Algemene Onzin Topic - Pagina 24

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 15:03

Ah nee ik wist nie wie Willow was dus dacht dat het misschien een kitten was en Hell dan vader zou kunnen zijn maar dan zijn ze blijkbaar even oud X"D
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 15:05

Dire is Helly's enige kitty >33

Lolo, een Inkkit of Wolfkit die heel sociaal lijkt en vriendelijk maar stiekem heel kil :')
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 15:07

@Jamie, da's een leuk idee!
Je zou hem bij dani en mijn plan kunnen doen x3
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 15:08

Mail me c': I want to know xD
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 15:12

Gemaild haha
Willowfur
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
Beau
174
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Willowfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 15:17

zop,Willow hier xD Mijn 100ste post besteed aan Loekdoek Wink *gaat eventjes een search plaatsen*
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 15:24

Ik ga even posten hoor. Jeeeeez ik maak echt de saaiste opdracht EVER. Ik wil t alleen vandaag af hebben zodat ik de rest van de week kan leren voor mn tentamen.
Hawkpaw.
Member
Do you really want to know? JK it's Emma
64
Actief

CAT'S PROFILE
Hawkpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 15:25

Omg, mijn vader heeft het grappige idee gekregen om samen met mij te leren zeilen Very Happy Iemand die daar ervaring mee heeft? :3
Willowfur
Member
Beau
174
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Willowfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 15:32

Hmm, ik heb het gevoel dat die family search niet helemaal klopt, als je misschien een vader uit een andere Clan hebt, ben je dan een 'halfClanner?
Hawkpaw.
Member
Do you really want to know? JK it's Emma
64
Actief

CAT'S PROFILE
Hawkpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 15:35

Willowfur schreef:
Hmm, ik heb het gevoel dat die family search niet helemaal klopt, als je misschien een vader uit een andere Clan hebt, ben je dan een 'halfClanner?

Ja ik denk het wel ^^
Willowfur
Member
Beau
174
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Willowfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 15:36

okey,maar ik denk dat mijn family search een beetje 'moeilijk' word voor sommige
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 15:44

Family searches zijn altijd super lastig :/ Laura heeft wel eens een hele stamboom gemaakt voor Cyber, en via via via via blijkt iedereen zo'n beetje aan elkaar verbonden. Dus als je graag een familie voor je char wil, raad ik je aan om het via een kittensearch te doen. Of je trekt je er gewoon geen bal van aan en je doet wat leuks en hebt plezier Smile
Willowfur
Member
Beau
174
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Willowfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 15:57

Emma meld silverfrost aan als zus, of halfzus, iedereen moet zowat verbonden worden dan, maar als iedereen z'n history heeft etc. Dan is dat lastig. willowfur heeft geen partner dus een kittensearch is dan ook wel lastig
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 15:59

Precies de reden dat ik geen geschiedenis heb gemaakt voor Black's ouders toen ik haar aanmaakte. Ik wil dat lekker op houden. Wie weet komt er ooit wel een moment dat het super leuk uitkomt als blijkt dat dat Black's ouders zijn (lekker dramatisch ;3). Dus ik wil niet al bepalen dat ze dood zijn. Misschien blijken ze dat te zijn, maar het houdt gewoon nog lekker veel opties open.
Willowfur
Member
Beau
174
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Willowfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 16:00

Daarom heb ik voor Willowfur nog geen voorsteltopic gemaakt. Als alles anders is dan dat in dat topic staat, dan is het heel verward

Edit; met hoeveel mensen mag je eigenlijk een topic doen??
Wolfpaw"
Member
Hannanas!!! (also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!!!!)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 16:05

ik heb zin om met Wolf te posten<3
Willowfur
Member
Beau
174
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Willowfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 16:07

*denkt heel de tijd na* maar die family serch zit me toch net goed hoor :/
Silverstream
Member
Nathalie
219

CAT'S PROFILE
Silverstream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 16:30

Omg, Silver <3
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 16:31

Zoé, een topic mag gewoon met zo veel je wil Smile
Willowfur
Member
Beau
174
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Willowfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 16:35

Haha,oké cx
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: