|
|
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:15 | |
| Is Dieuw hier nog ergens? (: |
|
| |
Lau 212 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:18 | |
| @Nele, *kijkt in je OS* oke dAT is toevallig x'd exact dezelfde datums ben ik ook op de skipiste. In noord-Italie? |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:19 | |
| Nele vgm is Dieuw niet online nu ^^ |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:20 | |
| - Rudekit schreef:
- Is Dieuw hier nog ergens? (:
Ze heeft zichzelf op inactief gezet. Ze is soms even online om wat dingen te checken, denk ik, maar vgm neemt ze niet meer de tijd om echt in de rpg te zijn enzo |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:21 | |
| - Blackpaw schreef:
- Rudekit schreef:
Ze heeft zichzelf op inactief gezet. Ze is soms even online om wat dingen te checken, denk ik, maar vgm neemt ze niet meer de tijd om echt in de rpg te zijn enzo Ze heeft het druk met school ^^ |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:22 | |
| - Foxkit* schreef:
- @Nele, *kijkt in je OS* oke dAT is toevallig x'd exact dezelfde datums ben ik ook op de skipiste. In noord-Italie?
Yush, Dolomieten? xD Het is met een kamp ^^ - Awhh jammer :'( |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:23 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:27 | |
| - Softvoice schreef:
- Blackpaw schreef:
- Rudekit schreef:
Ze heeft zichzelf op inactief gezet. Ze is soms even online om wat dingen te checken, denk ik, maar vgm neemt ze niet meer de tijd om echt in de rpg te zijn enzo Ze heeft het druk met school ^^ En zit een beetje in de knoop met wat dingen, maar ik weet zeker dat het allemaal goed gaat komen Nath, ik zal reageren met Howl! |
|
| |
Lau 212 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:28 | |
| - Rudekit schreef:
- Foxkit* schreef:
- @Nele, *kijkt in je OS* oke dAT is toevallig x'd exact dezelfde datums ben ik ook op de skipiste. In noord-Italie?
Yush, Dolomieten? xD Het is met een kamp ^^ - Awhh jammer :'( haha, geen idee. Ik ga gewoon met mn zus, pa, een vriend van hem met zijn dochter en zoon en nog een vriend van die vriend van mn pa met een dochter die zogezegd rond mijn leeftijd zou zijn (14 jaar) Ik weet niet waar x'd zou zo raar/gaaf zijn als we elkaar daar tegenkomen haha. Zou wel kunnen..ergens in Italie zuid/noord/midden idk. Ik gok p noord omdat het daar het kouds is haha. Goshi x'd @hier ergens boven me, nah als ik oudere katten dan Fox had..hha, ik heb wel wat inactieve die ik eventueel een paar min actief kan maken? |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:30 | |
| Zow postje gemaakt c:
Nathalie aka Inner; Postje? (a) |
|
| |
Eef 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:34 | |
| |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:36 | |
| Ik ben nog steeds aan het wachten op m'n middageten en heb honger ;-; |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:36 | |
| |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:42 | |
| - Foxkit* schreef:
- Rudekit schreef:
- Foxkit* schreef:
Yush, Dolomieten? xD Het is met een kamp ^^ - Awhh jammer :'( haha, geen idee. Ik ga gewoon met mn zus, pa, een vriend van hem met zijn dochter en zoon en nog een vriend van die vriend van mn pa met een dochter die zogezegd rond mijn leeftijd zou zijn (14 jaar) Ik weet niet waar x'd zou zo raar/gaaf zijn als we elkaar daar tegenkomen haha. Zou wel kunnen..ergens in Italie zuid/noord/midden idk. Ik gok p noord omdat het daar het kouds is haha. Goshi x'd
@hier ergens boven me, nah als ik oudere katten dan Fox had..hha, ik heb wel wat inactieve die ik eventueel een paar min actief kan maken? Haha ja wie weet komen we elkaar tegen x'D Zou wel gaaf zijn! ^^ |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:45 | |
| Tss, Lurk is gwn te goed voor iedereen 8) Maar toch, ergens moest ik hem wel zo ver krijgen want dat ligt volledig in zijn karakter. Hij moet op zijn plaats gezet woorden en tja dat lok ik gwn uit bij iedereen xD |
|
| |
61 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 14:41 | |
| kan maar niet tevreden worden met de setjes van Woodpaw x3 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 14:45 | |
| - Rudekit schreef:
- Foxkit* schreef:
Yush, Dolomieten? xD Het is met een kamp ^^ - Awhh jammer :'( FISHY WOONT IN DE DOLOMIETEN OwO |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 14:46 | |
| - Woodkit. schreef:
- kan maar niet tevreden worden met de setjes van Woodpaw x3
Misschien nog een fancy action eroverheen gooien, maar verder vind ik hem echt super leuk juist! |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 14:47 | |
| Is het volgens de regels toegestaan dat een andere kat in Starclan in de dromen van jouw kat kan verschijnen of niet? ^-^ - Marieke, woon jij in de Dolomieten? O.O |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|