|
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! zo 29 mei 2011 - 21:34 | |
| Wat een leukerd!
Echt zo'n schattig snuitje ^^
Ik hoop al het goed voor je :3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Hond!! ma 30 mei 2011 - 11:30 | |
| We hebben net een mailtje terug gehad van iemand van Dutchy adoptions, over de beschrijving die al was gegeven en dat ze vragen die wij willen weten kan voorleggen aan de mensen van het asiel. Hierbij heeft ze die vragenlijst weer gestuurd. Nu moet ik even wachten op mijn moeder die het moet goedkeuren, dan kan ik die terugsturen. Waarschijnlijk gaat ze dan kijken of ze bepaalde dingen kan vragen over de hond en zo komen we dan te weten of ze bij ons zou passen. |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! di 31 mei 2011 - 12:42 | |
| en heb je al meer gehoort? |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Hond!! di 31 mei 2011 - 12:50 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! di 31 mei 2011 - 13:23 | |
| WAZ,
Super gefeliciteerd!!!!! :DDD
Echt gaaf dat je een hond krijgt! Ik weet ook nog hoe ik me toen voelde :'D
*Was de hele dag hyper* |
|
| |
68
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! di 31 mei 2011 - 14:38 | |
| Ik hoop echt voor je mee dat je bij de finish geraakt hoor. Dat jullie haar kunnen adopteren.
Zelf vind ik juist dat een hond alleen moet kunnen zijn. Dit kan je ook aanleren als ze ouder zijn, maar dat is mijn simpele mening natuurlijk ^_^ Je kan het beestje niet overal mee naartoe nemen en in ieder gezin gebeurd het wel dat iedereen weg is op bepaalde dagen.
|
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! di 31 mei 2011 - 15:33 | |
| Ja, klopt. Die van ons is soms ook wel eens een dagje alleen, kunnen ze best hebben. Echt goed nieuws waz! Ik ben zo blij voor je. Beloof je dat je veel foto's van 'r gaat maken als jullie haar hebben? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! di 31 mei 2011 - 16:24 | |
| Dank jullie allemaal! Ik vind persoonlijk ook dat een hond alleen moet kunnen zijn, want je kunt niet altijd alles voorzien en misschien is er een keer iets waardoor je een dagje weg moet en er even niemand is die tussendoor thuis kan komen. En tuuurlijk zal ik als ik een hond heb foto's maken en plaatjes. Ik denk dat ik zelfs ga filmen en jullie krijgen uitgebreid verslag van de vorderingen met de katten etc. |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! di 31 mei 2011 - 16:40 | |
| GEFELICITEERD ik wil ook graag een hond Dx heb mn mieder de keuze gegeven of gitaar of pup ^^ |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! di 31 mei 2011 - 16:44 | |
| CONGRATS! Ginger ziet er echt heel leuk uit! Ik ga alles lezen wat je gaat vertellen xD Ze ziet er echt heel leuk uit! |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! di 31 mei 2011 - 21:33 | |
| Congratzels! Een puppy «3 lief Misschien kan ie vrienden worden met Sam! Klik! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! wo 1 jun 2011 - 11:59 | |
| Het is een hondje van 2 jaar Maar bedankt allemaal. We wachten in spanning af op antwoord. Ik hoop dat alles gewoon in elkaar valt als een puzzel. Dotpaw, door jou krijg ik een idee. Maybe als we een keer ergens een meeting houden die niet in een park is, kan ik mijn hondje dan meenemen ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! wo 1 jun 2011 - 14:41 | |
| Haha, dan neem ik ook de mijne mee >DDD
Lol, maar echt, ik hoop het zo voor je!! |
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! wo 1 jun 2011 - 18:48 | |
| JA! Dan mag iedereen zijn hond meenemen :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! wo 1 jun 2011 - 18:50 | |
| Maar dan heb je het probleem dat je niet zeker weet of die honden goed met elkaar om zullen gaan. Straks moet je opdelen in groepjes om dat er eentje niet met een ander kan opschieten. Dat lijkt me dan weer wat minder. |
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! wo 1 jun 2011 - 18:52 | |
| Ow jah ^^' Die van mij kan wel met andere opschieten, alleen op het begin is hij nogal.. Jeweetwel, bah x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! wo 1 jun 2011 - 19:10 | |
| Haha, dat zou leuk zijn ^^ Maar mijn hond heeft het niet zo op dominante reutjes O.o
Maargoed,
Waz, is er al wat nieuws? :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! wo 1 jun 2011 - 19:16 | |
| Het zou opzich wel leuk zijn idd.
Nope, nog niets. Ze zijn waarschijnlijk nu aan het kijken of er eventueel nog wat dingetjes zijn die we moeten weten en of ze wat uurtjes alleen zou kunnen zitten. |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! do 2 jun 2011 - 1:40 | |
| en nieuws??? hope good for you^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! zo 5 jun 2011 - 15:23 | |
| NIEUWSSS GOED NIEUWSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het gaat er nu nog om of ze terecht kan bij een opvang gezin en dat we dan die klik met haar hebben in het echt. Wat nog belangrijk is dat ze niet te luidruchtig is. Ook dat de katten goed met haar kunnen opschieten. Als alles vloeiend verloopt, staat er nog maar heel weinig tussen ons in. Mailtje: - Spoiler:
Het heeft even geduurd maar hier zijn dan toch de antwoorden over Ginger, ik heb ook nog even direct navraag gedaan over hoe actief ze is, dus hieronder mijn vragen plus de antwoorden.
* Kan ze even alleen thuis zijn? Ja ze kan alleen zijn. * Hoe actief is ze? Bijv. is dit vergelijkbaar met dat van een Husky qua actief zijn? Het is niet zo als bij huskys dat zij echt flinke wandelingen moet maken, maar over algemeen is ze best actief . Ze houdt wel van activiteiten, mag graag spelen en dingen met de baas doen. Ze begreep de vraag niet goed, en dacht als 3de vraag of ze met huskies kan, nou dat is dus getest en ze kan prima met huskies, als ze bij huskies zou komen te wonen kan ze hier prima mee overweg, met elke hond overigens en past haar gedrag aan de mood of activiteit van de andere aan. Dus wat rustigere hond doet zij ook rustig mee, een wat actiere hond zoals dus die husky zal ze mee spelen actief doen. is een hond chagrijnig begrijpt ze dit. Het lijkt me dat ze goed in jullie gezin zou passen qua activiteit en ze is ook verdraagzaam tegenover andere dieren, als er nog meer vragen zijn over haar hoor ik het graag.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Hond!! | |
| |
|
| |
|