dan maar (A)
Kan ik anders helpen met zoeken C: |
|
| |
Anni-Sensei 53 Actief She was the dancing queen, young and sweet, only 6 moons old.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 16:51 | |
| - .Silentpaw schreef:
- Wishkit schreef:
- Oh woops, dat bestaat niet xD Nu had ik net n goede foto voor Lunar tho, andere dan maar (A)
Kan ik anders helpen met zoeken C: Ahhh heel graag >U< Ze moet een zilveren poes met groene of bruine ogen worden, langharig of kortharig maakt me vrij weinig uit c':
Ez@ Laat een foto zien als het klaar is *w* Ik ben altijd bang dat het resultaat verkloot wordt haha |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 16:53 | |
| - Tallshadow schreef:
- Ja Bunny! Rebecca zocht je + kan je posten bij het gevecht?
Dan zal ik moeten wachten op Rebecca om te horen wat ze wil (a) En ja hoor, even snel voor ik moet gaan *kijkt naar klok* ( |
|
| |
Marieke 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 16:58 | |
| - Lunarpaw schreef:
- .Silentpaw schreef:
- Wishkit schreef:
Kan ik anders helpen met zoeken C: Ahhh heel graag >U< Ze moet een zilveren poes met groene of bruine ogen worden, langharig of kortharig maakt me vrij weinig uit c':
Ez@ Laat een foto zien als het klaar is *w* Ik ben altijd bang dat het resultaat verkloot wordt haha - zit hier misschien iets bij? (Ik kan oogkleuren eventueel nog aanpassen):
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 16:59 | |
| - Whitelion schreef:
- Tallshadow schreef:
- Ja Bunny! Rebecca zocht je + kan je posten bij het gevecht?
Dan zal ik moeten wachten op Rebecca om te horen wat ze wil (a) En ja hoor, even snel voor ik moet gaan *kijkt naar klok* ( You're the best! |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:00 | |
| Emma, ik heb bij ons eigen trainingstopic ook gepost, en bij de groepstraining, good me xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:01 | |
| You're also the best Ez! Ik zal ook posten bij onze training *kijkt naar notificaties* en bij het gevecht :'D |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:04 | |
| Tyty :'D
Posten met Dawn word weer leuker nu die minder depri is :3 |
|
| |
Anni-Sensei 53 Actief She was the dancing queen, young and sweet, only 6 moons old.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:06 | |
| - .Silentpaw schreef:
- Lunarpaw schreef:
- .Silentpaw schreef:
- Wishkit schreef:
Ez@ Laat een foto zien als het klaar is *w* Ik ben altijd bang dat het resultaat verkloot wordt haha - zit hier misschien iets bij? (Ik kan oogkleuren eventueel nog aanpassen):
Die derde die zo ligt is wel schattig ;u; Nu nog iemand vinden die een ava kan maken, thanks Mar <333 |
|
| |
Marieke 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:07 | |
| - Lunarpaw schreef:
- .Silentpaw schreef:
- Lunarpaw schreef:
- .Silentpaw schreef:
- Wishkit schreef:
Die derde die zo ligt is wel schattig ;u; Nu nog iemand vinden die een ava kan maken, thanks Mar <333 Dat wil ik ook best voor je doen :3 Onderschrift ook nodig? |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:08 | |
| Ik vraag me af of hier mensen zijn die echt in Starclan geloven. (Ik weet dat er in Amerika een paar zijn die er in geloven.) |
|
| |
| |
| - .Silentpaw schreef:
- Lunarpaw schreef:
- .Silentpaw schreef:
- Lunarpaw schreef:
- .Silentpaw schreef:
- Wishkit schreef:
Die derde die zo ligt is wel schattig ;u; Nu nog iemand vinden die een ava kan maken, thanks Mar <333 Dat wil ik ook best voor je doen :3 Onderschrift ook nodig? Hhhh thanks so much <3 Nee, die ga ik zelf proberen te maken :') |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| - Lunarpaw schreef:
- .Silentpaw schreef:
- Lunarpaw schreef:
- .Silentpaw schreef:
- Wishkit schreef:
Die derde die zo ligt is wel schattig ;u; Nu nog iemand vinden die een ava kan maken, thanks Mar <333 Zal ik doen, zal ik doen :3 Als ik eraan denk PM ik je wat foto's :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:17 | |
| Ik wil ook foto's Ez!
Ik zou morgen gaan schaatsen, maar ik ben echt ziek aan 't worden :'( Ik ben nooit ziek, I refuse to be sick! |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:19 | |
| |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:22 | |
| Emma! B| Waar je blijft je promise voor AshxHail topic? :C |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:23 | |
| Emma, jij krijgt ook foto's xD
Plots heb ik echt niet normaal veel honger. Gelukkig heb ik vanavond gehakt met witloof :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:25 | |
| Oh gosh Soof indeed! Ik doe het direct nadat ik dit kleine mini deel huiswerk af heb ;D
Mooi zo Ez >3 |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 maa 2015 - 17:28 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|