|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 12:26 | |
| |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 12:27 | |
| - Fisheye schreef:
- LASAGNE <3
HONGER <3 |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 12:32 | |
| - Blackpaw schreef:
- Shiverthought schreef:
- oh eef dat is echt chill waar kan ik mij inschrijven?
an, voor een student is het veel, voor een moeder is het weinig. Ja precies En ik neem aan dat jouw moeder het via een bedrijf doet en bijv. een fulltime contract heeft? Ik mag zelf bepalen hoe veel ik werk.
www.ikzoekeenzorgzamebijbaan.nl
Dat is de website hoe ik het doe Je moet contracten opsturen, en dan krijg je via de email een melding als er iemand is in jouw buurt die een schoonmaakster zoekt. Dan moet je daar meteen op reageren, want de eerste die reageert krijgt het adres. Dan ga je op sollicitatie bij die mensen thuis, en dan stel je een contract op. Je verdient 12.50 per uur (soms 10,-) en moet per gewerkt uur 44 cent afstaan. Je moet minimaal 16 zijn, maar minimaal 18 wordt aangeraden (puur om het feit dat mensen graag iemand willen die wat ouder is.)
Dat is wel zo'n beetje wat erover te vertellen valt
Edit: oh, en dat het handiger is om te doen als je studeert. Mensen willen graag dat er overdag schoongemaakt wordt, wanneer zij werken. Als je pas om 3/4 uur klaar bent met school, dan wordt dat lastig. thnx wel Foxdung dat dat met MBO niet gaat dan >.< had toch op middelbare meer mn best moeten doen, wel uberhaupt mn best >< |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 12:34 | |
| - Blackpaw schreef:
- Shiverthought schreef:
an, voor een student is het veel, voor een moeder is het weinig. Ja precies En ik neem aan dat jouw moeder het via een bedrijf doet en bijv. een fulltime contract heeft? Ik mag zelf bepalen hoe veel ik werk.
Dat is de website hoe ik het doe Je moet contracten opsturen, en dan krijg je via de email een melding als er iemand is in jouw buurt die een schoonmaakster zoekt. Dan moet je daar meteen op reageren, want de eerste die reageert krijgt het adres. Dan ga je op sollicitatie bij die mensen thuis, en dan stel je een contract op. Je verdient 12.50 per uur (soms 10,-) en moet per gewerkt uur 44 cent afstaan. Je moet minimaal 16 zijn, maar minimaal 18 wordt aangeraden (puur om het feit dat mensen graag iemand willen die wat ouder is.)
Edit: oh, en dat het handiger is om te doen als je studeert. Mensen willen graag dat er overdag schoongemaakt wordt, wanneer zij werken. Als je pas om 3/4 uur klaar bent met school, dan wordt dat lastig. Dat is misschien wel wat voor mijn moeder! Kan ze een beetje bijbeunen in Maart aangezien ze haar baan verliest.. :c |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 12:36 | |
| - Walnutpaw schreef:
- Willowpaw. schreef:
- Jowww he valt me nu op, ben je nieuw hier ofzo? Je komt me niet bekend voor (I'm Cyb, heb van acc gewisseld)
Bedoel je mij? Ik ben Luca (Sid enzo xD) owoooow die *hit you with a car* waarom stopt je met Sid?! x'd En wow Eef! Echt verdient zou ik zeggen :3 als het maar wat verdient en niet te zwaar is he. En thx Bo! Nog even met Willow posten en dan ga ik Fox eindenlijk echt leven inblazen |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 12:39 | |
| Nee heeft ze niet, ze werkt voor de TWB vgm en heeft een 0 uren contract X"D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 12:40 | |
| |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 12:40 | |
| |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 12:42 | |
| Nele het is middag maar heya X"D |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 12:42 | |
| Ik typ echt te grote posten met Lurk in een te korte tijd .__. |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 12:43 | |
| - Hellhound schreef:
- Nele het is middag maar heya X"D
Shtttt ;D |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 12:44 | |
| Niemand heeft het door hoor Nele X"D |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 12:44 | |
| - Ravenheart schreef:
- Blackpaw schreef:
- Shiverthought schreef:
Edit: oh, en dat het handiger is om te doen als je studeert. Mensen willen graag dat er overdag schoongemaakt wordt, wanneer zij werken. Als je pas om 3/4 uur klaar bent met school, dan wordt dat lastig. Dat is misschien wel wat voor mijn moeder! Kan ze een beetje bijbeunen in Maart aangezien ze haar baan verliest.. :c Ja zeker! Al hoorde ik wel iets over dat als je bijvoorbeeld al 2 adressen hebt, dan mensen zonder adressen dan eerder de emails ontvangen. Aka: dan ontvang je bijna niks meer :/ Dus het is geen dikke vetpot dan, maar als tijdelijk iets totdat ze wat beters gevonden heeft, is het beter dan niks! Mijn nicht heeft via dit de beste baan ooit gevonden. Een heel rijk gezin in Noordwijk heeft een gigantische tuin, en ze hebben een genetisch gemanipuleerde mislukte geit gered van de slacht door hem te adopteren en te laten grazen in hun tuin. Die heeft zogenaamd een oppas nodig iedere zaterdag, als het stel gaat golfen. Dus zij past iedere zaterdag 4/5 uur op een geit voor 12.50 per uur xDDDDD |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 12:46 | |
| Dacht ik wel Anouk x'D Ik ga maar eens ontbijten dan ^^ |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 12:47 | |
| Well damn Eef jouw nicht heeft de beste baan ooit 0.0 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 12:59 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Ik typ echt te grote posten met Lurk in een te korte tijd .__.
Alleen maar goed toch ^^ |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:03 | |
| Lurk mag blij zin. Dat Sin luistert naar Inner anders lag ie nu al onderaan de highstones ._. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:05 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Ik typ echt te grote posten met Lurk in een te korte tijd .__.
Hahaha, ja, en ik zal maar oppassen met wat je in die grote posten neerzet. Shadoclan duld geen katten die paten als een rogue x') |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:08 | |
| Hahaha things are going downnnnnn tussen Lurk en Tall. Jeetje Bo wat werk jij Lurk ongelofelijk goed maar irritant uit zeg xD |
|
| |
Lau 212 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 feb 2015 - 13:08 | |
| He Bo, wat weet Fox eigenlijk allemaal van zijn afkomst? Weet hij dat zijn echte mom dood is en in sc zit en dat enkele sibs van hem in sc zitten?
-En jaah herkenbaar. Dat probleem heb ik met Cyber. xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|