|
|
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 feb 2015 - 14:34 | |
| - Chivepaw schreef:
- Wadan? Wa heeft ze geflikt?
Een riverclanner niet weggejaagd hahaha |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Ooit wil ik een topic waar Dire Inner of Shrew gaat stalken/staart aanvallen xD |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 feb 2015 - 14:35 | |
| @Jamie; sta ik helemaal voor open.
En whut, ik wou net posten met Brightspots, word het topic van Silverfrost vervangen door jouw post, Ace. |
|
| |
Anouk 461 Actief We will rise like the break of a new dawn
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 feb 2015 - 14:37 | |
| Oh Dawnpw heeft al twee keer een Shadowclanner niet fatsoenlijk weg gejaagd. Auorapaw ging ze rondleiden en Roughpaw is het topic nog mee bezig X"D |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 feb 2015 - 14:38 | |
| Yeah, ik maak een topic aan >3 En ik heb wel gepost maar Silvers post stond er toen nog gewoon :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 feb 2015 - 14:39 | |
| - Dawnpaw.. schreef:
- Oh Dawnpw heeft al twee keer een Shadowclanner niet fatsoenlijk weg gejaagd. Auorapaw ging ze rondleiden en Roughpaw is het topic nog mee bezig X"D
Ach ja Inner weet van aanpakken xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 feb 2015 - 14:41 | |
| random normal days with Tall and Ace
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 feb 2015 - 14:43 | |
| Ace is echt niet bekwaam voor zijn rang xD ik heb het gevoel dat hij gaat flauwvallen bij Bright :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 feb 2015 - 14:44 | |
| Zal ik invallen bij het topic van Bright? En welke post is daar nu opeens weg? |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 feb 2015 - 14:44 | |
| Neeejj, bright mag niet dood gaan Silverfrost's post is gone. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 feb 2015 - 14:48 | |
| :/
I don't know what to do...
Ik wil posten met Fishy, maar ik weet t niet zeker aangezien ik waarschijnlijk te lui ben om te reageren als er iemand op gereageerd heeft .-. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 feb 2015 - 14:49 | |
| - Brightspots schreef:
- Neeejj, bright mag niet dood gaan
Silverfrost's post is gone. Hahaha, ik ga gewoon meeposten woohoo |
|
| |
{ Loïs } 155 Actief Winter
is coming
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 feb 2015 - 14:50 | |
| Nu praat Ace tegen een geest :'/ miss een beetje poweplay dat iemand is weggerent? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 feb 2015 - 14:52 | |
| Zal ik Fisheye afkillen? Ik weet niet wat ik met haar moet aangezien ze eigenlijk niet echt iets kan in het kamp en te bang is om te vragen of iemand haar wil begeleiden door het territorium...
EDIT Maar als ik het doe, krijg ik er waarschijnlijk weer spijt van .^.
Laatst aangepast door Fisheye op za 21 feb 2015 - 14:53; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 feb 2015 - 14:52 | |
| Oh lord, als ik niet nu voor een week wegging had ik je gered door Tall wat sense into Ace laten praten Nath xD All I can say now is; Good Luck I hope she survives xD
See you all later guys! Tot over een week (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 feb 2015 - 14:55 | |
| Doei Emma! Veel plezier (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 feb 2015 - 15:01 | |
| bye Emma, have fun :3 ------- Ik heb een idee gekregen waardoor ik Fish niet af hoef te killen (voor nu) :3 |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 feb 2015 - 15:03 | |
| Fishy moet blijven leven ^^ |
|
| |