Algemene Onzin Topic - Pagina 9

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 29 ... 50  Volgende
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 12:26

LASAGNE <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 12:27

Fisheye schreef:
LASAGNE <3
HONGER <3
Shiverthought
StarClan
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 12:32

Blackpaw schreef:
Shiverthought schreef:
oh eef dat is echt chill waar kan ik mij inschrijven?

an, voor een student is het veel, voor een moeder is het weinig.

Ja precies Wink En ik neem aan dat jouw moeder het via een bedrijf doet en bijv. een fulltime contract heeft? Ik mag zelf bepalen hoe veel ik werk.

www.ikzoekeenzorgzamebijbaan.nl

Dat is de website hoe ik het doe Wink Je moet contracten opsturen, en dan krijg je via de email een melding als er iemand is in jouw buurt die een schoonmaakster zoekt. Dan moet je daar meteen op reageren, want de eerste die reageert krijgt het adres. Dan ga je op sollicitatie bij die mensen thuis, en dan stel je een contract op. Je verdient 12.50 per uur (soms 10,-) en moet per gewerkt uur 44 cent afstaan. Je moet minimaal 16 zijn, maar minimaal 18 wordt aangeraden (puur om het feit dat mensen graag iemand willen die wat ouder is.)

Dat is wel zo'n beetje wat erover te vertellen valt Smile

Edit: oh, en dat het handiger is om te doen als je studeert. Mensen willen graag dat er overdag schoongemaakt wordt, wanneer zij werken. Als je pas om 3/4 uur klaar bent met school, dan wordt dat lastig.

thnx wel Foxdung dat dat met MBO niet gaat dan >.<
had toch op middelbare meer mn best moeten doen, wel uberhaupt mn best ><
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 12:34

Blackpaw schreef:
Shiverthought schreef:

Ja precies Wink En ik neem aan dat jouw moeder het via een bedrijf doet en bijv. een fulltime contract heeft? Ik mag zelf bepalen hoe veel ik werk.

Dat is de website hoe ik het doe Wink Je moet contracten opsturen, en dan krijg je via de email een melding als er iemand is in jouw buurt die een schoonmaakster zoekt. Dan moet je daar meteen op reageren, want de eerste die reageert krijgt het adres. Dan ga je op sollicitatie bij die mensen thuis, en dan stel je een contract op. Je verdient 12.50 per uur (soms 10,-) en moet per gewerkt uur 44 cent afstaan. Je moet minimaal 16 zijn, maar minimaal 18 wordt aangeraden (puur om het feit dat mensen graag iemand willen die wat ouder is.)

Edit: oh, en dat het handiger is om te doen als je studeert. Mensen willen graag dat er overdag schoongemaakt wordt, wanneer zij werken. Als je pas om 3/4 uur klaar bent met school, dan wordt dat lastig.

Dat is misschien wel wat voor mijn moeder! Kan ze een beetje bijbeunen in Maart aangezien ze haar baan verliest.. :c
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 12:36

Walnutpaw schreef:
Willowpaw. schreef:
Jowww he valt me nu op, ben je nieuw hier ofzo? Je komt me niet bekend voor Smile (I'm Cyb, heb van acc gewisseld)
Bedoel je mij? Ik ben Luca (Sid enzo xD)

owoooow die *hit you with a car* waarom stopt je met Sid?! x'd

En wow Eef! Echt verdient zou ik zeggen :3 als het maar wat verdient en niet te zwaar is he.

En thx Bo! Nog even met Willow posten en dan ga ik Fox eindenlijk echt leven inblazen Smile
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 12:39

Nee heeft ze niet, ze werkt voor de TWB vgm en heeft een 0 uren contract X"D
Walnutdrop
Member
Luca
1091
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 12:40

omdaaat.....daarom xD
Rudepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 12:40

Goedemorgen c:
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 12:42

Nele het is middag maar heya X"D
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 12:42

Ik typ echt te grote posten met Lurk in een te korte tijd .__.
Rudepaw
Member
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 12:43

Hellhound schreef:
Nele het is middag maar heya X"D

Shtttt ;D
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 12:44

Niemand heeft het door hoor Nele X"D
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 12:44

Ravenheart schreef:
Blackpaw schreef:
Shiverthought schreef:

Dat is misschien wel wat voor mijn moeder! Kan ze een beetje bijbeunen in Maart aangezien ze haar baan verliest.. :c

Ja zeker! Al hoorde ik wel iets over dat als je bijvoorbeeld al 2 adressen hebt, dan mensen zonder adressen dan eerder de emails ontvangen. Aka: dan ontvang je bijna niks meer :/ Dus het is geen dikke vetpot dan, maar als tijdelijk iets totdat ze wat beters gevonden heeft, is het beter dan niks!

Mijn nicht heeft via dit de beste baan ooit gevonden. Een heel rijk gezin in Noordwijk heeft een gigantische tuin, en ze hebben een genetisch gemanipuleerde mislukte geit gered van de slacht door hem te adopteren en te laten grazen in hun tuin. Die heeft zogenaamd een oppas nodig iedere zaterdag, als het stel gaat golfen. Dus zij past iedere zaterdag 4/5 uur op een geit voor 12.50 per uur xDDDDD
Rudepaw
Member
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 12:46

Dacht ik wel Anouk x'D Ik ga maar eens ontbijten dan ^^
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 12:47

Well damn Eef jouw nicht heeft de beste baan ooit 0.0
Walnutdrop
Member
Luca
1091
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 12:59

Lurkingpaw schreef:
Alleen maar goed toch ^^
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:03

Lurk mag blij zin. Dat Sin luistert naar Inner anders lag ie nu al onderaan de highstones ._.
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:05

Lurkingpaw schreef:
Hahaha, ja, en ik zal maar oppassen met wat je in die grote posten neerzet. Shadoclan duld geen katten die paten als een rogue x')
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:08

Hahaha things are going downnnnnn tussen Lurk en Tall. Jeetje Bo wat werk jij Lurk ongelofelijk goed maar irritant uit zeg xD
Foxkit*
Member
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:08

He Bo, wat weet Fox eigenlijk allemaal van zijn afkomst? Weet hij dat zijn echte mom dood is en in sc zit en dat enkele sibs van hem in sc zitten?

-En jaah herkenbaar. Dat probleem heb ik met Cyber. xd
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 29 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: