|
|
76
| |
| Onderwerp: Postsheet maker do 12 mei 2011 - 15:51 | |
| Sinds er Postsheets zijn ontdekt (en ik ze zelf kan maken) heb ik er een beetje een verslaving aan Nu wil ik ze ook voor andere gaan maken :3 - Voorbeeldjes:
- Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Naam erop:[/b] [b]Randje:[/b] [b]Tekst:[/b] [b]Lettertype:[/b] [b]Kleuren:[/b] [b]Textures:[/b] [b]Effecten:[/b] [b]Afbeelding(en):[/b] Ik doe 4 Postsheets per keer aangezien ik ook school heb |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker do 12 mei 2011 - 16:04 | |
| Ik zou er heel graag één voor Sparkkit hebben, maar ik heb nog geen plaatjes voor hem, dus helaas voor mij. Anyways, SUCCES ^^ |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker do 12 mei 2011 - 16:19 | |
| Zien er coewl uit^^ Naam: Winterstorm Naam erop: Ja Randje: Ja Tekst: I know this is forbidden, but I don't care, all I want is being with you Lettertype: Maakt me niet echt uit Kleuren: Wit en blauw. Textures: KlikEffecten: Geen idee. Afbeelding(en): Klik, Klik |
|
| |
76
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker do 12 mei 2011 - 16:25 | |
| Winterstorm hij is wass vandaag of morgen af :3 Honey: Thanks <3 Als je wilt zoek ik wel foto's als je zegt hoe ze eruit moet zien :3 Natuurlijk stuur ik dan eerst de links naar je toe om te kijken of hij goed is voor Sparkkit |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker do 12 mei 2011 - 16:45 | |
| Naam: Sparkkit Naam erop: Ja :3 Randje: Wit Tekst: None Lettertype: Wat mooi is :3 Wel iets krullerigs ;D Kleuren: Oranje, geel, misschien een beetje blauw, ook donkerder kleuren zoals bruin:3, nou ja, iets waar je aan denkt bij elektriciteit xD Textures: Elektriciteit:3 Effecten: Wat mooi wordt:) Afbeelding(en): Kun jij zoeken?D: Hij is een fluffy brown tabby kater met amberen ogen zoals hier: |
|
| |
76
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker do 12 mei 2011 - 16:53 | |
| Ik ga zoeken voor je en als ik wat heb zal ik je pben :3 |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker do 12 mei 2011 - 16:54 | |
| |
|
| |
76
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker do 12 mei 2011 - 18:10 | |
| - Code:
-
[table align="center" width="700" height="400" background="http://i53.tinypic.com/64321t.png"][tr][td]<div style="width:300px;height:280px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:50px;margin-left:50px;"> [size=11][font=Times new roman][color=black]TEKST!!</div>[/td][/tr][/table][/color][/font][/size] Ik hoop dat je er blij mee bent :3 |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker do 12 mei 2011 - 18:16 | |
| Hij is echt mooi^^ Bedankt^^ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker do 12 mei 2011 - 22:11 | |
| Zou je er eentje voor euhm... Wie lieft ik het allermeest... Voor Nightpaw, willen maken. Naam: Nightpaw Naam erop: Ja Randje: Doe maar Tekst: Tell them I was happy, And my heart is broken, All my scars are open, Tell them what I hoped would be.. Impossible.. Lettertype: Sierlijk Kleuren: Euhm, ze is RiverClan, dus blauw/paars achtig Textures: Doe maar iets moois Effecten: Dingen die bij haar char passen. Het moet een beetje zacht zijn, misschien nog iets met water, of het feit dat ze een medicine cat is, dat je daar nog wat mee kan bedenken. Zoals, sterren ofzow. Afbeelding(en): Die zal ik morgen zoeken. http://wazilikie.deviantart.com/favourites/?offset=48#/dwctj0https://2img.net/h/oi54.tinypic.com/301iqoj.jpghttp://daggerstar.webs.com/Big_Green_by_McSes.jpg
Laatst aangepast door Fireheart op vr 13 mei 2011 - 11:11; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker do 12 mei 2011 - 22:12 | |
| |
|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker vr 13 mei 2011 - 9:42 | |
| |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Postsheet maker vr 13 mei 2011 - 11:12 | |
| - Fireheart schreef:
- Zou je er eentje voor euhm... Wie lieft ik het allermeest...
Voor Nightpaw, willen maken.
Naam: Nightpaw Naam erop: Ja Randje: Doe maar Tekst: Tell them I was happy, And my heart is broken, All my scars are open, Tell them what I hoped would be.. Impossible.. Lettertype: Sierlijk Kleuren: Euhm, ze is RiverClan, dus blauw/paars achtig Textures: Doe maar iets moois Effecten: Dingen die bij haar char passen. Het moet een beetje zacht zijn, misschien nog iets met water, of het feit dat ze een medicine cat is, dat je daar nog wat mee kan bedenken. Zoals, sterren ofzow. Afbeelding(en): Die zal ik morgen zoeken. http://wazilikie.deviantart.com/favourites/?offset=48#/dwctj0 https://2img.net/h/oi54.tinypic.com/301iqoj.jpg http://daggerstar.webs.com/Big_Green_by_McSes.jpg
Plaatjes en meer info toegevoegd |
|
| |
76
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker vr 13 mei 2011 - 19:11 | |
| Moon en Honey klaar De rest komt zo snel mogelijk ondertussen is er weer ruimte over ^.^ - Honey:
Sorry het is meer blauw en donker geworden dan oranje geel achtig xD Is dit zo goed anders maak ik hem opnieuw | - Code:
-
[table align="center" width="700" height="400" background="http://i56.tinypic.com/25rnul2.png"][tr][td]<div style="width:300px;height:280px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:50px;margin-left:50px;"> [size=11][font=Times new roman][color=black]TExt</div>[/td][/tr][/table][/color][/font][/size]
- Moon:
- Code:
-
[table align="center" width="700" height="400" background="http://i54.tinypic.com/v3qgd4.png"][tr][td]<div style="width:300px;height:280px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:50px;margin-left:50px;"> [size=11][font=Times new roman][color=black]Zomers genoeg?</div>[/td][/tr][/table][/color][/font][/size]
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker vr 13 mei 2011 - 21:25 | |
| Jup zomers! Blah blah blah blah blah blah blah blah effe kijken hoe dit werkt hoor. Want het wordt natuurlijk kleiner, maar er zit wel een auto-enter in. Niet boos worden dat ik nu in dit kader schrijf, ik wilde effe uittesten hoe het eruit ging zien aangezien ik heel nieuwsgierig ben.. Als je een beetje weet waar hij ongeveer over de kat gaat, kun je zelf de enters regelen, dat moestook zo vaak op BMH. En ik schrijf nu maar gewoon een heel plaatje vol. Aangezien ik dat leuk vind x'D Kijken of die irri codes er weer op verschijnen of dat ik dat weg heb gewerkt. Soms klopt dat voorbeeld ding helemaal niet. Maarja, dat is het verradelijke aan die kaders. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk dol ben op dit kleurrijke zomerse gedoe. Mooi gemaakt hoor, Rising You'rereally good met kaders. Kijk, als je hem zo gebruikt, heb je best veel tekst ruimte voor lange posts en dan ook een mooi recht stukje zodat het niet over de kat gaat of over stukken waar je de tekst niet kan lezen. Op BMH hadden ze er dan een onzichtbaar hokje in waar je dan automatisch enter kreeg als je bij het stuk kwam waar je niet verder mocht, maar die werken volgensmij niet hier. Dus zo kan het ook. Als je dit serieus hebt gelezen omdat je levenloos bezig bent, dan kan ben ik echt heel erg verbaast. Ik bedoel. Alle onzin die ik uitkraam. En dat alleen maar omdat ik iets wil testen en dat is omdat ik geen hw wil maken. O wat ben ik toch weer goed bezig. Nja over en uit, ik weet niet. Nog even kijken wat ie doet als ik te ver ga. Of dat kan of dat het kader dan zegt; Stop! Misschien rekt ie wel uit, dat ie weer opnieuw begint weet je wel. Nja ik ga het zien. Nog een paar regels en dan ben ik er. Nog een stukje nog een stukje. Ik zit nu op de rand. Lees je nog steeds? Facepalm* Oke dat had ik niet verwacht. En jah hoor, hij gaat overnieuw x'D Zo kun je er twee onder elkaar maken, als je een hele lange post heb.
|
|
|
| |
76
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker vr 13 mei 2011 - 21:28 | |
| Lawl ik was zo verveeld om het te lezen :'D Thx btw, ik ga ff kijken of het me lukt alles voor vandaag af te hebben |
|
| |
147
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker vr 13 mei 2011 - 21:37 | |
| Naam: BluewaveNaam erop: JaRandje: maakt niet uit.Tekst: I love my KittyheartLettertype: kies maar.Kleuren: kies maar.Textures: zo'n soort blauwe golf.Effecten: blauwe hartjes, als dat kan.Afbeelding(en): - Spoiler:
|
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker vr 13 mei 2011 - 21:50 | |
| [div style="width:300px;height:280px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:50px;margin-left:50px;"] Hij is prachtig! Ik lief hem! Hehe, Waz vindt hem ook mooi! Ja, hij is echt perfect. Ik ga liever niet dit hele dingetje volschrijven. Complimenten, Rising! BlaBlaBla... Hmm. Ow, ik zit op het verkeerde account :3 *Zet een Moonclawmasker op* Hmm. Hoever zou ik zijn? *klikt op voorbeeld* Ahh! Wat zoet! Hmm. Ik kan nog veel langer. Heb ik daar zin in? Nee! Ja! Nee! JAA! Hmm. Dat lijkt op een ja. Oke, nog even doorzetten dan. Gewoon maar wat typen, dat gaat al wel redelijk snel.. Toch? Zou ik weer op voorbeeld drukken? *klikt* awl ongeveer op de helft. Ja, gaat al in de goede richting.. Ik denk dat ik ook maar eens mijn foto op WC ga zetten. Eentje met mijn poes? Hm? Wat denken jullie ervan, willen jullie de echte 'mij' zien? Ja? Nou, heb nog maar even geduld, ik zit nu namelijk op de iPad. Dat gaat dan zo lastig he? Ik heb er een toetsenbordje voor, voor de iPad. Je kan alleen geen trema's neerzetten. Skie"en. Nee, geen trema, wel dubbele hoge komma! Oke, hoe ver ben ik nu? He jammer, het plaatje laat niet volledig. Ik denk dat ik wel vol sta. Doei![/div] |
|
|
| |
Demi 179 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker vr 13 mei 2011 - 21:51 | |
| Aangezien Skykit een beetje verlegen is voor openbare posten, post ik maar voor haar xD Naam: SkykitNaam erop: JaRandje: maakt niets uit.Tekst: I'm a lovely kittenLettertype: volgens mij maakt dat ook niet uit.Kleuren: blauw is wel leuk.Textures: iets met de luchtEffecten: een paar leuke blauwe stippen, als het kanAfbeelding(en):g- Spoiler:
[
|
|
| |
76
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker vr 13 mei 2011 - 22:07 | |
| Rainbowkit, Dreamwave. Zoals jullie zien zijn de postsheets HUGE xD Met zulke kleine plaatjes kan ik niks. Zouden jullie nieuwe kunnen zoeken of de originele link kunnen editen? Alvast bedankt Madiebo, lijstjes voor andere sites worden gezien als reclame dus ik maak hem niet tenzij ik toestemming krijg van het Team. - Fire:
Ja mensjes ik ben te lui om iedereens naam voluit te typen | - Code:
-
[table align="center" width="700" height="400" background="http://i51.tinypic.com/2v0nxh5.png"][tr][td]<div style="width:300px;height:280px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:50px;margin-left:50px;"> [size=11][font=Times new roman][color=black]TEXT :lol:[/color][/font][/size]</div>[/td][/tr][/table]
Laatst aangepast door Snowkit* op vr 13 mei 2011 - 22:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet maker | |
| |
|
| |
|