Postsheet maker - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Postsheet maker

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Rainbowpaw
StarClan
Postsheet maker - Pagina 2 DPKsfdL
Demi
179
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Rainbowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 22:08

Dat is bij ons juist het probleem, we hebben die link niet meer :$
Kan je een plaatje zoeken die erop lijkt, of is dat iets te veel moeite?
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowkit*
Member
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 22:11

Ik zal wel even gaan zoeken op DA Wink

Met ons bedoel je (neem ik aan) Dreamwave?
Je sheet duurt dan wel wat langer btw Razz
Dreamwave
StarClan
147

CAT'S PROFILE
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 22:12

Ik heb je een pb gestuurd.
Ja, ik ben ook Dreamwave, dus, de helper van Skykit & Rainbowkit Very Happy
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Postsheet maker - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 22:21

Eens zien hoe dit gaat werken. Wat een mooi kadertje toch weer. Misschien wil ik hem helemaal door laten lopen.
Of zou euhm in het midden toch mooier staan??? Ik weet het niet. Besluiteloosheid hierow, terwijl ik nog aan mijn
luister en lees dossier van Duits moet werken. En als ik hem zo blijf doen dan gaat ie niet over de Nightie
van de zijkant heen. Dat is mooi want dat mag niet. Wel een beetje irri als ie zo staat, aangezien het niet hele zinnen

lijken zo. Maar als je dan gwn kijkt, is het niet zo als op het plaatje hier beneden, dus dat is goed. Yay Nightie heeft
een kadertje. Dat is zo awesome hea. Misschien moeten we allemaal wel overstappen naar kadertjes. En zo blijft
er steeds maar een woord aan die kant staan hierzo, maar uiteindelijk staat alles mooi naast elkaar. Als ze iets zegt
ga ik het 'Dikgedrukt zetten' en anders schuin. Het is zo leuk het is zo leuk. En ik zit hier mijn tijd te verdoen met
het typen van onzin. En de tijd verstrijkt en je kunt geen 2 uur hebben geluisterd of gelezen als je niet meer dan twee
uur over hebt om dat uit te voeren.

Honeyfeather
StarClan
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 22:40

OMG ZO AWESOME <3 HARDSTIKKE BEDANKT Very Happy!
Silverpool
Member
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 23:01

<div style="width:300px;height:280px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:50px;margin-left:50px;"> [color=black]Hè? Bij jou zie je geen code's! Da's gemeen! Hoe doe je dat? WazBeermagie? Ik weet het niet, echt niet. Oe ik lief deze kaders, ik lief Rising! Hmm. Hou het wel een beetje rustig hè? @Wazoula, ik vindt scuin leuk. Nou, ik moet ook even een 'mij' stijl verzinnen. Welke kleur(en), welk effect, schuin, dik.. En welke maat? Welk lettertype? Hmm. Ik moet mijn postsheet me nog even gaan uitvinden :3 Wazie! Je hebt gewoon al 1200 ownende berichten!H</div>

Nightstream
StarClan
Postsheet maker - Pagina 2 INMxLdb
WazBeer
175
Actief
Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 mei 2011 - 1:03

Komt omdat ie zo moet!
Ik weet nu wat er mis was. Je moet in je profiel bij voorkeuren HTLM aanzetten en dan krijg je nog eens een aangename verrassing te zien. Ik zeg je dat het er beeldschoon uitziet. En je kunt eeuwig door blijven schrijven, wat heel erg handig is ;3
Dus ga dat profiel veranderen en dan zie je het. Klaar voor gebruik :3
Moonclaw
Member
383

CAT'S PROFILE
Moonclaw
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 mei 2011 - 19:05

Zeg, gaan we commanderen? :3 Geintje. Bedankt! Het werkt! Hij leeft, HIJ LEEFT! *Gnahaha* Ow Waz, jouw postsheets zijn ook zo belachelijk mooi! Ik vind WazBeer zo'n awesome bijnaam! Ik ga ook zo'n bijnaam bedenken. Hmm. Josephine.. FramJoos ofzo :3 Mijn roepnaam is Pien, maar daar kun je niks mee. Ha, vanaf nu sta ik op WC bekend als Joos. Of Jooz. Nee, dat wordt te erg nageaapt. FramJoos hier, jongens! FramJoos, aanhanger van WazBeer. Nee, WazBeer blijft awesomesaucer. *Ander onderwerp* Ik ben zo trots op Moonclaw, haar setje, haar karakter, alles! Ik moet nog even reageren op Cindersoul. Uwe Poffigheid, ookwel Poffy genoemd :3 Oeps, volgens mij spammen we de hele topic vol.. Sorry daarvoor. Waz&ik maken gewoon een beetje reclame.. Niks aan het handje.. Ik ga reageren op ~Starlit Night x Doegdoeg, awesome postsheet mensjåhs

Sandwhisper
Member
21

CAT'S PROFILE
Rank:
Sandwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 mei 2011 - 22:17

Wat html betreft ben ik toch een beetje aan de blonde kant... of jah, luie kant XD
Vind het in ieder geval echt tof hoe dit ineen gezet wordt. Je bewerkingen zien er ook echt geweldig uit Very Happy
Snowkit*
Member
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimema 16 mei 2011 - 19:58

Yay Skykit is af!

Echt ik heb super veel leuke plaatjes gevonden maar ik heb deze twee gekozen omdat deze op elkaar leken :p
Hopelijk ben je er blij mee ^.^

Sky:
Dreamwave
StarClan
147

CAT'S PROFILE
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimema 16 mei 2011 - 20:11

Van welke dinge is de code onder?
Ze wilt die blauwe graag hebben.
Moet ze die code dan bij haar posts plakken?
Snowkit*
Member
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimema 16 mei 2011 - 20:13

Code:
[table align="center" width="700" height="400" background="http://i55.tinypic.com/ivybea.png"][tr][td]<div style="width:300px;height:280px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:50px;margin-left:50px;"> [size=11][font=Times new roman][color=black]Met stippies :3 Link: http://i55.tinypic.com/ivybea.png[/color][/font][/size]</div>[/td][/tr][/table]

Alstu Smile
Dreamwave
StarClan
147

CAT'S PROFILE
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimema 16 mei 2011 - 20:23

Ze vindt het heel mooi en dankt je Wink
Snowlight
Member
Julya
149

CAT'S PROFILE
Snowlight
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 17:07

Naam:SnowLight
Naam erop:Yep graag
Randje:ja, wit
Tekst:kan niks bedenken... dus nee
Lettertype:sierlijk (voor de naam dan maar he xd)
Kleuren:ehm.... geen idee, doe maar wat vrolijks
Textures:??
Effecten:zonnelicht over haar heen?
Afbeelding(en):
Spoiler:
Spoiler:
Goldenmoon
Member
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 18:01

snowkit zou je er ook een voor mij willen maken

naam: goldenmoon
naam erop: ja
randje: iets zivers
tekst: i'can hate but i'can love to
lettertype:mhe sierlijk
kleuren: iets wat past bij mijn naam
textures: mheu geen idee kies maar
effecten: snachs bij een gouden maan en zevere sterren misschien
afbeelding: kies zelf maar

alvast bedankt snowkit
groetjes goldenmoon xxx
Duststar
StarClan
177

CAT'S PROFILE
Duststar
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 22:32

Awh D8
Mijn topic wordt omhoog gehaald xD

Ja is goed ik zal er een paar in elkaar flansen Smile

Goldenmoon het is de bedoeling dat jij de plaatjes zoekt en anders moet je specifiek beschrijven wat je wilt.
Snowlight
Member
Julya
149

CAT'S PROFILE
Snowlight
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 15:58

Dank je wel! Ik wacht geduldig (kuch kuch)
Risingvoice
Member
194

CAT'S PROFILE
Risingvoice
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 16:02

Snowlight:

Wil je blauwe ogen of gele ogen?

Btw het kan langer duren ik heb Toetsweek
Goldenmoon
Member
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 16:30

ik snap je niet helemaal
zou je het even willen uit leggen
Risingvoice
Member
194

CAT'S PROFILE
Risingvoice
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 16:31

Ik wil dat je zelf plaatjes zoekt, en anders moet je beschrijven wat voor kat je wlt hebben:
Lapjeskat, bepaalde soort kleur ect.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker - Pagina 2 Icon_minitime

Postsheet maker
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: