|
|
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 17:36 | |
| - kittypaw schreef:
- wel via netflix heb ik sherlock(9 episodes) doctor who(101) stargate(100) pokemon(geen idee hoeveel) en heel veel films kunnen (her)kijken dus ja, ben er best blij mee xD
season 5 van twd staat niet op netflix volgensmij. Ik kan niet wachten vanavond iniedergeval |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 17:36 | |
| me 2 maar vooral sci-fi en comedy xD |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 17:42 | |
| |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 17:43 | |
| @Anouk smakelijk c: ik hou van vakantie<3 |
|
| |
Just another walker [Dieuw] 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 17:45 | |
| - Narrowpaw schreef:
- kittypaw schreef:
- wel via netflix heb ik sherlock(9 episodes) doctor who(101) stargate(100) pokemon(geen idee hoeveel) en heel veel films kunnen (her)kijken dus ja, ben er best blij mee xD
season 5 van twd staat niet op netflix volgensmij. Ik kan niet wachten vanavond iniedergeval Nope, die is er helaas niet :[ Ook fan? |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 17:47 | |
| - Mazepaw. schreef:
- @Anouk smakelijk c:
ik hou van vakantie<3 Ik moet nog een weeeek <3 |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 17:49 | |
| - Walnutpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- @Anouk smakelijk c:
ik hou van vakantie<3 Ik moet nog een weeeek <3 dan woon je vast niet in Belgie, de krokusvakantie is hier altijd een week vroeger dan in Nederland c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 17:50 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Walnutpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- @Anouk smakelijk c:
ik hou van vakantie<3 Ik moet nog een weeeek <3 dan woon je vast niet in Belgie, de krokusvakantie is hier altijd een week vroeger dan in Nederland c: I know xD |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 17:52 | |
| - Walnutpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Walnutpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- @Anouk smakelijk c:
ik hou van vakantie<3 Ik moet nog een weeeek <3 dan woon je vast niet in Belgie, de krokusvakantie is hier altijd een week vroeger dan in Nederland c: I know xD best grappig, vorig jaar waren we op vakantie in Nederland en overal waren mensen die naar school moesten en wij konden lui in ons vakantiehuisje blijven >:3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 17:53 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Walnutpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Walnutpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- @Anouk smakelijk c:
ik hou van vakantie<3 Ik moet nog een weeeek <3 dan woon je vast niet in Belgie, de krokusvakantie is hier altijd een week vroeger dan in Nederland c: I know xD best grappig, vorig jaar waren we op vakantie in Nederland en overal waren mensen die naar school moesten en wij konden lui in ons vakantiehuisje blijven >:3 Hahaa ons uit zitten lachen zeker >;D |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 17:55 | |
| - Walnutpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Walnutpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Walnutpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- @Anouk smakelijk c:
ik hou van vakantie<3 Ik moet nog een weeeek <3 dan woon je vast niet in Belgie, de krokusvakantie is hier altijd een week vroeger dan in Nederland c: I know xD best grappig, vorig jaar waren we op vakantie in Nederland en overal waren mensen die naar school moesten en wij konden lui in ons vakantiehuisje blijven >:3 Hahaa ons uit zitten lachen zeker >;D jep *duivelse lach* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 18:00 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Walnutpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Walnutpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Walnutpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- @Anouk smakelijk c:
ik hou van vakantie<3 Ik moet nog een weeeek <3 dan woon je vast niet in Belgie, de krokusvakantie is hier altijd een week vroeger dan in Nederland c: I know xD best grappig, vorig jaar waren we op vakantie in Nederland en overal waren mensen die naar school moesten en wij konden lui in ons vakantiehuisje blijven >:3 Hahaa ons uit zitten lachen zeker >;D jep *duivelse lach*
Bwhahaa you meanie! >;D Wacht maar tot ik in Belgie ben |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 18:00 | |
| Ik heb niet eens vakantie |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 18:01 | |
| |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 18:15 | |
| - Merle. schreef:
- Narrowpaw schreef:
- kittypaw schreef:
season 5 van twd staat niet op netflix volgensmij. Ik kan niet wachten vanavond iniedergeval Nope, die is er helaas niet :[ Ook fan? Hell yeah C: |
|
| |
Lilith x. 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 18:17 | |
| Kijkt naar boven. Mwhahaha ik wel >3 Maja, ziek dus niet echt vakantie ea xD
Shrewie <333 |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 18:18 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Walnutpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- @Anouk smakelijk c:
ik hou van vakantie<3 Ik moet nog een weeeek <3 dan woon je vast niet in Belgie, de krokusvakantie is hier altijd een week vroeger dan in Nederland c: Ik woon in Nederland en heb vakantie hoor c: Het verschilt want zuid-Nederland heeft volgensmij een week eerder dan noord |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 18:18 | |
| @Lilith, know the feeling, ben echt vreselijk verkouden :c |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 18:36 | |
| - Narrowpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Walnutpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- @Anouk smakelijk c:
ik hou van vakantie<3 Ik moet nog een weeeek <3 dan woon je vast niet in Belgie, de krokusvakantie is hier altijd een week vroeger dan in Nederland c: Ik woon in Nederland en heb vakantie hoor c: Het verschilt want zuid-Nederland heeft volgensmij een week eerder dan noord Ja, zuiden heeft nu. Volgende week is midden aan de beurt, en als ik het goed heb noord ook. Voor mij nog even niet tho. Lang leve amerikaans rooster :') -- Guys, even serieus. Zijn er hier cosplayers die het prima vinden om aan een behoorlijk lang interview mee te werken? Is nog niet nu, maar zal plaatsvinden vanaf volgende week en kan tot eind maart gedaan worden. Het liefst via webcam (moet ik die van mij wel even aan de praat krijgen), maar als je in de buurt van Leiden / Utrecht woont, dan kan ik (en waarschijnlijk dan ook nog iemand anders van m'n groepje) langskomen. Als we dan ergens gaan zitten dan trakteer ik je op een drankje ^-^ - En ik vind het gezellig mensen te zien Als webcam en ontmoeten niet kan, dan kan typen op skype ook. Dan herschrijf ik dat wel tot een transcript. Het zal gaan over de cosplay cultuur en identiteit, maar meer details zal ik geven als je interesse hebt. Het moet helemaal volgens een protocol e.d., dus je moet ook echt toestemming geven en ik moet je helemaal een document sturen waarin je rechten in staan enzo. Serious shit hier. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 feb 2015 - 18:53 | |
| @Eef, lijkt me best leuk om mee te doen, al is mijn concentratievermogen niet altijd even geweldig xD (ik ben een soort van beginnende cosplayer) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|