|
|
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:03 | |
| - Silentcry schreef:
- Silentcry schreef:
- Van wie is Direkit. *wijst naar punt*
joe haz answer xD |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:03 | |
| Hoe heb ik een 7.7 voor Natuurkunde gekregen? *Is very happy* |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:05 | |
| |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:07 | |
| |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:10 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:11 | |
| Hmm Heart post zo lekker c: |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:11 | |
| - Heartpaw schreef:
- Hmm Heart post zo lekker c:
Topic? ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:12 | |
| - Battlesong schreef:
- Heartpaw schreef:
- Hmm Heart post zo lekker c:
Topic? ^^ Spt jij maken? c: |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:13 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:13 | |
| - .Frozenkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- .Frozenkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Mag ik mensen zonder boek aanraden Erebos en Saeculum te lezen? Creepy goede boeken (:
Erebos in 1 klap uitgelezen, mocht ik de tijd weer vinden om meer te gaan lezen, ga ik Saeculum er ook nog wel doorheen halen x'D You're the best! Saeculum speelt meer in op de angst voor volksverhalen en afgesloten zijn van de buitenwereld ^^ Hihi, I know :') ben er ooit in begonnen, alleen niet afgemaakt xD Het is voor mij vooral het LARP deel dat me aanstaat, omdat Walter daar aan doet :'D Wow.. How could you D: En mag ik even zeggen dat ik nu nog meer approve van Walter als boyfriend? Hij is officieel episch nu o.o Watvoor LARP doet 'ie aan? |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:14 | |
| |
|
| |
183 Actief
| |
| |
|
| |
132 Actief
| |
| |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:15 | |
| |
|
| |
» Quinty « 88 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:17 | |
| - Tallshadow schreef:
- .Frozenkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- .Frozenkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Mag ik mensen zonder boek aanraden Erebos en Saeculum te lezen? Creepy goede boeken (:
Erebos in 1 klap uitgelezen, mocht ik de tijd weer vinden om meer te gaan lezen, ga ik Saeculum er ook nog wel doorheen halen x'D You're the best! Saeculum speelt meer in op de angst voor volksverhalen en afgesloten zijn van de buitenwereld ^^ Hihi, I know :') ben er ooit in begonnen, alleen niet afgemaakt xD Het is voor mij vooral het LARP deel dat me aanstaat, omdat Walter daar aan doet :'D Wow.. How could you D: En mag ik even zeggen dat ik nu nog meer approve van Walter als boyfriend? Hij is officieel episch nu o.o Watvoor LARP doet 'ie aan? Medival, geloof ik x'D we hebben het er eigenlijk niet zo heel erg veel over :') |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:19 | |
| |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:19 | |
| |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:20 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:21 | |
| - .Frozenkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- .Frozenkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- .Frozenkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Erebos in 1 klap uitgelezen, mocht ik de tijd weer vinden om meer te gaan lezen, ga ik Saeculum er ook nog wel doorheen halen x'D You're the best! Saeculum speelt meer in op de angst voor volksverhalen en afgesloten zijn van de buitenwereld ^^ Hihi, I know :') ben er ooit in begonnen, alleen niet afgemaakt xD Het is voor mij vooral het LARP deel dat me aanstaat, omdat Walter daar aan doet :'D Wow.. How could you D: En mag ik even zeggen dat ik nu nog meer approve van Walter als boyfriend? Hij is officieel episch nu o.o Watvoor LARP doet 'ie aan? Medival, geloof ik x'D we hebben het er eigenlijk niet zo heel erg veel over :')
Badass xD Nooit eraan gedacht mee te doen?? Of zijn ze echt super die-hard zoals in het boek? |
|
| |
» Quinty « 88 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 feb 2015 - 21:22 | |
| - Tallshadow schreef:
- .Frozenkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- .Frozenkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- .Frozenkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Erebos in 1 klap uitgelezen, mocht ik de tijd weer vinden om meer te gaan lezen, ga ik Saeculum er ook nog wel doorheen halen x'D You're the best! Saeculum speelt meer in op de angst voor volksverhalen en afgesloten zijn van de buitenwereld ^^ Hihi, I know :') ben er ooit in begonnen, alleen niet afgemaakt xD Het is voor mij vooral het LARP deel dat me aanstaat, omdat Walter daar aan doet :'D Wow.. How could you D: En mag ik even zeggen dat ik nu nog meer approve van Walter als boyfriend? Hij is officieel episch nu o.o Watvoor LARP doet 'ie aan? Medival, geloof ik x'D we hebben het er eigenlijk niet zo heel erg veel over :')
Badass xD Nooit eraan gedacht mee te doen?? Of zijn ze echt super die-hard zoals in het boek? Hahah, vaker aan gedacht om mee te doen hoor x'd Maar ik sla af nadat me es alle regeltjes zijn uitgelegd :') geen zin om me aan te veel sht te moeten houden xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|