|
|
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 15:03 | |
| Ah nee ik wist nie wie Willow was dus dacht dat het misschien een kitten was en Hell dan vader zou kunnen zijn maar dan zijn ze blijkbaar even oud X"D |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 15:05 | |
| Dire is Helly's enige kitty >33
Lolo, een Inkkit of Wolfkit die heel sociaal lijkt en vriendelijk maar stiekem heel kil :') |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 15:07 | |
| @Jamie, da's een leuk idee!
Je zou hem bij dani en mijn plan kunnen doen x3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 15:08 | |
| Mail me c': I want to know xD |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 15:12 | |
| |
|
| |
Beau 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 15:17 | |
| zop,Willow hier xD Mijn 100ste post besteed aan Loekdoek *gaat eventjes een search plaatsen* |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 15:24 | |
| Ik ga even posten hoor. Jeeeeez ik maak echt de saaiste opdracht EVER. Ik wil t alleen vandaag af hebben zodat ik de rest van de week kan leren voor mn tentamen. |
|
| |
Do you really want to know? JK it's Emma 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 15:25 | |
| Omg, mijn vader heeft het grappige idee gekregen om samen met mij te leren zeilen Iemand die daar ervaring mee heeft? :3 |
|
| |
Beau 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 15:32 | |
| Hmm, ik heb het gevoel dat die family search niet helemaal klopt, als je misschien een vader uit een andere Clan hebt, ben je dan een 'halfClanner? |
|
| |
Do you really want to know? JK it's Emma 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 15:35 | |
| - Willowfur schreef:
- Hmm, ik heb het gevoel dat die family search niet helemaal klopt, als je misschien een vader uit een andere Clan hebt, ben je dan een 'halfClanner?
Ja ik denk het wel ^^ |
|
| |
Beau 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 15:36 | |
| okey,maar ik denk dat mijn family search een beetje 'moeilijk' word voor sommige |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 15:44 | |
| Family searches zijn altijd super lastig :/ Laura heeft wel eens een hele stamboom gemaakt voor Cyber, en via via via via blijkt iedereen zo'n beetje aan elkaar verbonden. Dus als je graag een familie voor je char wil, raad ik je aan om het via een kittensearch te doen. Of je trekt je er gewoon geen bal van aan en je doet wat leuks en hebt plezier |
|
| |
Beau 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 15:57 | |
| Emma meld silverfrost aan als zus, of halfzus, iedereen moet zowat verbonden worden dan, maar als iedereen z'n history heeft etc. Dan is dat lastig. willowfur heeft geen partner dus een kittensearch is dan ook wel lastig |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 15:59 | |
| Precies de reden dat ik geen geschiedenis heb gemaakt voor Black's ouders toen ik haar aanmaakte. Ik wil dat lekker op houden. Wie weet komt er ooit wel een moment dat het super leuk uitkomt als blijkt dat dat Black's ouders zijn (lekker dramatisch ;3). Dus ik wil niet al bepalen dat ze dood zijn. Misschien blijken ze dat te zijn, maar het houdt gewoon nog lekker veel opties open. |
|
| |
Beau 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 16:00 | |
| Daarom heb ik voor Willowfur nog geen voorsteltopic gemaakt. Als alles anders is dan dat in dat topic staat, dan is het heel verward
Edit; met hoeveel mensen mag je eigenlijk een topic doen?? |
|
| |
Hannanas!!! (also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!!!!) 148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 16:05 | |
| ik heb zin om met Wolf te posten<3 |
|
| |
Beau 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 feb 2015 - 16:07 | |