Postsheet maker

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Postsheet maker

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Snowkit*
Member
Postsheet maker DPKsfdL
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimedo 12 mei 2011 - 15:51

Sinds er Postsheets zijn ontdekt (en ik ze zelf kan maken) heb ik er een beetje een verslaving aan Razz
Nu wil ik ze ook voor andere gaan maken :3

Voorbeeldjes:

Code:

[b]Naam:[/b]
[b]Naam erop:[/b]
[b]Randje:[/b]
[b]Tekst:[/b]
[b]Lettertype:[/b]
[b]Kleuren:[/b]
[b]Textures:[/b]
[b]Effecten:[/b]
[b]Afbeelding(en):[/b]

Ik doe 4 Postsheets per keer aangezien ik ook school heb Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Postsheet maker DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimedo 12 mei 2011 - 16:04

Ik zou er heel graag één voor Sparkkit hebben, maar ik heb nog geen plaatjes voor hem, dus helaas voor mij. Anyways, SUCCES ^^
Winterstorm
StarClan
Postsheet maker DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimedo 12 mei 2011 - 16:19

Zien er coewl uit^^

Naam: Winterstorm
Naam erop: Ja
Randje: Ja
Tekst: I know this is forbidden, but I don't care, all I want is being with you
Lettertype: Maakt me niet echt uit
Kleuren: Wit en blauw.
Textures: Klik
Effecten: Geen idee.
Afbeelding(en): Klik, Klik
Snowkit*
Member
Postsheet maker DPKsfdL
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimedo 12 mei 2011 - 16:25

Winterstorm hij is wass vandaag of morgen af :3

Honey: Thanks <3 Als je wilt zoek ik wel foto's als je zegt hoe ze eruit moet zien :3 Natuurlijk stuur ik dan eerst de links naar je toe om te kijken of hij goed is voor Sparkkit Razz
Honeyfeather
StarClan
Postsheet maker DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimedo 12 mei 2011 - 16:45

Naam: Sparkkit
Naam erop: Ja :3
Randje: Wit
Tekst: None
Lettertype: Wat mooi is :3 Wel iets krullerigs ;D
Kleuren: Oranje, geel, misschien een beetje blauw, ook donkerder kleuren zoals bruin:3, nou ja, iets waar je aan denkt bij elektriciteit xD
Textures: Elektriciteit:3
Effecten: Wat mooi wordt:)
Afbeelding(en): Kun jij zoeken?D: Hij is een fluffy brown tabby kater met amberen ogen zoals hier: Postsheet maker Sparkysmall
Snowkit*
Member
Postsheet maker DPKsfdL
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimedo 12 mei 2011 - 16:53

Ik ga zoeken voor je en als ik wat heb zal ik je pben :3
Honeyfeather
StarClan
Postsheet maker DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimedo 12 mei 2011 - 16:54

Hardstikke bedankt<3!
Snowkit*
Member
Postsheet maker DPKsfdL
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimedo 12 mei 2011 - 18:10

Postsheet maker 64321t

Code:
[table align="center" width="700" height="400" background="http://i53.tinypic.com/64321t.png"][tr][td]<div style="width:300px;height:280px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:50px;margin-left:50px;"> [size=11][font=Times new roman][color=black]TEKST!!</div>[/td][/tr][/table][/color][/font][/size]

Ik hoop dat je er blij mee bent :3
Winterstorm
StarClan
Postsheet maker DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimedo 12 mei 2011 - 18:16

Hij is echt mooi^^ Bedankt^^
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Postsheet maker Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimedo 12 mei 2011 - 22:11

Zou je er eentje voor euhm... Wie lieft ik het allermeest...
Voor Nightpaw, willen maken.

Naam: Nightpaw
Randje: Doe maar
Tekst: Tell them I was happy, And my heart is broken, All my scars are open, Tell them what I hoped would be.. Impossible..
Lettertype: Sierlijk
Kleuren: Euhm, ze is RiverClan, dus blauw/paars achtig
Textures: Doe maar iets moois
Effecten: Dingen die bij haar char passen. Het moet een beetje zacht zijn, misschien nog iets met water, of het feit dat ze een medicine cat is, dat je daar nog wat mee kan bedenken. Zoals, sterren ofzow.
Afbeelding(en): Die zal ik morgen zoeken.
http://wazilikie.deviantart.com/favourites/?offset=48#/dwctj0
https://2img.net/h/oi54.tinypic.com/301iqoj.jpg
http://daggerstar.webs.com/Big_Green_by_McSes.jpg

Laatst aangepast door Fireheart op vr 13 mei 2011 - 11:11; in totaal 3 keer bewerkt
Moonclaw
Member
Postsheet maker DPKsfdL
383

CAT'S PROFILE
Moonclaw
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimedo 12 mei 2011 - 22:12

Oeh! Ikke ook!

Naam: Moonclaw
Randje: Wit
Tekst: Can't keep your eyes of me? Of: Life is not forever, but love has no end Of: Clan comes first, always! Kies maawr «3
Kleuren: paars
Textures:Click to open, Of Klikkie, of Klikkie!
Effecten: ehm.. Een beetje fris en fruitig, net als de lente
Afbeelding(en):Open mt een klik van uw muis, Click here please, Don't dare to click me!

Danku!

Sorry voor die randow linkjes x'3
Madiebo
Member
Postsheet maker DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 9:42

Wil je er één voor mij maken voor mijn account op Degree
Naam: Dyvan
Randje: kies maar wat mooi is
Tekst: Now life is life
Kleuren: kies maar
Textures: http://jrmb-stock.deviantart.com/art/Wild-Flowers-Texture-83964501?q=gallery:JRMB-Stock&qo=55 of http://jrmb-stock.deviantart.com/gallery/#/d37vzf9
Effecten: Uhm geen idee
Afbeelding(en): http://aleera.vip-blog.com/medias/0907/aleera-vip-blog-com-261685360.jpg
Firedance
Postsheet maker Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 11:12

Fireheart schreef:
Zou je er eentje voor euhm... Wie lieft ik het allermeest...
Voor Nightpaw, willen maken.

Naam: Nightpaw
Randje: Doe maar
Tekst: Tell them I was happy, And my heart is broken, All my scars are open, Tell them what I hoped would be.. Impossible..
Kleuren: Euhm, ze is RiverClan, dus blauw/paars achtig
Textures: Doe maar iets moois
Effecten: Dingen die bij haar char passen. Het moet een beetje zacht zijn, misschien nog iets met water, of het feit dat ze een medicine cat is, dat je daar nog wat mee kan bedenken. Zoals, sterren ofzow.
Afbeelding(en): Die zal ik morgen zoeken.
http://wazilikie.deviantart.com/favourites/?offset=48#/dwctj0
https://2img.net/h/oi54.tinypic.com/301iqoj.jpg
http://daggerstar.webs.com/Big_Green_by_McSes.jpg

Plaatjes en meer info toegevoegd Wink
Snowkit*
Member
Postsheet maker DPKsfdL
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 19:11

Moon en Honey klaar Very Happy
De rest komt zo snel mogelijk ondertussen is er weer ruimte over ^.^

Honey:

Moon:
Firedance
Postsheet maker Fireda11
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 21:25

Jup zomers! Blah blah blah blah blah blah blah blah effe kijken hoe dit werkt hoor.
Want het wordt natuurlijk kleiner, maar er zit wel een auto-enter in. Niet boos worden
dat ik nu in dit kader schrijf, ik wilde effe uittesten hoe het eruit ging zien aangezien ik
heel nieuwsgierig ben.. Als je een beetje weet waar hij ongeveer over de kat gaat, kun
je zelf de enters regelen, dat moestook zo vaak op BMH. En ik schrijf nu maar gewoon
een heel plaatje vol. Aangezien ik dat leuk vind x'D Kijken of die irri codes er weer op
verschijnen of dat ik dat weg heb gewerkt. Soms klopt dat voorbeeld ding helemaal niet.
Maarja, dat is het verradelijke aan die kaders. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk dol ben
op dit kleurrijke zomerse gedoe. Mooi gemaakt hoor, Rising Wink You'rereally good met
kaders. Kijk, als je hem zo gebruikt, heb je best veel tekst ruimte voor lange posts en
dan ook een mooi recht stukje zodat het niet over de kat gaat of over stukken waar je

de tekst niet kan lezen. Op BMH hadden ze er dan een onzichtbaar hokje in waar je
dan automatisch enter kreeg als je bij het stuk kwam waar je niet verder mocht, maar

die werken volgensmij niet hier. Dus zo kan het ook.
Als je dit serieus hebt gelezen omdat je levenloos bezig bent, dan kan ben ik echt heel
erg verbaast. Ik bedoel. Alle onzin die ik uitkraam. En dat alleen maar omdat ik iets
wil testen en dat is omdat ik geen hw wil maken. O wat ben ik toch weer goed bezig.
Nja over en uit, ik weet niet. Nog even kijken wat ie doet als ik te ver ga. Of dat kan
of dat het kader dan zegt; Stop! Misschien rekt ie wel uit, dat ie weer opnieuw begint
weet je wel. Nja ik ga het zien. Nog een paar regels en dan ben ik er. Nog een stukje
nog een stukje. Ik zit nu op de rand. Lees je nog steeds? Facepalm* Oke dat had ik
niet verwacht. En jah hoor, hij gaat overnieuw x'D Zo kun je er twee onder elkaar

maken, als je een hele lange post heb.
Snowkit*
Member
Postsheet maker DPKsfdL
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 21:28

Lawl ik was zo verveeld om het te lezen :'D
Thx btw, ik ga ff kijken of het me lukt alles voor vandaag af te hebben Wink
Dreamwave
StarClan
Postsheet maker DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 21:37

Naam: Bluewave
Randje: maakt niet uit.
Tekst: I love my Kittyheart
Lettertype: kies maar.
Kleuren: kies maar.
Textures: zo'n soort blauwe golf.
Effecten: blauwe hartjes, als dat kan.
Afbeelding(en):
Spoiler:

Silverpool
Member
Postsheet maker DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 21:50

[div style="width:300px;height:280px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:50px;margin-left:50px;"] Hij is prachtig! Ik lief hem! Hehe, Waz vindt hem ook mooi! Ja, hij is echt perfect. Ik ga liever niet dit hele dingetje volschrijven. Complimenten, Rising! BlaBlaBla... Hmm. Ow, ik zit op het verkeerde account :3 *Zet een Moonclawmasker op* Hmm. Hoever zou ik zijn? *klikt op voorbeeld* Ahh! Wat zoet! Hmm. Ik kan nog veel langer. Heb ik daar zin in? Nee! Ja! Nee! JAA! Hmm. Dat lijkt op een ja. Oke, nog even doorzetten dan. Gewoon maar wat typen, dat gaat al wel redelijk snel.. Toch? Zou ik weer op voorbeeld drukken? *klikt* awl ongeveer op de helft. Ja, gaat al in de goede richting.. Ik denk dat ik ook maar eens mijn foto op WC ga zetten. Eentje met mijn poes? Hm? Wat denken jullie ervan, willen jullie de echte 'mij' zien? Ja? Nou, heb nog maar even geduld, ik zit nu namelijk op de iPad. Dat gaat dan zo lastig he? Ik heb er een toetsenbordje voor, voor de iPad. Je kan alleen geen trema's neerzetten. Skie"en. Nee, geen trema, wel dubbele hoge komma! Oke, hoe ver ben ik nu? He jammer, het plaatje laat niet volledig. Ik denk dat ik wel vol sta. Doei![/div]
Rainbowpaw
StarClan
Postsheet maker DPKsfdL
Demi
179
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Rainbowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 21:51

Aangezien Skykit een beetje verlegen is voor openbare posten, post ik maar voor haar xD

Naam: Skykit
Randje: maakt niets uit.
Tekst: I'm a lovely kitten
Lettertype: volgens mij maakt dat ook niet uit.
Kleuren: blauw is wel leuk.
Textures: iets met de lucht
Effecten: een paar leuke blauwe stippen, als het kan
Afbeelding(en):g
Spoiler:
Snowkit*
Member
Postsheet maker DPKsfdL
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 22:07

Rainbowkit, Dreamwave.
Zoals jullie zien zijn de postsheets HUGE xD
Met zulke kleine plaatjes kan ik niks.

Zouden jullie nieuwe kunnen zoeken of de originele link kunnen editen?

Alvast bedankt Very Happy

Madiebo, lijstjes voor andere sites worden gezien als reclame dus ik maak hem niet tenzij ik toestemming krijg van het Team.

Fire:

Laatst aangepast door Snowkit* op vr 13 mei 2011 - 22:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Postsheet maker   Postsheet maker Icon_minitime

Postsheet maker
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: