You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

You make me Glow (Kittensearch)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Butterstar
StarClan
You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 14:44

Meer mensen? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 16:11

You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 1z6w4ns
::Algemeen::
Name: Darkkit/Darkpaw/Darkspider (??Darkstar??)
Why choose the parents this name: Darkkit is gekozen door dat het donker was en haar donkere vacht opviel in de duisternis van het Nursery, ook krijgt ze deze naam Dark omdat ze denken aan het verleden (het slechte deel ervan)
Gendre: Female
Rank: Kitten
Bloodline: 100% Riverclan
Clan: Riverclan
Father: Flameclaw
Mother: Breakingdawn
Sisters & Bothers: Brookkit...?...?

::Uiterlijk::
Fur: Zwart
Eyes: Gif groen
Paw color: zwart
Nose: Zwart
Built: Darkkit is een erg slanke poes, haar poten zijn dun en haar kop is ook erg slank. Door een paar problemen die tijdens de geboorte plaats vonden is ze erg zwak, haar botten zijn iets dunner dan normaal en haar spieren ook maar voor de rest wel normaal. Ze heeft lange klauwen en lange bove hoektanden, de rest van haar tanden zijn minder lang. Haar ogen staan niet zo ver uitelkaar, deze hebben een middelange lengte.
Fotos:

::Inside::
Character short: Verleiderlijk/Druk/Speels/Avontuurlijk/Stil/Uitdagend/Ondeugend/Nieuwschierig/Serieus

Character long:
::Kitten::
Darkkit is in het begin nogal druk, speels en uit op avontuur. Het liefst zou ze zo de Clan uit rennen en op zoek gaan naar iets waarvan ze zou kunnen leren, ook is ze nieuwschierig naar alles wat er in het verleden is gebeurt. Door haar slanke lichaam en haar zwarte dunne vacht is ze het "perfecte" beeld wat poezen willen zijn, hetzelfde is het in het echt maar dan bij mensen. Ze word hier erg verlegen van en zoek juist meer beleid bij haar ouders/broers(tjes)/zussen(jes). Hier door word ze iets stillen en in haar blik voeld ze zich onderdrukt, ook luisterd ze niet graag naar andere en volgt ze haar eigen weg. Vaak neemt ze hierbij haar eigen beslissingen en vaak ook de verkeerde, ze speelt vaak met andere en zoekt ook andere op.
::Apprentices::
Darkkit krijgt haar nieuwe naam Darkpaw, natuurlijk voelt ze zich trots met deze naam. Ze zou eindelijk wat op haar zelf mogen doen alleen zou haar nieuwschierigheid haar op een andere manier laten denken meer op de gevaarlijke manier. Hiermee zou ze zich eerder in gevaar kunnen brengen, ook weet ze nog weinig over de andere clans en katten. Katten van de Riverclan en andere Clans kan ze niet onderscheiden, ze ziet het verschil niet en zal er gewoon mee beginnen te praten. Op een tijdje gaat het mis, best wel erg mis. Ze zal eindigen met een misvormd gezicht, in de plaats dat het er goed en mooi uit zag ziet ze eruit als een "Freak" of als een monster. Niet dat katten haar nog steeds mooi vinden maar krijg het punt.
::Warrior::
Na Dat ze haar nieuwe naam Darkspider, zal ze minder trots zijn. Ze kreeg de naam Spider door haar sluw maar ook dat ze zo stilletjes kon reageren en andere acties zou doen, ook haar gezicht heeft hier een rol ingespeeld. Haar nieuwschierigheid is weggevallen, alleen zal zie hier van vaak beledigt worden of een grap toe geworpen worden. Zij zal vanaf nu alles er aan doen om haar eigen leven weer terug op te pakken maar zal de slechte kant op gaan. Ze probeerd katers te verleiden en ze daarna te bijten, vaak zal dit plaatsvinden waar ze het dicht bij is. Haar speelsheid maar ook andere dingen zijn weggevallen, ze is iets serieuzer geworden maar ook snel brandbaar. Ze zal haar eigen richting op gaan, wie ook in haar weg staat alles wat de kat tegen haar doet kan zij terug doen. Ze leert namelijk sneller van andere en kan al in zien hoe een kat is vanaf het begin.
Skills: (hoogste zijn vier van *)
Speed: ***
Speek: ****
Power: *
Defence: *
Hearing: **
Hunting: **
Silence part: ****
Seaking: *
Smell: **
See: **
Voorbeeld post:

::about me::
Name: Derpje
RPG Time: 2 en een half jaar
Motivation:
Darkkit heeft me enorm veel inspiratie gebracht door haar karakter maar ook de iedeeén die ik met haar heb, het verleden zal heftig worden. Alleen had ik ook best wel veel ispi gekregen toen ik dit zag staan, want allebij hebben ze geweldige topicjes. Breakingdawn en Flameclaw hebben mooie topicjes maar zijn uiteindelijk bij elkaar gekomen. Dat vond ik nogal leuk om te lezen, alleen leek het mij een idee om een evil karakter te creeéren. Ze neemt ook weer is een evil rol in, in de Riverclan als krijger. Ook heb ik al heel veel ideeén met haar en heb ik al verhaallijntjes bedacht. Alleen leek het me ook leuk om een karakter zien op te groeien in een kitten naar een krijger, ik heb het namelijk nooit zien gebeuren want bij bijna elk nestje waar ik me aanmelden en aangenomen werd. Werden ze inactief, mijn accounts dus ook. Ze konde weinig doen waarin ze in staat waren, het waren immers kittens die nooit apprentices kon worden. Ik hoop hier bij dat hopelijk dit nestje actief blijft, ^.^

Laatst aangepast door Bonepaw. op ma 16 feb 2015 - 18:51; in totaal 4 keer bewerkt
Dauntrose
StarClan
You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 18:18

❥ Lightning and thunder makes me strong, when others be afraid of it.

❥ Name Stormkit - Stormspark
❥ Meaning name
Storm: Een soort van eerbetoon aan Stormwise en omdat hij Breakings mentor was.
Roar: Hij is erg vurig.
❥ Age In mummy's belly
❥ Gender Male

❥ Clan RiverClan (100%) - "Riverclan is cool"
❥ Leader Butterstar - "Je bent geweldig"
❥ Deputy Wolfgaze - "Zo irritant"
❥ Med. cat Whisperwind - "Te braaf"
❥ Med. cat apprentice Honeypaw - "Te vriendelijk"

❥ Mother Breakingdawn - "Je bent super, mijn voorbeeld"
❥ Father Flameclaw - "Je bent een lafaard, blijf uit mijn buurt"
❥ (Half) Sibs  Brookkit, ... - "No comment yet"
(Throuthsplash, Wretchedegg, Futuresong, Battlecry, Courageclear & Sleepingcurse)

❥ Outside
Stormkit heeft een grijs-witte vacht. Zijn ogen zijn zacht oranje zoals die van Stormwise. Nog een kenmerk dat hij geërfd heeft van Storm is zijn lange vacht en lange staart. Verder heeft hij alles van zijn vader. Zijn schouders zijn breed gebouwd en hij heeft een lange fluffy vacht. Hij staat redelijk hoog op zijn poten. Zijn poten zijn wit net zoals zijn buikvacht. Hij is gebouwd voor het vechten, maar hij is daardoor ook niet minder snel. Je kan hem niet lelijk noemen.

❥ Inside
Adventure Stormkit is een kitten die uit is op avontuur. Wat het ook is, of het nu gevaarlijk is of niet hij doet het. Hij houd vooral van dingen doen die niet mogen. Dit houd ook in dat hij zijn ouders heel erg bang wilt maken.

Arrogant Ja, in dit grote avontuurlijke katertje zit er een arrogante kant. Eigenlijk is hij helemaal anders dan zijn ouders. Hij kan zijn mannetje staan en is erg vurig. Storm durft iets te zeggen wat erg kwetsend kan zijn. Hij heeft een grote mond en wil meestal gelijk krijgen.

Funny Hij is dan misschien arrogant, maar hij is erg grappig. Hij heeft altijd een grapje klaar. Hij lacht veel en in zijn ogen zit meestal een ondeugende twinkeling.

Hyper Als laatste heeft hij nog één karaktereigenschap. Hij kan niet stil zitten... Constant heeft hij interactie nodig en moet hij iets te doen hebben. Hij is geen zaag, maar wel als hij zich verveeld. Door zijn grote mond kan hij redelijk irritant zijn als hij ook nog eens rond je heen zit te springen. Maar zijn vrolijke mood en grappige lach maken hem ook wel schattig.

Alles opgeteld is hij een grote kitten met een uitgesproken karakter. Hij is echter geen engeltje en zal veel dingen meemaken en slecht doen in zijn leven. Vaak met juist die bedoeling om iemand te kwetsen. Naar familie toe zal hij altijd beschermend zijn, behalve zijn vader en misschien een paar siblings, als hij ze afkeurt. Het is niet echt een karaktereigenschap, maar eerder een kwaliteit: hij is erg charmant en kan veel poezen verleiden. Hij is een echte macho.

❥ Motivation
Hallo ik ben Lilith. Ik ben 15 jaartjes jong en ik heb al zo'n 3 à 4 jaar RPG ervaring. De actieve accountjes die ik nu heb zijn Daunt, Shrew & Dove.
Ik heb heel lang nagedacht over deze kitten aanmelding, maar heb toch besloten om het te doen. Waarom? Gewoon omdat Breaking & Flame awesome zijn. Ik wilde ook een goede kitten aanmelding dus ben ik research gaan doen. Ik heb dan ook super veel inspi met dit kereltje. Breakings familie heeft zo veel mogelijkheden dat ik me gewoon heb uitgeleefd. xD
Oh, en voordat ik het vergeet: Het is niet dat er staat dan Storm je kat niet mag dat het in real life ook zo is ;3
Ik wens iedereen veel succes en ik ga dit zeker stalken. =)

Laatst aangepast door Dauntrose op di 17 feb 2015 - 12:08; in totaal 1 keer bewerkt
Jetfire
Member
Lyra
26

CAT'S PROFILE
Jetfire
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 21:29

Zou een rood kitten kunnen?
Frizzy
Member
Loïs C:
140
Actief

CAT'S PROFILE
Frizzy
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 21:33

General
Name:  Hedgekit
Future Names:  Hedgepaw, Hedgehog
Nickname:  Hedge, Hedgy, Hoggie
Meaning name:  Egel, omdat ze zich oprolt als een egeltje tijdens de geboorte tegen de kou.
Sexuality:   Hetero
Lifestyle:  Clancat
Bloodline:  100% Riverclan

Contacts/Relatives 
Mother:  Breakingdawn, I love you and you're my hero! Stay with me forever, please?
Father:  Flameclaw,  I love you but not so much as mommy.
Siblings:  Brookkit, Throuthsplash, Wretchedegg, Futuresong, Battlecry, Courageclear and Sleepingcurse.
Crush: Does mom counts?
Mate: -
Kittens:  -

Contacts/Acquaintances
Friends:  I don't have much friends. I don't like that many cats.
Like:  It is hard to like someone when no one likes you.
Seen: - Mom, dad and sibs!
Don't Like: Everyone who doesn't likes me!
Hate: No one.

Outside
Body type:  Tall
Fur Lenght:  With time comes a longer coat (haar haar zal steeds langer worden naarmate ze ouder wordt)
Fur Color:  Brown Tabby
Eye Color:  Green
Paws and nose:  Salmon/grey
Scars:  None yet
Hegdekit/paw:

Inside
Kitten
Personality: 
Rustig, statig, lastig om vrienden mee te worden, moeders kindje, blijft het liefste veilig in de nursery en wil totaal niet ontdekken.
Hedgekit is totaal niet nieuwsgierig, ze is juist erg rustig en blijft het liefste bij haar moeder in de nursery liggen. Ze zal niet vaak meespelen met de andere kittens en ze is erg statig. Ook is het moeilijk om vrienden met haar te worden, aangezien ze bijna nooit echt vrolijk is en het liefste blijft ze bij iedereen uit de buurt.
Dislikes: Drukte, teveel spelen, sociaal zijn.

Apprentice
Personality:
Rustig, statig, lastig om vrienden mee te worden, teruggetrokken, niet leergierig.
Ondanks de meeste nieuwe apprentices is Hedgepaw helemaal niet leergierig, deels omdat ze teruggetrokken is en deels omdat ze het enthousiasme gewoon mist. Ze is nog steeds statig en heeft weinig vriendjes en vriendinnetjes.
Dislikes:  Trainen, spelen met anderen.

Warrior
Personality:
Rustig, statig, weinig vrienden, verborgen talenten.
Veel is Hedgehog niet veranderd. Ze is nog steeds rustig en statig en heeft nog weinig vrienden. Toch vind ze het niet erg meer om met anderen samen te werken en ze krijgt misschien wat betere vrienden. Toch heeft ze verborgen talenten. Ze is erg goed in jagen/vissen, aangezien ze altijd wegkroop voor anderen in haar kitten/apprenticetijd.
Dislikes:   Andere clans.

Skills 
Hoe meer • hoe beter! Dit is voor Hedgehog, ze is dan dus een warrior.
Hunting: •••••
Fighting: ••○○○
Climbing: ••○○○
Swimming: ••••○
Running: ••••○

Me!
Name:  Loïs
Ervaring:  Ik heb al anderhalf jaar ervaring op Warrior Cats en daarvoor heb ik ook al vaker ge-RPGd.
Motivation:  Dit is een superleuk nestje en ik vind de stamboom heel tof C:

Laatst aangepast door Frizzy op ma 16 feb 2015 - 17:13; in totaal 8 keer bewerkt
Sleepingcurse
Member
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 22:11

Jetfire schreef:
Zou een rood kitten kunnen?

op de eerste pagina staat van wel :3
Jetfire
Member
Lyra
26

CAT'S PROFILE
Jetfire
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 22:20

0Oh, beetje blind geweest.
Thanks anyway

Basics
Naam: Thunderkit
Toekomstige Namen: Thunderpaw- Thunder....
Geslacht: Male
Leeftijd: Ongeboren
Bloedlijn: 100% Riverclan
Rang: Kitten
Toekomstige Rangen: Apprentice, Warrior, Medicine cat apprentice?, Medicine cat?, Deputy?, Leader?, Queen?, Elder?
Ouders: Breakingdawn x Flameclaw
Broers & Zussen: Battlecry, Courageclear, Futuresong, Lightbringer, Sleepingcurse, Throutsplash, Wretchedegg en Brookkit
Tantes & Ooms: Bravesoul, Smokedust, Autumnleaf(Moeder) Coonstripe, Honestheart, Twistervoice(vader)
Opa & Oma: Smoketear x Lotusleaf

Inside
Traits: Kind - Intelligent - Curious - Playful - Caring - Stubborn - Fierce - Fair - Honest

Kind
Altijd zal deze kater proberen om iedereen zo vriendelijk mogelijk te behandelen omdat in zijn ogen het niet eerlijk is om dat niet te doen. Dat betekent niet dat je alles met hem zal kunnen doen want er zijn grenzen.

Intelligent
Thunder kan zich soms wel als een onnozel kantje voorhouden maar de waarheid is anders. De kater heeft een flink paar hersens wat zich pas duidelijk toont zodra hij een apprentice word. Hij pikt dingen makkelijk op en is een zeer snelle leerling.

Curious
Spreekt voor zich. Hij is extreem nieuwsgierig en wil echt van alles weten, dan wel niet tot in het zwaarste detail. Misschien niet het al te beste maar zal hij vanzelf wel achter komen.

Playful
Deze kater is altijd wel in voor een spelletje, of dat nou is terwijl hij een kitten is of een warrior. Hij houdt van plezier maar ook een grapje op zijn tijd kan er bij hem wel zijn.

Caring
Hij i heel erg zorgzaam tegenover degene die hem dierbaar zijn. Zijn familie is daar een van, als hen iets overkomt zal hij er altijd zijn om ze bij te staan en ze te verzorgen mocht dat nodig zijn.

Stubborn
Als hij iets wil zal hij er niet snel vanaf wijken. Hij is niet het type om snel op te geven en zelfs al word hem verteld iets niet te doen. Als hij denkt dat het het juiste is dan zal hij alles doen om gewoon verder te gaan met zijn plan. Een ander zal niet snel een idee uit hem kunnen praten.

Fierce
Ondanks zijn zachtaardige karakter moet je nog altijd oppassen voor de kant die omhoog komt als iemand in gevaar is. Hij zal niet twijfelen om een ander te beschermen met een felheid die eigenlijk niet helemaal bij hem past, maar ook niet verwacht zal worden.

Fair
Hij zal altijd een verhaal van alle kanten bekijken en zal niet te snel een oordeel hebben. Als hij ongelijk heeft zal hij het toegeven maar ook als hij denkt dat iemand verkeerd word behandeld zal hij inspringen ter verdediging.

Honest
Hij zal niet zomaar een leugen vertellen, zelfs niet als het wellicht beter is voor een ander. Als je hem naar zijn mening vraagt zal hij er niet omheen draaien en gewoon zeggen wat hij vind.

Dislikes: Lies  - Bullies - Hate - Quarrels

Meer van zijn karakter en wat hij niet leuk vind zal in de rpg ontwikkelen.

Looks
Fur: Rood met lichte tabby print
Fur length: Halflang
Eyes: Bruin/Amber
Nose: Roze
Pads: Roze
Build: Middelmatig maar goed gespierd
foto:

Frizzy
Member
Loïs C:
140
Actief

CAT'S PROFILE
Frizzy
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 16:50

Ik denk dat mijn aanmelding af is! C:
Ripa
Member
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 18:53

Mijn aanmelding is ook klaar ^.^
Ik heb alles al toegevoegd wat van toepassing was..
Frizzy
Member
Loïs C:
140
Actief

CAT'S PROFILE
Frizzy
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 19:02

Worden het 4 kittens + Mimi, of 3 kittens + Mimi? (:
Dauntrose
StarClan
You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 feb 2015 - 12:09

Die van mij is nu ook af <3
Walnutdrop
Member
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 feb 2015 - 15:00

'Be sure to taste your words before you spit them out,

Smokekit
Name: Smokekit -> Smokepaw -> Smokestorm
Reason name: Smokekit heeft de kleur van rook, vandaar.
Sex: Male
Uiterlijk: Klein gebouwd met een wit/ grijze vacht die later helemaal donker word of wit blijft.
Obvious traits (kit): Playfull, sweet, shy
Hidden traits (kit): Mean, flirty

Smokepaw
Uiterlijk: Zijn uiterlijk is nu witter, of zwarter.
Obvious traits (apprentice): Flirty, sweet, gentle
Hidden traits (apprentice): Mean and insecure

Smokestorm
Uiterlijk:
KLIK:
Waarschijnlijk worden zijn ogen groen.
Obvious traits (warrior): Gentle, flirty and pessimestic
Hidden traits (warrior): Mean, brave and adventurous.

Relationships
Mom Hello there mother, I love you!
Dad Hay there dad! I love you too!
Siblings Pfft who needs siblings...maybe I do a little bit..

Information
Smokestorm is bi-sexual
Zijn innerlijk over het algemeen is als een echte gentleman, maar dan wat meer met flirt acties. Smoke is een echte levensgenieter en flirt er met gemak op los, zowel bij katten als bij poezen, maar tegelijkertijd heeft hij een warm hart. Als hij eenmaal vertrouwt zou klampt hij zich een soort vast aan diegene. Omdat hij je eenmaal als dierbaar ziet, heel bang is dat hij je kwijt raakt. Het is een grote lieverd met hier en daar wat gemene trekjes.

Skills:
Running - ++--
Climbing - +++-
Swimming - +---
Hunting - ++--
Fighting - ++++
Socializing - +++-

About me
Ahoy!
Ik ben Luca nu 16 jaar, word dit jaar 17 en heb nu ongeveer 2 jaar rp ervaring, zowel in Engels als in Nederlands ^^. Misschien kennen jullie me van Sid, Blackgaze of een van mijn andere accounts die ik nu weg heb gedaan. Een tijdje was in inactief, maar ik ben weer helemaal terug en heb er nog steeds heel veel zin in! c:

Motivatie
Mijn motivatie is eigenlijk heel simpel, ik heb nog nooit een kit gespeeld en wil heel graag een kat met ouders uit de clan. Het lijkt me ontzettend leuk om ook echt een stamboom te hebben! Dus ik dacht waarom niet? Proberen is het altijd waard ^^

words // tag // notes
Thank you Sarah!

Laatst aangepast door Walnutpaw op wo 18 feb 2015 - 18:16; in totaal 1 keer bewerkt
Forestfire
Member
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 feb 2015 - 21:29

Ik ga de mijne nog een beetje afmaken.(Zeg het al de hele tijd. Gehehe)
Maar hij is eigenlijk wel af. c;
Butterstar
StarClan
Michelle
6649
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 feb 2015 - 22:26

Okee jongens jullie hebben tot de 20e om de aanmeldingen af te maken!
Succes iedereen!
X
Frizzy
Member
Loïs C:
140
Actief

CAT'S PROFILE
Frizzy
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 12:22

Ik kan niet wachten haha ^^
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 12:57

General

Name: Wolfkit
Wolfkit's langdurige piepjes deden Breakingdown denken aan het gehuil van een wolf.
Future names: Wolfpaw - dancer - star?
Rank: kit
Future ranks: apprentice - warrior - elder? - deputy? - leader? - med. cat apprentice? - med. cat?
Parents: Breakingdawn x Flameclaw
Brothers: ?
Sisters: Brookkit

Outside

Nose & Paw pads: roze
Eye color: groen/amber
Fur color: bruin

Wolfkit heeft een lange, warme en bruine vacht met een tabby pattroon en een witte neus en borstkas, een typische riverclan vacht dus. Zijn ogen zijn een mooie combinatie van amber en groen en lijken wel eens een starende blik te hebben. Qua bouw is hij ook niet erg opvallend, redelijk slank, wat niet echt duidelijk is met zijn pluizige vacht. Met zijn normale uiterlijk valt Wolfkit dus niet erg op tussen de andere riverclankittens

Inside

Wolfkit is een speelse en avontuurlijke kitten die het wel eens lastig vind om zijn emoties te tonen, hierdoor lijkt hij wat killer dan de andere kittens. Hij weet nooit echt zeker hoe hij moet laten zien wat hij voelt. Wolfkit probeert echter wel gezellig te zijn, maar bakt er niet veel van, zijn pogingen zullen geregeld ongemakkelijke situaties veroorzaken.

Ook heeft Wolfkit buitengewoon goede zintuigen, abnormaal goede zintuigen, zelfs. Veel katten zullen jaloers zijn, zullen vinden dat het een groot voordeel is en dat het oneerlijk is dat zij niet zo'n goede zintuigen hebben, ze zullen hem een beetje als een soort 'Superkat' zien. En soms is het ook een voordeel. Wanneer hij verstoppertje in het kamp speelt of bij het jagen,  bijvoorbeeld. Maar veel katten beseffen niet dat aan elk voordeel ook nadelen hangen. De wereld zal er voor Wolfkit vaak erg overweldigend uitzien, erge stank en lawaai zullen voor hem bijna martelingen zijn, in de plaats van gewoon irritant. Dankzij het feit dat hij ook redelijk verlegen is, zal Wolfkit het ook niet direct durven zeggen als iemand stinkt of te veel lawaai maakt.

Wolfkit kan ook echt niet tegen drukte, waardoor hij wel eens de eenzaamheid zal opzoeken. Hij is dus wat teruggetrokken en wil absoluut niet opvallen. Wolfkit haat het om in het middelpunt van de aandacht te staan. Het is stresserend. Hij is ook een van die katten die absoluut niet goed om kan gaan met complimentjes. Hij weet nooit hooe hij erop moet reageren. Ook weet Wolfkit dankzij zijn verlegen kant ook nooit wat hij moet zeggen in een gesprek met een vreemde. Hij is altijd bang dat zijn gesprekspartner hem vreemd of vervelend of zo iets gaat vinden.

Als oudere kitten/apprentice zal Wolfkit nogal met zichzelf in de knoop zitten. Hij zal last hebben van pestkoppen en het gevoel hebben dat hij een buitenbeentje is en niet echt bij de andere Riverclanners hoort, hij zal er als apprentice ook achterkomen dat hij niet erg goed is in zwemmen. Als apprentice zal zijn leven een beetje geleid worden door twijfels en de angst om door de clan verstoten te worden. Hij wil graag door iedereen geliefd zijn, hij wil graag een goede band hebben met iedereen en zich bij iedereen op zijn gemak voelen, maar langs de andere kant wil hij zich altijd ook afzonderen. Hij vind het moeilijk om zinnige gesprekken te voeren met katten die hij niet echt kent en word snel nerveus.

Skills

Smell: ★★★★★
Hearing: ★★★★★
View: ★★★★★

Hunting: ★★★☆☆
Running: ★★☆☆☆
Fighting: ★☆☆☆☆
Swimming: ★★★☆☆
Climbing: ★★☆☆☆

Extra

Setje:

voorbeeldpost - ongeveer 1 moon:

Person behind
Name: Hanna
Nicknames: Han, Hannanas, Hanibal...
RPG-ervaring: ik zit al bijna 2 jaar op wc ^-^
Motivatie:
Als je dit leest, proficiat c: je bent er in geslaagd om die lange lap tekst bij 'inside' uit te lezen zonder in slaap te vallen van de verveling xD Het is echt laaaang geleden dat ik nog zo'n lange inside-uitleg heb gemaakt, en het is ook echt laaaaaang geleden dat ik het echt zo leuk vond dat ik bijna teleurgesteld was wanneer ik klaar was :'3 ik heb dus lang zitten twijfelen of ik me nu wel of niet zou aanmelden, en uitijndelijk heb ik de knoop doorgehakt, en ik heb er geen spijt van<3 Ik heb echt inspi voor Wolf, hij is een beetje gebaseerd mijn eigen onzekere en verlegen kant

Forestfire
Member
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 feb 2015 - 19:59

Mijn is officieel af. ^.^
Heb haar 'inside' wel even helemaal ander gemaakt.
Butterstar
StarClan
Michelle
6649
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 feb 2015 - 19:53

De aanmeldingen worden NU gesloten en wij gaan zo snel mogelijk kiezen Smile
Frizzy
Member
Loïs C:
140
Actief

CAT'S PROFILE
Frizzy
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 feb 2015 - 19:55

Yes! Veel succes (:
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 feb 2015 - 20:14

*kan niet wachten*
succes iedereen!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch)   You make me Glow (Kittensearch) - Pagina 2 Icon_minitime

You make me Glow (Kittensearch)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: