|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The swipe of feathers do 5 maa 2015 - 18:01 | |
| "Tut tut tut," schudde Blackpaw afkeurend met haar kop. "Dat is niet oké Ash, je moet altijd je talenten uitbuiten." Of gewoon gebruiken, anyway. "Nou.. in apprenticesland is het best wel saai eigenlijk," miauwde ze. "Ik bedoel, hier en daar verdwijnt nog wel eens een apprentice, laat een spoor van pijn achter, en komt daarna ineens weer opduiken, net als je er overheen bent, maar ach joh, das niks!" De sarcastische toon was te horen. Eigenlijk wist ze niet zo goed waarom ze dit vertelde. Ze had het er alleen nog met Mazepaw over gehad, maar blijkbaar had het gesprek haar, ondanks dat zijn droogheid haar altijd op kon vrolijken, haar niet genoeg helpen omgaan met wat er was gebeurd. ".. Als je echt benieuwd bent naar roddels.."
- Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
|
| | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| | | | 2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The swipe of feathers do 5 maa 2015 - 22:34 | |
| Even haalde Blackpaw diep adem, en dacht vluchtig na of ze Ashdrizzle hier over wilde vertellen. Maar waarom ook niet? Misschien was het ook wel goed om het aan een volwassen warrior te vertellen. Die kon misschien was wijzere adviezen geven. "Nou.." begon ze, "er was een.. zekere kater, en hij was wel interessant, zegmaar." Even keek ze Ashdrizzle aan. Ach, waarom zou ze het ook niet gewoon vertellen op haar eigen, rechtdoorzeese manier? "Oke ik was echt smoorverliefd op hem. Dus ik zette m'n beste vriendin, ook wel zijn zus, in om uit te vinden wat hij van mij vond. En het gevoel was wederzijds. Ik was nog een kitten, maar zou de dag erna apprentice worden. Ik was van plan om hem na de ceremonie mee te nemen en hem dan over mijn gevoelens te vertellen. Maar meneer verdween, en ik heb hem weken niet meer gezien.." Ze merkte hoe ze er nog steeds kwaad over was. "En net als ik de kracht heb gevonden om te besluiten dat ik me niet vast moet klampen aan iemand die er niet is, duikt hij weer op.. En nu ben ik in de war, vooral omdat.. nouja.. Ik intussen nogal naar zijn broer was getrokken.. En ik weet nu niet wat ik voel en ik weet al helemaal niet wat ik moet doen, behalve tijd nemen om even over alles na te denken." Ze keek weer op. Het was in ieder geval een sappige roddel; het was een beetje vampire diaries-achtig, waarbij het meisje naar allebei de broers neigt.
- Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
|
| |
| Onderwerp: Re: The swipe of feathers do 5 maa 2015 - 22:48 | |
| Met gespitste oren luisterde hij naar wat Blackpaw te vertellen had en het was een verhaal wat hij niet echt verwacht had bij een apprentice. Helemaal niet zelfs. "Hmm, dat klinkt wel als een probleem ja." Knikte hij. "Ik weet niet zeker of het je veel gaat helpen, maar er even niet aan denken is het beste, denk ik. Geloof me, ik heb veel struggles in de liefde gehad," Hij had zich zelfs op het randje van de dood begeven omdat hij afgewezen was. "En het heeft mij veel goeds gedaan om even alleen te zijn. Als je twijfelt, moet je je niet laten leiden door je kop, maar door je hart. Zoetsappig, ja, maar het geeft altijd de beste optie. Laat hen maar eens even alleen, dan zie je wel wie er achter je aan gaat."
Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
- jij klikt dr op:
|
| | | 2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The swipe of feathers vr 6 maa 2015 - 9:30 | |
| Blackpaw bleef Ashdrizzle aankijken terwijl hij zijn advies uitsprak. Geloof me, ik heb veel struggles in de liefde gehad." Nu raakte zíj benieuwd. Als je twijfelt, moet je je niet laten leiden door je kop, maar door je hart." Dat had Mazepaw ook al gezegd; dat ze haar hart moest volgen in plaats van haar kop. Maar haar kop gebruiken vond ze zo veel makkelijker en veiliger. Dat gevoel was iets engs, iets oncontroleerbaars. En soms kon je hart je hele domme dingen laten doen, iets wat voorkomen had kunnen worden als je even goed had nagedacht en afstand had genomen van de situatie. "Misschien moet ik dat denken van me maar eens laten gaan," mompelde ze, eerder hardop nadenkend dan het echt met Ashdrizzle delend. "Laat hen maar eens even alleen, dan zie je wel wie er achter je aan gaat." "Maar ik wil niet iemand kiezen omdat hij mee liever wil dan de ander. Ik wil iemand kiezen om mijn gevoel, niet vanwege de ander z'n gevoel." Het ging erom wie zij het leukst vond, niet wie haar leuker vond.
- Spoiler:
|
| |
| | | | 2533 Actief
| |
| | | | | Onderwerp: Re: The swipe of feathers | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |