Algemene Onzin Topic - Pagina 10

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 30 ... 50  Volgende
Rudepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:15

Is Dieuw hier nog ergens? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:18

@Nele, *kijkt in je OS* oke dAT is toevallig x'd exact dezelfde datums ben ik ook op de skipiste. In noord-Italie?
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:19

Nele vgm is Dieuw niet online nu ^^
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:20

Rudekit schreef:

Ze heeft zichzelf op inactief gezet. Ze is soms even online om wat dingen te checken, denk ik, maar vgm neemt ze niet meer de tijd om echt in de rpg te zijn enzo Wink
Softvoice
Member
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:21

Blackpaw schreef:
Rudekit schreef:

Ze heeft zichzelf op inactief gezet. Ze is soms even online om wat dingen te checken, denk ik, maar vgm neemt ze niet meer de tijd om echt in de rpg te zijn enzo Wink

Ze heeft het druk met school ^^
Rudepaw
Member
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:22

Foxkit* schreef:
@Nele, *kijkt in je OS* oke dAT is toevallig x'd exact dezelfde datums ben ik ook op de skipiste. In noord-Italie?

Yush, Dolomieten? xD Het is met een kamp ^^
-
Awhh jammer :'(
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:23

Is er toevallig een Windclan patrouille (2 á 3 katten) die hier op reageren wilt?
https://www.warriorcatsnl.com/t22614-moonhigh-border-patrol-shadowclan
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:27

Softvoice schreef:
Blackpaw schreef:
Rudekit schreef:

En zit een beetje in de knoop met wat dingen, maar ik weet zeker dat het allemaal goed gaat komen Smile

Nath, ik zal reageren met Howl!
Foxkit*
Member
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:28

Rudekit schreef:
Foxkit* schreef:

-

haha, geen idee. Ik ga gewoon met mn zus, pa, een vriend van hem met zijn dochter en zoon en nog een vriend van die vriend van mn pa met een dochter die zogezegd rond mijn leeftijd zou zijn (14 jaar) Ik weet niet waar x'd zou zo raar/gaaf zijn als we elkaar daar tegenkomen haha. Zou wel kunnen..ergens in Italie zuid/noord/midden idk. Ik gok p noord omdat het daar het kouds is haha. Goshi x'd

@hier ergens boven me, nah als ik oudere katten dan Fox had..hha, ik heb wel wat inactieve die ik eventueel een paar min actief kan maken?
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:29

Blackpaw schreef:
Softvoice schreef:
Blackpaw schreef:
Rudekit schreef:

En zit een beetje in de knoop met wat dingen, maar ik weet zeker dat het allemaal goed gaat komen Smile

Het is wel een Moonhigh patrol, en dus belangrijk dat er dan ook een warrior bij is, 1 of 2.
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:30

Zow postje gemaakt c:

Nathalie aka Inner; Postje? (a)
Howlpaw
Member
Eef
69
Actief

CAT'S PROFILE
Howlpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:34

Innerghost schreef:
Blackpaw schreef:
Softvoice schreef:
Blackpaw schreef:
Rudekit schreef:

Het is wel een Moonhigh patrol, en dus belangrijk dat er dan ook een warrior bij is, 1 of 2.

Oh hmm als patrol. Nvm dan, dan haal ik m'n post weg. Ik weet niet waar ik nu 1 2 3 een windclan warrior vandaan kan halen die ook wil reageren Razz
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:36

Ik ben nog steeds aan het wachten op m'n middageten en heb honger ;-;
Dazzlestrike
Member
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:36

Howlpaw schreef:
Innerghost schreef:
Blackpaw schreef:
Softvoice schreef:
Blackpaw schreef:
Rudekit schreef:

Oh hmm als patrol. Nvm dan, dan haal ik m'n post weg. Ik weet niet waar ik nu 1 2 3 een windclan warrior vandaan kan halen die ook wil reageren Razz
Gewoon pb'tjes sturen? Wil ik anders ook wel doen, dan stuur ik jou wel een pb als een 1 of 2 heb gefixed.
Rudepaw
Member
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:42

Foxkit* schreef:
Rudekit schreef:
Foxkit* schreef:

-

haha, geen idee. Ik ga gewoon met mn zus, pa, een vriend van hem met zijn dochter en zoon en nog een vriend van die vriend van mn pa met een dochter die zogezegd rond mijn leeftijd zou zijn (14 jaar) Ik weet niet waar x'd zou zo raar/gaaf zijn als we elkaar daar tegenkomen haha. Zou wel kunnen..ergens in Italie zuid/noord/midden idk. Ik gok p noord omdat het daar het kouds is haha. Goshi x'd

@hier ergens boven me, nah als ik oudere katten dan Fox had..hha, ik heb wel wat inactieve die ik eventueel een paar min actief kan maken?

Haha ja wie weet komen we elkaar tegen x'D Zou wel gaaf zijn! ^^
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:45

Tss, Lurk is gwn te goed voor iedereen 8)
Maar toch, ergens moest ik hem wel zo ver krijgen want dat ligt volledig in zijn karakter. Hij moet op zijn plaats gezet woorden en tja dat lok ik gwn uit bij iedereen xD
Woodpecker
Member
61
Afwezig

CAT'S PROFILE
Woodpecker
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 14:41

kan maar niet tevreden worden met de setjes van Woodpaw x3
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 14:45

Rudekit schreef:
Foxkit* schreef:

-
FISHY WOONT IN DE DOLOMIETEN OwO
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 14:46

Woodkit. schreef:
kan maar niet tevreden worden met de setjes van Woodpaw x3

Misschien nog een fancy action eroverheen gooien, maar verder vind ik hem echt super leuk juist!
Rudepaw
Member
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 14:47

Is het volgens de regels toegestaan dat een andere kat in Starclan in de dromen van jouw kat kan verschijnen of niet? ^-^
-
Marieke, woon jij in de Dolomieten? O.O
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 10 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 30 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: