|
|
Demi 179 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker vr 13 mei 2011 - 22:08 | |
| Dat is bij ons juist het probleem, we hebben die link niet meer :$ Kan je een plaatje zoeken die erop lijkt, of is dat iets te veel moeite? |
|
| |
76
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker vr 13 mei 2011 - 22:11 | |
| Ik zal wel even gaan zoeken op DA Met ons bedoel je (neem ik aan) Dreamwave? Je sheet duurt dan wel wat langer btw |
|
| |
147
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker vr 13 mei 2011 - 22:12 | |
| Ik heb je een pb gestuurd. Ja, ik ben ook Dreamwave, dus, de helper van Skykit & Rainbowkit |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker vr 13 mei 2011 - 22:21 | |
| Eens zien hoe dit gaat werken. Wat een mooi kadertje toch weer. Misschien wil ik hem helemaal door laten lopen. Of zou euhm in het midden toch mooier staan??? Ik weet het niet. Besluiteloosheid hierow, terwijl ik nog aan mijn luister en lees dossier van Duits moet werken. En als ik hem zo blijf doen dan gaat ie niet over de Nightie van de zijkant heen. Dat is mooi want dat mag niet. Wel een beetje irri als ie zo staat, aangezien het niet hele zinnen lijken zo. Maar als je dan gwn kijkt, is het niet zo als op het plaatje hier beneden, dus dat is goed. Yay Nightie heeft een kadertje. Dat is zo awesome hea. Misschien moeten we allemaal wel overstappen naar kadertjes. En zo blijft er steeds maar een woord aan die kant staan hierzo, maar uiteindelijk staat alles mooi naast elkaar. Als ze iets zegt ga ik het 'Dikgedrukt zetten' en anders schuin. Het is zo leuk het is zo leuk. En ik zit hier mijn tijd te verdoen met het typen van onzin. En de tijd verstrijkt en je kunt geen 2 uur hebben geluisterd of gelezen als je niet meer dan twee uur over hebt om dat uit te voeren.
|
|
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker vr 13 mei 2011 - 22:40 | |
| OMG ZO AWESOME <3 HARDSTIKKE BEDANKT ! |
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker vr 13 mei 2011 - 23:01 | |
| <div style="width:300px;height:280px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:50px;margin-left:50px;"> [color=black]Hè? Bij jou zie je geen code's! Da's gemeen! Hoe doe je dat? WazBeermagie? Ik weet het niet, echt niet. Oe ik lief deze kaders, ik lief Rising! Hmm. Hou het wel een beetje rustig hè? @Wazoula, ik vindt scuin leuk. Nou, ik moet ook even een 'mij' stijl verzinnen. Welke kleur(en), welk effect, schuin, dik.. En welke maat? Welk lettertype? Hmm. Ik moet mijn postsheet me nog even gaan uitvinden :3 Wazie! Je hebt gewoon al 1200 ownende berichten!H</div> |
|
|
| |
WazBeer 175 Actief Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker za 14 mei 2011 - 1:03 | |
| Komt omdat ie zo moet! Ik weet nu wat er mis was. Je moet in je profiel bij voorkeuren HTLM aanzetten en dan krijg je nog eens een aangename verrassing te zien. Ik zeg je dat het er beeldschoon uitziet. En je kunt eeuwig door blijven schrijven, wat heel erg handig is ;3 Dus ga dat profiel veranderen en dan zie je het. Klaar voor gebruik :3 |
|
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker zo 15 mei 2011 - 19:05 | |
| Zeg, gaan we commanderen? :3 Geintje. Bedankt! Het werkt! Hij leeft, HIJ LEEFT! *Gnahaha* Ow Waz, jouw postsheets zijn ook zo belachelijk mooi! Ik vind WazBeer zo'n awesome bijnaam! Ik ga ook zo'n bijnaam bedenken. Hmm. Josephine.. FramJoos ofzo :3 Mijn roepnaam is Pien, maar daar kun je niks mee. Ha, vanaf nu sta ik op WC bekend als Joos. Of Jooz. Nee, dat wordt te erg nageaapt. FramJoos hier, jongens! FramJoos, aanhanger van WazBeer. Nee, WazBeer blijft awesomesaucer. *Ander onderwerp* Ik ben zo trots op Moonclaw, haar setje, haar karakter, alles! Ik moet nog even reageren op Cindersoul. Uwe Poffigheid, ookwel Poffy genoemd :3 Oeps, volgens mij spammen we de hele topic vol.. Sorry daarvoor. Waz&ik maken gewoon een beetje reclame.. Niks aan het handje.. Ik ga reageren op ~Starlit Night x Doegdoeg, awesome postsheet mensjåhs |
|
|
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker zo 15 mei 2011 - 22:17 | |
| Wat html betreft ben ik toch een beetje aan de blonde kant... of jah, luie kant XD Vind het in ieder geval echt tof hoe dit ineen gezet wordt. Je bewerkingen zien er ook echt geweldig uit |
|
| |
76
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker ma 16 mei 2011 - 19:58 | |
| Yay Skykit is af! Echt ik heb super veel leuke plaatjes gevonden maar ik heb deze twee gekozen omdat deze op elkaar leken :p Hopelijk ben je er blij mee ^.^ - Sky:
- Code:
-
[table align="center" width="700" height="400" background="HIER EEN VAN DE TWEE LINKS"][tr][td]<div style="width:300px;height:280px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:50px;margin-left:50px;"> [size=11][font=Times new roman][color=black]TEXT[/color][/font][/size]</div>[/td][/tr][/table]
|
|
| |
147
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker ma 16 mei 2011 - 20:11 | |
| Van welke dinge is de code onder? Ze wilt die blauwe graag hebben. Moet ze die code dan bij haar posts plakken? |
|
| |
76
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker ma 16 mei 2011 - 20:13 | |
| - Code:
-
[table align="center" width="700" height="400" background="http://i55.tinypic.com/ivybea.png"][tr][td]<div style="width:300px;height:280px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:50px;margin-left:50px;"> [size=11][font=Times new roman][color=black]Met stippies :3 Link: http://i55.tinypic.com/ivybea.png[/color][/font][/size]</div>[/td][/tr][/table]
Alstu |
|
| |
147
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker ma 16 mei 2011 - 20:23 | |
| Ze vindt het heel mooi en dankt je |
|
| |
Julya 149
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker za 11 jun 2011 - 17:07 | |
| Naam:SnowLight Naam erop:Yep graag Randje:ja, wit Tekst:kan niks bedenken... dus nee Lettertype:sierlijk (voor de naam dan maar he xd) Kleuren:ehm.... geen idee, doe maar wat vrolijks Textures:?? Effecten:zonnelicht over haar heen? Afbeelding(en): - Spoiler:
- Spoiler:
|
|
| |
Mentos 236 Actief Take me to the place where the moon shines gold.
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker za 11 jun 2011 - 18:01 | |
| snowkit zou je er ook een voor mij willen maken
naam: goldenmoon naam erop: ja randje: iets zivers tekst: i'can hate but i'can love to lettertype:mhe sierlijk kleuren: iets wat past bij mijn naam textures: mheu geen idee kies maar effecten: snachs bij een gouden maan en zevere sterren misschien afbeelding: kies zelf maar
alvast bedankt snowkit groetjes goldenmoon xxx |
|
| |
177
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker za 11 jun 2011 - 22:32 | |
| Awh D8 Mijn topic wordt omhoog gehaald xD Ja is goed ik zal er een paar in elkaar flansen Goldenmoon het is de bedoeling dat jij de plaatjes zoekt en anders moet je specifiek beschrijven wat je wilt. |
|
| |
Julya 149
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker wo 15 jun 2011 - 15:58 | |
| Dank je wel! Ik wacht geduldig (kuch kuch) |
|
| |
194
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker wo 15 jun 2011 - 16:02 | |
| Snowlight:
Wil je blauwe ogen of gele ogen?
Btw het kan langer duren ik heb Toetsweek |
|
| |
Mentos 236 Actief Take me to the place where the moon shines gold.
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker wo 15 jun 2011 - 16:30 | |
| ik snap je niet helemaal zou je het even willen uit leggen |
|
| |
194
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker wo 15 jun 2011 - 16:31 | |
| Ik wil dat je zelf plaatjes zoekt, en anders moet je beschrijven wat voor kat je wlt hebben: Lapjeskat, bepaalde soort kleur ect. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker | |
| |
|
| |
|