We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:43
Merle. schreef:
Narrowpaw schreef:
Merle. schreef:
Smokekit schreef:
Merle. schreef:
Narrowpaw schreef:
Merle. schreef:
Ja idd, dus ik was ook wel weer blij toen duidelijk werd dat ie had gelogen. Ergens vond ik het ook echt briljant, want zeg eerlijk, zonder Abraham had hij het echt niet langer overleefd. Oh, en ik vond Tyreese zo super zielig :c Heb jij eigenlijk nog afleveringen/scenes die je heel bijzonder/eng/mooi/watdanook vond? :]
Trusten Lilith!
Mja, de laatste aflevering van season 4 als ik het goed heb. Dat ze dan allemaal weggaan. in apparte groepen.
Volgens mij was dat juist na de midseason-finale van seizoen vier, en zitten ze aan t eind in terminus, toch? Maar in ieder geval, ik vind die aflevering "The Grove" met Mica en Lizzie echt extreem zielig, en ook echt schokkend. En aflevering 1 van seizoen 5, want dat is echt al het beste van twd in een aflevering :3
*kruipt onder steen vandaan* Walking dead, you say? Let me join~
Yaya <3 Mainquestion; ben je een Caryler?
[ Edit ] @Max; Ja idd, echt waar, alle goede mensen gaan dood. Net als Merle. De ene keer dat ie iets goeds doet, krijgt ie gelijk een kogel in zn borst. Zo sneu :c
Ja zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken met Merle x'D Ik vond wel dat de Governor iets spectaculairder dood had mogen gaan. Maar hij heeft ook Hershel vermoord. Oh dat was wat toen xD
Hershel D: Hij had daar moeten blijven liggen en moet turnen, die sukkel. Echt, ik haaat hem.
De governor bedoel je nu toch? x'D Ah ik haat altijd dat laatste uurtje als TWD komt. dat wachten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:47
San, bedankt (: ik hou van cyber chips :')
Merle
Member
Just another walker [Dieuw] 69 Actief
CAT'S PROFILE Age: Ya really wanna know? Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:47
Narrowpaw schreef:
Merle. schreef:
Narrowpaw schreef:
Merle. schreef:
Smokekit schreef:
Merle. schreef:
Narrowpaw schreef:
Merle. schreef:
Ja idd, dus ik was ook wel weer blij toen duidelijk werd dat ie had gelogen. Ergens vond ik het ook echt briljant, want zeg eerlijk, zonder Abraham had hij het echt niet langer overleefd. Oh, en ik vond Tyreese zo super zielig :c Heb jij eigenlijk nog afleveringen/scenes die je heel bijzonder/eng/mooi/watdanook vond? :]
Trusten Lilith!
Mja, de laatste aflevering van season 4 als ik het goed heb. Dat ze dan allemaal weggaan. in apparte groepen.
Volgens mij was dat juist na de midseason-finale van seizoen vier, en zitten ze aan t eind in terminus, toch? Maar in ieder geval, ik vind die aflevering "The Grove" met Mica en Lizzie echt extreem zielig, en ook echt schokkend. En aflevering 1 van seizoen 5, want dat is echt al het beste van twd in een aflevering :3
[ Edit ] @Max; Ja idd, echt waar, alle goede mensen gaan dood. Net als Merle. De ene keer dat ie iets goeds doet, krijgt ie gelijk een kogel in zn borst. Zo sneu :c
Ja zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken met Merle x'D Ik vond wel dat de Governor iets spectaculairder dood had mogen gaan. Maar hij heeft ook Hershel vermoord. Oh dat was wat toen xD
Hershel D: Hij had daar moeten blijven liggen en moet turnen, die sukkel. Echt, ik haaat hem.
De governor bedoel je nu toch? x'D Ah ik haat altijd dat laatste uurtje als TWD komt. dat wachten
Jaja, de Governor. Ik vond het echt super zielig toen Hershels hoofd nog even turnde :c En haha, idd, ik kan echt niet wachten <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:50
Spoiler:
Merle. schreef:
Narrowpaw schreef:
Merle. schreef:
Narrowpaw schreef:
Merle. schreef:
Smokekit schreef:
Merle. schreef:
Narrowpaw schreef:
Merle. schreef:
Trusten Lilith!
Hershel D: Hij had daar moeten blijven liggen en moet turnen, die sukkel. Echt, ik haaat hem. De governor bedoel je nu toch? x'D Ah ik haat altijd dat laatste uurtje als TWD komt. dat wachten Jaja, de Governor. Ik vond het echt super zielig toen Hershels hoofd nog even turnde :c En haha, idd, ik kan echt niet wachten <3
Tja ach, uiteindelijk zijn we toch beter af zonder Hershel. Met een been overleven was toch al niet zo'n succes geweest wss aangezien hij ook al zo oud is. Als ze maar Daryl niet vermoorden x'D
Laatst aangepast door Narrowpaw op ma 16 feb 2015 - 20:52; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 21:05
Wow diepe poep Mensen willen altijd knapper zijn dan anderen, en niet knap Dus geld maakt niet gelukkig want mensen willen rijker zijn en niet rijk. ???
Merle
Member
Just another walker [Dieuw] 69 Actief
CAT'S PROFILE Age: Ya really wanna know? Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 21:10
Narrowpaw schreef:
Spoiler:
Merle. schreef:
Narrowpaw schreef:
Merle. schreef:
Narrowpaw schreef:
Merle. schreef:
Smokekit schreef:
Merle. schreef:
Narrowpaw schreef:
Merle. schreef:
Trusten Lilith!
De governor bedoel je nu toch? x'D Ah ik haat altijd dat laatste uurtje als TWD komt. dat wachten Jaja, de Governor. Ik vond het echt super zielig toen Hershels hoofd nog even turnde :c En haha, idd, ik kan echt niet wachten <3
Tja ach, uiteindelijk zijn we toch beter af zonder Hershel. Met een been overleven was toch al niet zo'n succes geweest wss aangezien hij ook al zo oud is. Als ze maar Daryl niet vermoorden x'D Misschien wel, zeker nu ze zoveel vluchten.. Maar alsnog, Hershel was santa :c & Idd, als ze Daryl killen dan .. dan .. ik wil er niet eens aan denken
Mazerunner
Member
2815 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 21:11