We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame do 26 feb 2015 - 0:34
*valt topic binnen* omgashhh i see glows kitten pictures. memories. //flies away with dem feels
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame do 26 feb 2015 - 9:00
Foxpaw.. schreef:
Ik heb de basis van mijn aanmelding af!
Het plaatje dat je er bij hebt gezet, is al in gebruik door Swiftkit :') __________
Guys, ik vind de aanmeldingen nu al geweldig, 't kiezen wordt echt moeilijk! It makes me happy, thanks guys ^^
Foxfire
Member
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
Onderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame do 26 feb 2015 - 16:02
@Lolo, Ik had het plaatje, nee het setje zelfs al nog voordat dit topic bestond. Ik zou het dus apprecieren als je me niet meer beschuldigd van stelen. ^-^
Foxfire
Member
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
Onderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame do 26 feb 2015 - 17:07
Littlestream schreef:
@Lolo, Ik had het plaatje, nee het setje zelfs al nog voordat dit topic bestond. Ik zou het dus apprecieren als je me niet meer beschuldigd van stelen. ^-^
Onderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame do 26 feb 2015 - 19:07
... I'm speechless.. Ik had net mezelf beloofd om geen kittenaanmeldingen meer te maken, why? xD Ik heb altijd al een kit gewild van inner x flame xD Euhm, je hoort nog van me als ik de tweestrijd in mezelf heb opgelost :')
Wolfpaw"
Member
Hannanas!!! (also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!!!!) 148 Actief
Onderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame vr 27 feb 2015 - 11:19
Sheepdog
General
Current Name: Sheepkit Future name:Sheeppaw – Sheepdog – (Sheepstar?) Past name(s): -
Prefix:Sheepkit kreeg haar naam nadat Innerghost een gevecht had geleverd met een WindClan kat waarbij er schapen toe stonden te kijken. Suffix: Als eindopdracht moest ze een hond uit het Camp wegjagen.
Zelfverzekerd: Sheepdog is een zeer zelfverzekerde kat. De wereld ligt aan haar poten in haar ogen en ze slikken maar wat zij zegt. Ze is zeer zelfzeker en is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Ze is ook niet bang om haar mening te verkondigen en ze is al zeker niet op haar mondje gevallen. Ze zal vele katten afschrikken met haar mening maar haar echte vrienden weten beter. Loyaal: Loyaal is een key-element voor haar, katten die loyaal aan haar zijn geeft ze loyaliteit terug. Ze is een vriendin waar de kat in kwestie op kan bouwen. Ambitieus: Snel tevreden is ze niet, ze streeft voor het allerhoogste en alleen dat is genoeg voor haar. Eigenwijs: Sheepdog maak haar eigen regels, als een ander regels maakt dan schuift ze die snel van tafel af. Enkel als de allerhoogste zich laat gelden bind ze in. Autoritair: Graag is ze de baas over andere katten, de leiding is dan ook op haar lijf geschreven. Haar moeder is hierin haar grootste voorbeeld.
Outside
Fur: Prachtige rode langharige vacht Build: Sheepdog is een gespierde grote kattin met de bouw van haar vader. Pawpads and Nose: Haar voetkussentjes en neus zijn roze. Eye Color: Amberkleurig
/ :: Innerghost Mom you are the most awesome Deputy ever! I love you.
/ :: Flamepath Don’t know you that well, I like mommy better.
/ :: Leopardgaze Mommy likes you so I like you too.
ThunderClan : : Nobody (yet)
RiverClan : : Nobody (yet)
WindClan : : Nobody (yet)
BloodClan : : Nobody (yet)
Rogues : : Nobody (yet)
Kittypets : : Nobody (yet)
Motivation
Real naam: Rebecca RPG ervaring: Sinds begin 2009 Motivatie: Toen ik dit nestje zag wist ik direct, ik ga deze kans niet laten schieten! Al heel lang ben ik fan van Inner x Flame maar nu deze triangel erbij komt kijken kan ik het helemaal niet meer laten. Ik ben mega enthousiast over drama in de ShadowClan (dhú) en zou graag deel uitmaken van het gezin van Innerghost. Gewoon omdat ze zo gaaf is en ik graag een kitten wil spelen de reden daarvoor is namelijk dat ik zelf nog nooit een kitten uit een nestje gespeeld heb en ik ben benieuwd hoe het is om vanaf kitten te beginnen in plaats van Warrior.
Graag wil ik iedereen heel veel succes wensen en vooral Nathalie, Chi en Linn veel plezier wensen met het uitzoeken van de kittens c:
Onderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame vr 27 feb 2015 - 15:12
Het is trouwens wel leuk, want dat plaatje van Chi komt van 500px een bepaald account en mijn plaatje ook (van hetzelfde account) dus zijn het in feite ook in rl broertjes/zusjes haha x3
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Onderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame wo 4 maa 2015 - 13:37
Aanstaande
Zondag wordt
Er gekozen
Nog even om jullie er aan te herinneren <3 Nogmaals; veel succes iedereen ^^
Ravenheart
StarClan
Kiki 1621 Actief
CAT'S PROFILE Age: I have no age. Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame do 5 maa 2015 - 21:14
Sorry van knorrie. Maar ik kon het echt niet laten. :'D
Lionkit . Lionpaw . Lionstorm . Lionstar (?)
Current Name: Lionkit Past Name(s): - Future Name(s): Lionpaw, Lionstorm, Lionstar (??) Meaning prefix:Lion - Because of her fierce nature and color Meaning suffix: Storm - Because she is strong and unpredictable in battle, just like a storm. Age: unborn Gender: She-cat. Clan: ShadowClan. Current Position: Kit Next Position: Apprentice, Warrior, Leader (??), Elder (??), Deputy (??), Medicine cat app. (??) Short Description: Een rood gestreepte tabby poes met een sterke persoonlijkheid en een stel sterke poten.
— de katten die belangrijk zijn
FAMILIE/VRIENDEN
Mother: Innerghost - I love you! <3 Father: Flamepath - Aww yiss. Someone to play with! Siblings: Brokenhowl, Terrorpaw, Fawnstep, Littlepaw, Frozenpaw, Thornpaw, Russetfur & Aurynight, Ravenheart - Look at all these brothers and sisters to play with! Friends: /
— een korte omschrijving van haar persoonlijkheid
PERSOONLIJKHEID
Lionkit is een vrij wilde kitten, ze heeft ontzettend veel energie en denkt alles beter te weten. Ze heeft een neus voor avontuur en gaat er graag op uit, ze is nergens bang voor. Haar droom is om de sterkste warrior van Shadowclan te worden. Naar haar familie toe is Lionkit een ontzettend lieve kitten, ze zal nooit iemand zomaar kwaad doen en het duurt wel eventjes voordat ze echt boos wordt. Ze is super nieuwsgieriger - iets té nieuwsgierig misschien - en zal ook zeker een uitdaging niet uit de weg gaan. Haar verdere persoonlijkheid zal pas echt gemaakt worden als ze de RPG in komt, mijn karakters wisselen nog wel is van hoe ze zijn op basis van wat er in de RPG gebeurd.
— een korte beschrijving van haar verleden
ACHTERGROND
Wordt geschreven zodra ze in de RPG komt.
— omschrijving van haar uiterlijk
OMSCHRIJVING
Lionkit is een rode kitten. Ze heeft over haar hele lichaam donkere en lichtere rode tinten en heeft ook nog tabby strepen. Ze heeft over het algemeen een vrij stevige bouw met een stel sterke poten onder zich. Lionkit heeft blauwe ogen, gekregen van haar moeder en heeft de vacht van haar vader. In sommige seizoenen kan haar vacht wat langer zijn dan normaal.
— wie is deze trieste ziel dan?
MOTIVATIE
Hallo daar dames en heren! Ik hoor jullie denken; "God, heeft Kiki zich nou echt aangemeld?". Ja! Ja, dat klopt! Ik ben super-, supergek op Innerghost en Flamepath samen en de nodige spanningen nu met Leopardgaze maken het natuurlijk wel superaantrekkelijk voor me. Ik wil deze kitten super actief houden. Naast Ravenheart en Mistpaw gaat dat wel lukken! En ik heb nog nooit een hyperactieve dodo als Lionkit bespeeld, dus dat lijkt me wel wat! (En kijk is hoe mooi mijn gemaakte setje uitsteekt. Wauw :'D) Succes met kiezen en succes aan de rest natuurlijk! c: