|
|
Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 16:26 | |
| - .Silentpaw schreef:
- Wanderpaw schreef:
- .Silentpaw schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Tell me, wat is het hele idee ^^
Mijn ideeën? Of had je het tegen iemand anders? xD Yush ^^ Aangezien ze op elkaar lijken xD Het algemene idee is iets met school.
Bij het Warrior Cats idee wordt het iets met een school (in een totaal andere wereld dan de onze) waar katten vanaf zes manen naartoe kunnen om te leren voor Warrior of Medicine Cat. Beide kanten krijgen ongeveer dezelfde vakken, maar Warrior-leerlingen krijgen bijvoorbeeld extra vechttraining terwijl Medicine Cat-leerlingen geneeskunde krijgen. De gemiddelde duur van de tijd dat een kat op deze school zit is zes schooljaren, waarvan ze na drie schooljaren een nieuwe naam krijgen (hun Warrior-naam). De reden waarom je al je karakter vanaf een account bestuurt is omdat de katten anthro katten zijn en het best moeilijk is om goede plaatjes van anthro katten (en het niet erg aardig is om een plaatje van iemand anders' OC/fursona te nemen)...
Het Pokémon idee lijkt erop, maar dat heb ik nog niet echt uitgedacht hoe ik dat ga doen (Dus het Warrior Cats idee heeft voorsprong...) Als je het met Pokémon doet heb je wel meer diversiteit van een normaal forum. Want zoveel verschillend zou je niet posten, al lijkt het me wel leuk om te zien hoe chars omgaan met vechttraining enzo xD |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 16:34 | |
| Hebben er nog meer mensen last van niet kunnen posten af en toe? Dan wordt de verbinding verbroken of zo en dan kan ik nergens op posten... @Marieke, dat is echt een super super supertof idee (van WC dan, want ik kijk/heb nooit pokemon gekeken) |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 16:37 | |
| Ugh ik zweer het ik krijg nog eens een fobie voor supermarkten |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 16:44 | |
| @Gabs, wat is er gebeurd?
welke clan voor Frosty? c: |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 16:44 | |
| @Frosty: Wind/Riverclan ^^ |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 16:47 | |
| whoop whoop hij staat er c; |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 16:48 | |
| ik denk dat ik misschien eerder voor thunderclan ga, ik heb al een reusachtige berg rc/wc katten :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 16:48 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 16:50 | |
| @Frosty ik word gewoon knettergek van iedereen die alsmaar in de weg loopt, al die snertkinderen die voor je voeten schieten uuugghh |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 16:51 | |
| - Snowkiller schreef:
- @Frosty
ik word gewoon knettergek van iedereen die alsmaar in de weg loopt, al die snertkinderen die voor je voeten schieten uuugghh know the feeling, zelf heb ik vooral een hekel aan reusachtige kassa rijen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 16:57 | |
| - Frostypaw schreef:
- Snowkiller schreef:
- @Frosty
ik word gewoon knettergek van iedereen die alsmaar in de weg loopt, al die snertkinderen die voor je voeten schieten uuugghh know the feeling, zelf heb ik vooral een hekel aan reusachtige kassa rijen Dat viel heel erg mee maar IEDEREEN loopt in de weg, en hetgeen wat je nodig hebt hebben ze niet meer |
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 16:58 | |
| Zo, ik kom ook weer eens een kijkje nemen hier, wat heb ik gemist? B)
- Groooote WIP van iets wat ik nu maak-:
|
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 17:01 | |
| Ugh, het is 5u, geen posts meer voor mij tot zo'n 6u xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 17:02 | |
| zal ik een random topic buiten de grenzen maken met deze jongen, al zal deze geheid uitlopen in een knokpartij |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 17:04 | |
| - Wishkit schreef:
- Zo, ik kom ook weer eens een kijkje nemen hier, wat heb ik gemist? B)
wow, ziet er echt nice uit c: |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 17:07 | |
| Ik weet niet wat ik zou doen. Wander op pauze houden tot ik een laptop heb of actief proberen te krijgen.. |
|
| |
Marieke 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 17:08 | |
| - Wishkit schreef:
- Zo, ik kom ook weer eens een kijkje nemen hier, wat heb ik gemist? B)
ANNNNNNNIIIII <> :'D Die tekening-dinges ziet er goed uit ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 17:08 | |
| @Jamie Wat jij denkt dat het beste is, ik kan best wachten voor haar trainingen
Btw ik wil een topic Whisper x Ace |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 17:11 | |
| Mweh, ik denk dat ik wacht :/
Is goed ^^ Wie maakt? :3 |
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 17:11 | |
| @Frosty Dankje ;U;
@Mar MARIEIEIEIIEIEIEIEIIEIEIEIEIEIIIIIEEEEE Die teken dinges xD Mooie grammatica Dankuuuu <'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|