▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪FURZEKIT▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇
GENERAL◆
◆ Names: Furzekit◆Furzepaw◇Furzefall◆Furzestar(?)
◆Gender: Male◆
◆Sexuality: Bisexuality◆
◆Age: Unborn◆
◆Birth Place:: Shadowclan Nursery◆
◆Mother: Innerghost◆
◆Father: Flamepath ◆
•••Prefix::Furze=Gaspeldoorn. Op het moment van zijn geboorte lag er een gaspeldoorn gegroeid op de plek waar hij lag nadat hij was geboren. ◆
•••Suffix:: Eerst zijn blije, positieve karakter naar een serieuze, donkere en gebroken houding ◆
◆Furzekit::
http://fc01.deviantart.net/fs24/f/2007/343/0/d/0dd11574b1bf9a4b.jpg◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇
CLAN◆
◆Lifestyle: Clancat◆
◆Former lifestyle: -
◆Future lifestyle:◇Rogue(?)◆Kittypet(?)◇Bloodclan(?)◆Darkforest(?)◇
◆Rank: Kit◆
◆Former Rank: -
◆Future Rank:◇Apprentice◆Warrior◇Deputy(?)◆Leader(?)◇
◆Mentor:~
◆Apprentice:~
◆Bloodline: 100% Shadowclan
◆Clan: Shadowclan ◆
◆Leader: Shrewstar, My loyalty lays with her◆
◆Deputy: Innerghost, You are a strong deputy◆
◆Medicine cat: Acefray, Luckily we have you!◆
◆Medicine cat apprentice:~◆
◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇
APPEREANCE◆
◆ ◆
◆Furzekit heeft een rode vacht met donker blauwe ogen◆
◆Hij is een kleine kat, maar opzich gespierd en sterk.◆
◆Hij is sterk gebouwd waardoor hij goed kan jagen◆
◆Zijn helder blauwe ogen zijn opvallend◆
◆De kitten is vaak opgewonden en houd van grapjes maken◆
Ik ga ook nog wat bedenken wat er met hem gebeurd wanneer hij apprentice word en helemaal gebroken word. Ik maak er dan ook wel een verhaallijn van.
◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆
PERSONALITY◆
◆ KITTEN ◆
◆Happiness:: Furzekit is een blije kater die goed in het leven staat. Altijd positief en kan goed met andere kittens spelen. ◆
◆Stubborn:: Furzekit kan heel eigenwijs overkomen. Dat blijft alleen hangen in zijn kitten tijd.◆
◆Fear:: Furzekit is een beetje bang voor het donker, maar aangezien dat elke kitten wel kan overkomen is dat best normaal.◆
◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇
APPRENTICE ◆
◆Broken:: Er gebeurd iets in zijn begin apprentice tijd waardoor de kat van een blije positieve kater, naar een donkere serieuze gebroken kater gaat.
◆Sociality:: Furzepaw is niet meer zo sociaal sinds zijn gebeurtenissen. Hij keert zich meer terug. En wil vooral niet zoveel met andere katten te maken hebben. ◆
◆Loyalty:: Zijn loyaliteit bleef tot dusver altijd hetzelfde. Hij let niet veel op andere en wil liever zijn eigen succes behalen. Hij gaat er serieus mee om en zijn grappen zijn er niet bij. ◆
◆Serious:: De kat leert serieus zijn trainingen. Hij doet niet andere na of wat zijn maten doen. Hij bolgt zijn eigen pad naar de top om een goede warrior te worden en doet niet wat zijn vrienden zouden doen.◆
◆Fear:: Furzepaw is voor niets bang en slaat alles uit zijn weg wat hem niet geliefd is. tegen zijn eigen clan zou hij niemand iets doen. ◆
◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇
WARRIOR◆
◆Sociality:: Furzefall leert wat om te gaan met zijn gebroken gevoel. Maar omdat hij er langzaam meer mee opgroeit is het een blijvend gebeurtenis. Het zal hem altijd als een masker bij blijven.◆
◆Loyalty:: Nu zijn succes behaald is, kan hij eindelijk zijn clan loyaliteit dienen. ◆
◆Wise:: De kat word ouder en wijzer. Door zijn gebrokenheid heeft hij van jongs af aan al veel geleerd van de donkere grille wereld.◆
◆SKILLS◆
◆Speed and agility■■■□□
◆Hunting ■■■■□
◆Climbing ■■■□□
◆ Fighting ■■■■□
◆Swimming ■□□□□
◆Fishing ■□□□□
◆Quality ears ■■■□□
◆Quality eyes ■■■□□
◆Quality nose ■■■■□
◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇
ME◆
◆Name: Max◆
◆Age: 14◆
RPG ervaring: 3 Jaar
◆Best known account: Narrowkit◆
◆My accs: ◆Specklepaw◇Driftkit◆Narrowkit◇
◆Motivatie:
Ik vind het altijd wel leuk een kitten te bespelen. Ik heb nu ook echt een keer een goed gevoel bij deze. Ik weet ook gewoon al helemaal hoe zijn story zal zijn. De hele uitbreiding heb ik al in mijn hoofd zitten.◆