Algemene Onzin Topic - Pagina 21

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende
Kittytail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 16:49

yeah i might be too addicted xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 16:50

Hahahaha, nou ik ben altijd overal te laat dus mijn vrienden tellen al tijd minimaal een kwartier op bij de tijd dat ik zeg dat ik kom, dat is ook erg hoor X"D
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 16:51

Overal altijd te laat? SOUNDS LIKE ME.
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 16:52

Het enige ding waarbij ik niet te laat kom is school, omdat m'n ouders roepen dat ik weg moet X"D
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 16:54

op de basisschool was ik altijd te laat met school Razz
Nu komt het omdat we een taxi hebben, anders zou ik weer te laat zijn

maar als ik ooit te laat kom
zeg ik gwn
''sorry de tardis ging naar het verkeerde jaar''
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 16:56

Haha ben ik de enige die netflix echt flut vond? xD Ik heb mn abo een hele tijd geleden opgeheven. Maar heel weinig was compleet. Bijvoorbeeld Dexter, daarvan moest ik alsnog de het laatste seizoen (of laatste 2 seizoenen) downloaden. En ook BBT stond er niet helemaal op weet ik nog. Eigenlijk alles wat ik volg, staat er niet volledig op Razz Ik wil meteen de aflevering de volgende dag kunnen kijken nadat het op tv in Amerika is geweest.
Nu gebruik ik gewoon popcorn time ;D Of projectfree.tv
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 17:00

wel via netflix heb ik sherlock(9 episodes) doctor who(101) stargate(100) pokemon(geen idee hoeveel) en heel veel films kunnen (her)kijken dus ja, ben er best blij mee xD
Dawnsky
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 17:06

Ik mag geen Netflix of Popcorntime ;-;
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 17:07

Mijn vader is net zo verslaafd aan Netflix als mij. Het was zijn idee om te kopen xD En mijn broer kijkt alleen maar pokemon ;p. dus no problemo for meh
Merle
Member
Just another walker [Dieuw]
69
Actief

CAT'S PROFILE
Merle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 17:11

Ja, dat vind ik ook wel een beetje jammer, twd stond er ook maar t/m seizoen 4 op, maar seizoen 5 loopt nu. De eerste afleveringen daarvan hebben we ook via popcorn time bekeken, maar om de een of andere reden was dat altijd heel sloom bij ons. Nu volgen we het gewoon op de tv, want veel andere keus hebben we niet xp @ Eef

Haha, mijn vader kijkt ook echt precies dezelfde series als ik, dus ik hoef nooit te smeken of ik nog even door mag kijken :'] @ Marijn
Chivepaw
Member
Anouk~
73
Actief

CAT'S PROFILE
Chivepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 17:14

Mijn vader vind alleen oorlog films leuk ik een deel ook tho maar wil geen geld betalen voor films en series ;-;
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 17:15

zo mijn foto's zijn klaar c;
Icykit
Member
Anouk
73
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Icykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 17:16

San San San jij moet posten met Heart op het topic met Chive zodat ze verder kunnen gaan met schattige siblings zijn!
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 17:17

Mijn vader en ik houden beide van sci-fi series dus door hem ben ik juist veel netflix enz gaan gebruiken xD
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 17:18

Mijn vader vind alles wat niet realistisch is onzin en kijkt er niet na, m'n half want die keek vroeger Star Track ofzoiets
Merle
Member
Just another walker [Dieuw]
69
Actief

CAT'S PROFILE
Merle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 17:21

Op school is mn hand tussen twee hockeysticks gekomen, en nu doen mn knokkels echt super veel pijn. En dan gaan mensen vragen waarom ik hockey echt haat. Doe mij maar voetbal --'
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 17:23

Icykit schreef:
San San San jij moet posten met Heart op het topic met Chive zodat ze verder kunnen gaan met schattige siblings zijn!

geen inspiratie sorry ;c
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 17:24

Dat gebeurt mij dus ook altijd op school met hockey, en dat scheurt m'n nagel in de helft van de keren...
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 17:25

Hellhound schreef:
Mijn vader vind alles wat niet realistisch is onzin en kijkt er niet na, m'n half want die keek vroeger Star Track ofzoiets

Rechts naast me liggen twee Star Trek dvd's xD

En ik hou ni echt van wetenschap, maar wel van sci-fi.
erg logisch.
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 17:30

Hahaha ik vind echt van alles leuk eigenlijk X"D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 21 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: