|
|
1413
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! zo 5 jun 2011 - 15:33 | |
| CONGRATS! Awesome Waz! Hopen voor die klik nu, maar volgens mij gaat dat wel lukken! Veel succes! |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! zo 5 jun 2011 - 15:35 | |
| Good luck!! Ik hoop echt voor je dat het gaat lukken en ik denk bijna heel W.C. ook!! |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! zo 5 jun 2011 - 18:26 | |
| Yay!!
Gefeli, WazBeer! :DDD
Ik weet zeker dat het helemaal goed komt. ^^ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Hond!! zo 5 jun 2011 - 19:07 | |
| |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! zo 5 jun 2011 - 20:10 | |
| Je bent nu zo dichtbij. Congratz! Het gaat lukken ;3 |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Hond!! ma 6 jun 2011 - 18:52 | |
| We hebben een mail terug gehad.
Hierin stond dat er te weinig opvanggezinnen zijn om elke hond naar NL te laten komen voor bezichtiging. Toch houd dat mijn moeder blijkbaar niet tegen, want de vragen in onze mail die we net verstuurd hebben waren; - Hoe het verder gaat als het toch geen goede match blijkt, ivm de katten ect. - En wanneer de hond dan in NL zou aankomen.
En dat betekend dus, dat dat adoptie contract zowat voor mijn neus ligt om in te vullen!! We zijn nog niet over de laatste hindernissen heen, maar het lijkt bijna cker dat ze hier KOMT!!! En als alles dan goed gaat, dan blijft ze en dan is ze van ons voor altijdd.. <333
Namen bedenken!!!!
Whaaa mensen ik ben zooo blij. Ik was nog bang dat mijn moeder het miss af zou blazen omdat ze de hond liever in real wilde bezoeken. Maar als er een goede regeling word gemaakt dan is het gewoon bijna geregeld!!!
Ik kan niet wachten tot er gereserveerd bij haar plaatje staat!!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! ma 6 jun 2011 - 19:00 | |
| WAZZIE!!
Ik ben zo blij voor je!!<3
Namen.. Uhm..
Mistral Daya Misty Daiya Fellow Malibu Whitney Syri Dinte Dinka
Misschien dat hier iets tussen zit? c: |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! ma 6 jun 2011 - 19:01 | |
| OMG GEFELI <3 Ik zeg niks, want ik faal in namen verzinnen:3 Btw Mousefur, er staat nog ViperPAW in je sig |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! ma 6 jun 2011 - 19:39 | |
| Thanks you both! <33 Mijn vader zit nu ook van; ik vind het helemaal te gek, maar zorg dan wel dat het snel geregeld is zodat ze echt van ons gaat zijn.
Namenlijstjuh, ik ben daar altijd zo carefull mee. Ik kan natuurlijk niet een naam overnieuw gebruiken straks, nja dat is een beetje stom, maar sommige zijn zo (L).
List of the Most beautiful names; Feyrah Aiyanna Faye Skya Sayani Aissa Tala Daiya Myou Ilana
Laatst aangepast door Fireheart op ma 6 jun 2011 - 20:28; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! ma 6 jun 2011 - 19:59 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! di 7 jun 2011 - 19:06 | |
| |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! di 7 jun 2011 - 19:09 | |
| OMG Zo awesome! CONGRATS WAZ! Woo! Ontzettend stoer! Uhm.. namen.. daar faal ik echt in D: Gefelici iig <3 :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! di 7 jun 2011 - 19:11 | |
| CONGRATULATIONS WAZZIE!!!!!
Omg, ik ben echt blij voor je ^^ Heb je al een coowle naam? xD
Maar echt, ze ziet er zo cute uit op de foto, ik weet zeker dat ze een schatje wordt!<3 |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! di 7 jun 2011 - 19:11 | |
| Waz, wat geweldig nieuws! Ben zo blij voor je! Stiekem ga ik een keer langs komen om je hondje te knuffelen. «3Myou is een lieve naam. :3 |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! di 7 jun 2011 - 19:12 | |
| Ongelofelijk Gefeliciteerd! Ja ja, reageer nu pas; Maar heb het hele topic gevolgd hoor (; Faal alleen in namen; En ik wist nooit goed hoe ik nou moest reageren soms >< Anywho; Ik ben zo blij voor je «3 Ik denk dat Ginger echt heel veel geluk heeft dat ze door jullie wordt geadopteerd (À) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! di 7 jun 2011 - 19:15 | |
| Thanks iedereeen. Ik ben zo happy ;3 Uiteindelijk krijg ik een hondje en dan gewoon al deze vakantie. Ik vind het geweldig. Thanks ook dat iedereen voor me mee heeft gehoopt heel de tijd ;3 En mensen mogen altijd langs komen om haar te knuffelen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! wo 8 jun 2011 - 18:32 | |
| Sorry voor de dubbelpost, maar we gaan alweer bijna het adoptiecontract invulleen en dan krijgen we te horen wanneer ze naar NL wordt gehaald. En moeten jullie dit eens lezen; - Citaat :
- Ik zal Ginger direkt voor jullie laten reserveren want er waren meerdere geinteresseerden voor haar.
Whoooo gelukkig dat we niet te lang hebben geaarzeld. I'm so happyy ;3 |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! wo 8 jun 2011 - 18:35 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! wo 8 jun 2011 - 20:13 | |
| Op dat contract moet je ook de nieuwe naam invullen. Dat wordt dus denken denken. Ik moet nog effe kijken wat mijn ouders zouden willen.
btw, zou Avril een mooie naam zijn? Mijn moeder wilde een beetje een stoere naam x'D
Feyrah Aiyanna Faye Skya Sayani Aissa Tala Daiya Myou Ilana |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! wo 8 jun 2011 - 20:20 | |
| Calypso Delaija Alice Brooklyn Peyton Dalana Djanga Jamba Joke Svetlana Diva |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! | |
| |
|
| |
|