|
|
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 14:37 | |
| - Heartbroken schreef:
- En nu moet ik me inhouden geen RC acc van je over te nemen xD
Van mij? Doen dan namelijk x3 Ik doe er toch niks meer mee! @Kip: maakt niet uit hoor ^^ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 14:38 | |
| Waarom Linn? Dat is confusing D: |
|
| |
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 14:38 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Heartbroken schreef:
Van mij? Doen dan namelijk x3 Ik doe er toch niks meer mee! jij hebt geen idee hoeveel RC chars ik heb *kijkt naar oceanroar* do like the name though... |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 14:39 | |
| Nou, zo noemt Acefray hem in het gevecht tussen SC x WC, of naja, dat denkt hij |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 14:39 | |
| Haha xD
Oceanroar?! Wooow, die heb ik ooit aangemaakt, good old times xD |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 14:40 | |
| - Heartbroken schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- Heartbroken schreef:
Van mij? Doen dan namelijk x3 Ik doe er toch niks meer mee! jij hebt geen idee hoeveel RC chars ik heb
*kijkt naar oceanroar* do like the name though... Snap ik, het is ook een leuke naam! Ik kon hem helaas niet actief houden maar hopelijk iemand anders wel ^^ @Ems: Serieus? Sorry dat ik hem niet actief kon houden :C ik vind het echt jammer, want hij is superleuk! Wil je hem terughebben? |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 14:40 | |
| Lionroar heeft de bijnaam Rodolf gekregen van Ace cause hij heeft een rode snuit :') *diepgaande Ace* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 14:41 | |
| Nee hoor, geef hem maar weg ^^ Wel grappig dat de naam blijkbaar leuk gevonden wordt xD Ashtail weet ik ook nog, die kickte ooit op Firework.. Al die katten xD |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 14:42 | |
| Em, hoeveel accounts heb jij eigenlijk in totaal? Want ik heb je eigenlijk altijd alleen maar geassocieerd met Tall :') En ik weet dat je nog Hailpaw hebt, en een thunderclanner. Maar verder? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 14:42 | |
| Hehe ja, ik shipte het zo hard en toen kwam Lionbeat x3 |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 14:43 | |
| - Wanderpaw schreef:
- Lionroar heeft de bijnaam Rodolf gekregen van Ace cause hij heeft een rode snuit :') *diepgaande Ace*
Wow, haha xD Dat is echt diepgaand. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 14:44 | |
| Ook dode? Want ik heb heel wat gedood xD Levend zijn Tall, Hail, Coldkit, Eaglewing & Pepper (mijn knuffel account (A))
Hahaha Loïs xD Ik herinner me dat, dat was zo grappig
Ocean heeft zelfs nog zijn oude setje o.o |
|
| |
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 14:44 | |
| Ehhmm Emma was Lurking ook niet van jou? of si die dood |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 14:45 | |
| Hahahahaha ja ze werd zo hard afgewezen x'D arme Ashtail! Het was meer eigenlijk dat ik Firework zo leuk vond hahahahaa Ems wat is het karakter van Oceanroar? Ik weet het niet eens meer |
|
| |
2533 Actief
| |
| Haha ik wist niet dat je zo cruel was naar je chars toe :')
Ik kwam er net achter dat ik voor 12 uur vanavond een shizzly in moet leveren dus paniek :') |
|
| |
Gabs 401
| |
| - Foxpaw.. schreef:
- Hahahahaha ja ze werd zo hard afgewezen x'D arme Ashtail! Het was meer eigenlijk dat ik Firework zo leuk vond hahahahaa
Ems wat is het karakter van Oceanroar? Ik weet het niet eens meer Seriously? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 14:46 | |
| - Heartbroken schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- Hahahahaha ja ze werd zo hard afgewezen x'D arme Ashtail! Het was meer eigenlijk dat ik Firework zo leuk vond hahahahaa
Ems wat is het karakter van Oceanroar? Ik weet het niet eens meer Seriously? Hehe xD |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 14:47 | |
| - Lionroar schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Lionroar heeft de bijnaam Rodolf gekregen van Ace cause hij heeft een rode snuit :') *diepgaande Ace*
Wow, haha xD Dat is echt diepgaand. Naja, Firestar was kampvuur, Everstar is zonnetje, Shrew is Vlekje, Innerghost waarschijnlijk iets van danger, area 51 ofzo xD Tallfail hebben we ook nog x) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 14:47 | |
| Lurking is Bo ^^
@Eef, ach ja, makkelijker dan weggeven altijd (A) Good luck!
Ocean? Ehm.. Praat tegen zichzelf, vrolijk, sociaal onhandig, wel heel erg loyaal naar zijn familie en clan toe maar een beetje een suffe kater die alles best goed bedoelt maar nooit aardig kan doen tegen andere clans toe -volgens mij- |
|
| |
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 maa 2015 - 14:48 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Heartbroken schreef:
- Foxpaw.. schreef:
Ems wat is het karakter van Oceanroar? Ik weet het niet eens meer Seriously? Hehe xD Hmmm @Emma Owjah xD *Fail* Hmm does not sound bad |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|