|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:24 | |
| - .Frozenkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- .Frozenkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- .Frozenkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- .Frozenkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Mag ik mensen zonder boek aanraden Erebos en Saeculum te lezen? Creepy goede boeken (:
Erebos in 1 klap uitgelezen, mocht ik de tijd weer vinden om meer te gaan lezen, ga ik Saeculum er ook nog wel doorheen halen x'D You're the best! Saeculum speelt meer in op de angst voor volksverhalen en afgesloten zijn van de buitenwereld ^^ Hihi, I know :') ben er ooit in begonnen, alleen niet afgemaakt xD Het is voor mij vooral het LARP deel dat me aanstaat, omdat Walter daar aan doet :'D Wow.. How could you D: En mag ik even zeggen dat ik nu nog meer approve van Walter als boyfriend? Hij is officieel episch nu o.o Watvoor LARP doet 'ie aan? Medival, geloof ik x'D we hebben het er eigenlijk niet zo heel erg veel over :')
Badass xD Nooit eraan gedacht mee te doen?? Of zijn ze echt super die-hard zoals in het boek? Hahah, vaker aan gedacht om mee te doen hoor x'd Maar ik sla af nadat me es alle regeltjes zijn uitgelegd :') geen zin om me aan te veel sht te moeten houden xD Haha xD Begrijpelijk, lijkt me ook wel heel lastig "Walter?" "Ik heet hier Tom" "So?" "Please?" "*Sigh* Tom?" "Yaaa?" xD |
|
| |
» Quinty « 88 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:25 | |
| Whahahah xD ja, ook dat :') al behouden ze wel hun eigen namen geloof ik x'D |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:26 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:27 | |
| Oh xD Dat is al heel wat, want dat probleem heb ik altijd met rollenspellen en op die manier wordt het nooit echt serieus (A) Wel grappig though! We hebben ook weleens LARP groepen in de duinen hier, gaaf om te zien, echt een soort festival in 't mini :3 |
|
| |
Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:31 | |
| Mijn arme Aurora ;-; Ze gaat Black niet leuk vinden XD |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:34 | |
| |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:35 | |
| |
|
| |
» Quinty « 88 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:40 | |
| Ik heb zo'n medeleiden met Creamy :c |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:42 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:43 | |
| - .Frozenkit schreef:
- Ik heb zo'n medeleiden met Creamy :c
Ik ook, arm kereltje. Het is maar goed dat Honey het overleefd, anders werd hij gek =P . Nu kan hij het nog wel aan, een beetje, gheghe. |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:44 | |
| |
|
| |
» Quinty « 88 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:45 | |
| - Creamyfrost schreef:
- .Frozenkit schreef:
Ik ook, arm kereltje. Het is maar goed dat Honey het overleefd, anders werd hij gek =P . Nu kan hij het nog wel aan, een beetje, gheghe. Hihi :') Honey zal 'm in ieder geval dankbaar zijn <3 en koppig wegsturen als hij bij haar blijft op het moment dat ze ziek is xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:46 | |
| - .Frozenkit schreef:
- Creamyfrost schreef:
- .Frozenkit schreef:
Ik ook, arm kereltje. Het is maar goed dat Honey het overleefd, anders werd hij gek =P . Nu kan hij het nog wel aan, een beetje, gheghe. Hihi :') Honey zal 'm in ieder geval dankbaar zijn <3 en koppig wegsturen als hij bij haar blijft op het moment dat ze ziek is xD Dat moet ze dan wel heel standvastig blijven doen, want hij gaat stug steeds terug blijven komen (a) . |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:47 | |
| Battle heart heeft gepost c: |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:48 | |
| @Quinty Als jullie mij nodig hebben moet je anders een pb naar Flameclaw sturen, dan weet ik het meteen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:50 | |
| |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:51 | |
| - Eternalkit schreef:
- Battlesong schreef:
- Eternalkit schreef:
- Battlesong schreef:
- Eternalkit schreef:
- Voilaaa
Voor Battlesong: https://www.warriorcatsnl.com/t22556-my-great-escape#529013 Ik zag het^^ Dit gaat leuk worden >3 Yush xD Eternal heeft een te grote mond voor haar leeftijd xD Inderdaad xD En Battle is nu weer kinderachtig om te vechten met een kitten Ik ga Sherlock kijken, Bye everyone c: |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:55 | |
| - Battlesong schreef:
- Eternalkit schreef:
- Battlesong schreef:
- Eternalkit schreef:
- Battlesong schreef:
- Eternalkit schreef:
- Voilaaa
Voor Battlesong: https://www.warriorcatsnl.com/t22556-my-great-escape#529013 Ik zag het^^ Dit gaat leuk worden >3 Yush xD Eternal heeft een te grote mond voor haar leeftijd xD Inderdaad xD En Battle is nu weer kinderachtig om te vechten met een kitten Gheheh maar ze zou tegen Elke leider net zo erg zijn, ze heeft totaal geen erg in welke regel dan ooit |
|
| |
» Quinty « 88 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:57 | |
| - Creamyfrost schreef:
- .Frozenkit schreef:
- Creamyfrost schreef:
- .Frozenkit schreef:
Ik ook, arm kereltje. Het is maar goed dat Honey het overleefd, anders werd hij gek =P . Nu kan hij het nog wel aan, een beetje, gheghe. Hihi :') Honey zal 'm in ieder geval dankbaar zijn <3 en koppig wegsturen als hij bij haar blijft op het moment dat ze ziek is xD Dat moet ze dan wel heel standvastig blijven doen, want hij gaat stug steeds terug blijven komen (a) . Whahahah xD @Gaby; Komt voor elkaar :'D Nu moet ik gewoon wachten totdat Bo post, zodat ze naar het kamp wordt gebracht xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:58 | |
| im bored c'; guess im going to sleep bye guys~c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|