|
|
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 19:50 | |
| Ja noem me maar Max c: Klopt klopt x( ik dacht echt van eindelijk iemand die het kan laten stoppen met de apocalypse maar tegelijkertijd ook weer niet want dan zou TWD stoppen. But yeah |
|
| |
Just another walker [Dieuw] 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 19:52 | |
| Ja idd, dus ik was ook wel weer blij toen duidelijk werd dat ie had gelogen. Ergens vond ik het ook echt briljant, want zeg eerlijk, zonder Abraham had hij het echt niet langer overleefd. Oh, en ik vond Tyreese zo super zielig :c Heb jij eigenlijk nog afleveringen/scenes die je heel bijzonder/eng/mooi/watdanook vond? :]
Trusten Lilith! |
|
| |
Loïs C: 140 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 19:53 | |
| - Mazepaw. schreef:
- @Merle, Nele?
Ik heb gereageerd op je topic (: |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 19:54 | |
| Deter zo awsome maar sexistisch x.x sowwy Daunty :'3 |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 19:56 | |
| - Merle. schreef:
- Ja idd, dus ik was ook wel weer blij toen duidelijk werd dat ie had gelogen. Ergens vond ik het ook echt briljant, want zeg eerlijk, zonder Abraham had hij het echt niet langer overleefd. Oh, en ik vond Tyreese zo super zielig :c Heb jij eigenlijk nog afleveringen/scenes die je heel bijzonder/eng/mooi/watdanook vond? :]
Trusten Lilith! Mja, de laatste aflevering van season 4 als ik het goed heb. Dat ze dan allemaal weggaan. in apparte groepen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:00 | |
| - Narrowpaw schreef:
- Merle. schreef:
- Ja idd, dus ik was ook wel weer blij toen duidelijk werd dat ie had gelogen. Ergens vond ik het ook echt briljant, want zeg eerlijk, zonder Abraham had hij het echt niet langer overleefd. Oh, en ik vond Tyreese zo super zielig :c Heb jij eigenlijk nog afleveringen/scenes die je heel bijzonder/eng/mooi/watdanook vond? :]
Trusten Lilith! Mja, de laatste aflevering van season 4 als ik het goed heb. Dat ze dan allemaal weggaan. in apparte groepen. Volgens mij was dat juist na de midseason-finale van seizoen vier, en zitten ze aan t eind in terminus, toch? Maar in ieder geval, ik vind die aflevering "The Grove" met Mica en Lizzie echt extreem zielig, en ook echt schokkend. En aflevering 1 van seizoen 5, want dat is echt al het beste van twd in een aflevering :3 |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:08 | |
| Idk anymore X) Volgensmij heette die aflevering don't look back ofzo Ja klopt ep 1 van 5 was wel goed. En natuurlijk Tyreese wat je al zei.. Waarom hij,,
|
|
| |
177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:11 | |
| - Merle. schreef:
- Narrowpaw schreef:
- Merle. schreef:
Trusten Lilith! Mja, de laatste aflevering van season 4 als ik het goed heb. Dat ze dan allemaal weggaan. in apparte groepen. Volgens mij was dat juist na de midseason-finale van seizoen vier, en zitten ze aan t eind in terminus, toch? Maar in ieder geval, ik vind die aflevering "The Grove" met Mica en Lizzie echt extreem zielig, en ook echt schokkend. En aflevering 1 van seizoen 5, want dat is echt al het beste van twd in een aflevering :3 *kruipt onder steen vandaan* Walking dead, you say? Let me join~ |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:12 | |
| Is er iemand in omgeving Rotterdam/Den Haag die toevallig met me meewilt naar de Primark? :"D Anders moet ik helemaal alleen kleertjes kopen. )': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:13 | |
| - Ravenheart schreef:
- Is er iemand in omgeving Rotterdam/Den Haag die toevallig met me meewilt naar de Primark? :"D
Anders moet ik helemaal alleen kleertjes kopen. )': Wanneer ga je x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:15 | |
| - Smokekit schreef:
- Merle. schreef:
- Narrowpaw schreef:
- Merle. schreef:
Trusten Lilith! Mja, de laatste aflevering van season 4 als ik het goed heb. Dat ze dan allemaal weggaan. in apparte groepen. Volgens mij was dat juist na de midseason-finale van seizoen vier, en zitten ze aan t eind in terminus, toch? Maar in ieder geval, ik vind die aflevering "The Grove" met Mica en Lizzie echt extreem zielig, en ook echt schokkend. En aflevering 1 van seizoen 5, want dat is echt al het beste van twd in een aflevering :3 *kruipt onder steen vandaan* Walking dead, you say? Let me join~ Yaya <3 Mainquestion; ben je een Caryler? [ Edit ] @Max; Ja idd, echt waar, alle goede mensen gaan dood. Net als Merle. De ene keer dat ie iets goeds doet, krijgt ie gelijk een kogel in zn borst. Zo sneu :c |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:25 | |
| - Frizzy schreef:
- Ravenheart schreef:
- Is er iemand in omgeving Rotterdam/Den Haag die toevallig met me meewilt naar de Primark? :"D
Anders moet ik helemaal alleen kleertjes kopen. )': Wanneer ga je x3 Uhhmm.. ik hoop morgen geld te hebben anders wordt het woensdag! Primarkmeeting? :'D |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:27 | |
| Summer<3 hoe kon ik je ooit verwaarlozen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:28 | |
| - Summertime schreef:
- Summer<3
hoe kon ik je ooit verwaarlozen Je kan weer met haar posten (; |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:36 | |
| - Merle. schreef:
- Smokekit schreef:
- Merle. schreef:
- Narrowpaw schreef:
- Merle. schreef:
Trusten Lilith! Mja, de laatste aflevering van season 4 als ik het goed heb. Dat ze dan allemaal weggaan. in apparte groepen. Volgens mij was dat juist na de midseason-finale van seizoen vier, en zitten ze aan t eind in terminus, toch? Maar in ieder geval, ik vind die aflevering "The Grove" met Mica en Lizzie echt extreem zielig, en ook echt schokkend. En aflevering 1 van seizoen 5, want dat is echt al het beste van twd in een aflevering :3 *kruipt onder steen vandaan* Walking dead, you say? Let me join~ Yaya <3 Mainquestion; ben je een Caryler?
[ Edit ] @Max; Ja idd, echt waar, alle goede mensen gaan dood. Net als Merle. De ene keer dat ie iets goeds doet, krijgt ie gelijk een kogel in zn borst. Zo sneu :c Ja zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken met Merle x'D Ik vond wel dat de Governor iets spectaculairder dood had mogen gaan. Maar hij heeft ook Hershel vermoord. Oh dat was wat toen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:37 | |
| *kruipt onder een tafel met een zak chips* |
|
| |
Just another ghost 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:39 | |
| Hee iedereen (: San, is er iets? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:40 | |
| - Narrowpaw schreef:
- Merle. schreef:
- Smokekit schreef:
- Merle. schreef:
- Narrowpaw schreef:
- Merle. schreef:
Trusten Lilith! Mja, de laatste aflevering van season 4 als ik het goed heb. Dat ze dan allemaal weggaan. in apparte groepen. Volgens mij was dat juist na de midseason-finale van seizoen vier, en zitten ze aan t eind in terminus, toch? Maar in ieder geval, ik vind die aflevering "The Grove" met Mica en Lizzie echt extreem zielig, en ook echt schokkend. En aflevering 1 van seizoen 5, want dat is echt al het beste van twd in een aflevering :3 *kruipt onder steen vandaan* Walking dead, you say? Let me join~ Yaya <3 Mainquestion; ben je een Caryler?
[ Edit ] @Max; Ja idd, echt waar, alle goede mensen gaan dood. Net als Merle. De ene keer dat ie iets goeds doet, krijgt ie gelijk een kogel in zn borst. Zo sneu :c Ja zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken met Merle x'D Ik vond wel dat de Governor iets spectaculairder dood had mogen gaan. Maar hij heeft ook Hershel vermoord. Oh dat was wat toen xD Hershel D: Hij had daar moeten blijven liggen en moet turnen, die sukkel. Echt, ik haaat hem. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:40 | |
| - Ghostkit, schreef:
- Hee iedereen (:
San, is er iets? nee c'; ik hoe van onder tafels zitten,En chips c; thanks for asking tho~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 20:42 | |
| - Heartpaw schreef:
- Ghostkit, schreef:
- Hee iedereen (:
San, is er iets?
nee c'; ik hoe van onder tafels zitten,En chips c; thanks for asking tho~ Hahhahaah, eet smakelijk ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|