|
| You make me Glow (Kittensearch) | |
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: You make me Glow (Kittensearch) zo 1 feb 2015 - 16:00 | |
| Jaja je hoort het goed. Breakingdawn heeft nieuwe liefde gevonden in Flameclaw en ze gaan samen kittens krijgen! Het zal een nestje van 3/4 kittens worden waarvan Mimi er een zal gaan spelen. Iedereen is vrij om aan te melden bedenk alleen we leven, Breakingdawn is blind en zal dus niet snel een naam om uiterlijk kiezen. Dit kan wel omdat haar natuurlijk verteld word hoe haar kittens er uit zien maar zal zeker niet het meest logische zijn! Informatie:Breakingdawn is een tabby bruine poes. Ze valt aardig klein uit en heeft gras groene ogen met een paar witte plekjes in haar lange vacht. Ze is 100% Riverclan. Flameclaw is een grote grijs witte kater met een lange vacht en witte pootjes. Zijn ogen zijn helder groen en hijis 100% Riverclan. Dit betekend dus dat alle kittens ook 100% Riverclan zullen zijn. Wij gaan niet heel moeilijk doen met de genetica maar alsjeblieft laat het niet te gek worden. - Mimi's kitten:
Brookkit het kleine meisje Warrior naam Brookpebble Speels onervaren en lief maar onzeker als je vreemd bent Super schat als je haar leert kennen maar kan bitchy doen vanwege fear voor vreemden. Heeft vooral rare onnatuurlijke angst voor mannen. Aan dit lijstje mogen dingen worden toegevoegd maar het is minimaal deze informatie - Code:
-
Naam: Uiterlijk: Innerlijk:
Naam speler: Ervaring: Motivatie:
Laatst aangepast door Breakingdawn op za 7 feb 2015 - 0:28; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | | Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) zo 1 feb 2015 - 16:03 | |
| is een lapjes poes mogelijk? c: |
| | | Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) zo 1 feb 2015 - 16:05 | |
| Ja hoor van mij wel |
| | | Dani(banani) 563 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) zo 1 feb 2015 - 20:32 | |
| Een aanmelding gaat zeker komen. ^^ Het duurt waarschijnlijk nog wel even.(Wou dat even melden.) |
| | | 2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) di 3 feb 2015 - 17:57 | |
| ik denk dat ik me ga aanmelden, maar ben nog niet helemaal zeker c: is een rosse kat mogelijk? |
| | | Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) di 3 feb 2015 - 17:58 | |
| |
| |
| Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) di 3 feb 2015 - 17:59 | |
| G E N E R A L Naam; Tangledkit ❥Future Names; Tangledpaw ~ Tangled(voice?) Bij de geboorte gaat ze proberen te mauwen, en omdat er bijna geen geluid uit komt(beetje gepiep misschien). Of de geboorte kan wat problemen hebben. ❥Leeftijd; Unborn ❥Clan; 100% Riverclan ❥Rang; Kitten ❥Ouders; Breakingdawn x Flameclaw ❥Broers&zussen; Brookkit, Battlecry, Courageclear, Futuresong, Lightbringer, Sleepingcurse, Throutsplash, Wretchedegg. ❥Grandma & Grandpa; Smoketear x Lotusleaf ❥Uncles & Aunts; Bravesoul, Smokedust, Autumnleaf. ❥Andere familie; Unknown
✦✧✦✧ ❥Bullet Points;Laatste woord - Optimistisch - Nieuwsgierig - Eigen wil - Wantrouwig - Stotteren ❥Dislikes; {IN RPG} ❥Character; K I T T E N Tangled weet altijd precies wat ze wil. Ze zal ervoor blijven vechten en zal het laatste woord hebben. Ze is wel altijd optimistisch en nieuwsgierig wat haar sociaal maakt. Ze vindt het leuk om andere kittens te ontmoeten, maar als ze niet aardig terug zijn is het klaar. Deze poes heeft snel een stempel voor een ander. Maar meestal zegt ze dit niet hardop. Want ze is erg teruggetrokken Wantrouwig zijn is ook nog iets van haar. Iemand vertrouwen vindt ze niet altijd fijn en ze zal altijd proberen moeilijk te krijgen zijn. Achter dit is ze wel vaak bang om alleen te zijn. En op zenuwachtige momenten gaat ze erg stotteren. En dat is ook vaak de rede dat ze niet wil praten. Voor de rest laat ik het aan de rpg over. ^^
A P P R E N T I C E Ze gaat proberen meer in het middelpunt te staan. Aandacht krijgen van andere katers of poezen. Soms kan ze een beetje brutaal zijn tegen anderen en ze heeft nog altijd haar eigen willetje. Toch blijft ze meestal stil.
✦✧✦✧ Fur; Tabby(Bruin) ❥Fur Length; Middel/Lang ❥Eyes; Ze wordt geboren met blauw als ze ouder wordt Helder Groen. ❥Pawpads; Roze ❥Build; Normal ❥Extra; Dit poesje is niet extreem groot, maar haar haren laten haar groter lijken. ❥Picture;
- Spoiler:
✦✧✦✧ ❥Skills Smell: •○○○○ Hearing: ••••• View: •••○○ Fighting: •○○○○ Knowledge: ••••○ Hunting: •○○○○ Speed: ••○○○ Social: ••○○○ Power: •○○○○ ❥Voorbeeldpost;- Kitten:
Voorzichtig liep de kleine kitten weg van de rest. Haar lage grijze haartjes zaten helemaal door elkaar heen. De kitten had besloten om naar buiten te gaan, want het was veel te druk op deze plek. Iedereen lag te slapen en zij was wakker als enige. Een rilling ging door haar lijfje.
✦✧✦✧ ❥Naam; Dani~ ❥Leeftijd; 14 ❥Rpg tijd; Heb gekeken. 3,65 jaar. En mijn eerste account was ook van een nestje van mimi toevallig. (Redeye/Lucy x'3) ❥Waarom dit karakter; Omdat ik al lang een badass poesje wil. En ze is echt awesome. :3 ❥Waarom dit nestje; Omdat ik al heel lang een riverclankitten wil. En beide karakters zijn super leuk. <'3 Had lang lopen denken over haar karakter. ^^
W.I.P 100%
Laatst aangepast door .Forestpaw op vr 20 feb 2015 - 11:03; in totaal 19 keer bewerkt |
| | | iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) wo 4 feb 2015 - 21:34 | |
| omgaaaash x'D Future will be so happy |
| | | (nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) do 5 feb 2015 - 9:46 | |
| Oh geweldig, Stormwise(star's)/Smoketear's familie leeft voort <3 Gosh, als ik het nou niet zo druk had, had ik me sws aangemeld. Iedereen, veel succes! |
| | | 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) do 5 feb 2015 - 10:08 | |
| “Forbidden to remember, terrified to forget; it was a hard line to walk.” Name:Newkit Future names: Newpaw, Newmoon Rank: Kitten Bloodlines: 100% Riverclan Sex: She-cat Age: Unborn Mom and Dad: Breakingdawn & Flameclaw Grandma & Grandpa: Lotusleaf & Smoketear Uncles & Aunts: Autumnleaf, Bravesoul, Smokedust Halfbrothers and halfsisters: Battlecry, Courageclear, Futuresong, Lightbringer, Sleepingcurse, Throutsplash, Wretchedegg Brothers and Sisters: Brookkit + Unknown
Looks Newmoon is een half-langharige pikzwarte poes met op haar befje een paar witte haren. Ze is redelijk klein gebouwd maar zodra ze apprentice word zal ze de lucht in schieten en nogal hoog op haar poten komen te staan. Haar zwarte vacht zal wat grijziger worden met verloop van tijd. Haar blauwe kitten ogen zullen veranderen naar geel-groen achtige kleur. Tegen de tijd dat ze de naam Newmoon zal ontvangen
Personality Awkward || Silent || withdrawn || easily scared
Newkit is een redelijk teruggetrokken kitten die van alles bang word. Ze zal niet snel haar mond open trekken maar als ze dat doet kan je maar beter snel wegwezen want als de poes uit haar slof schiet doet ze dat ook goed. Ze is het liefste niet rondom anderen, ook niet haar moeder of vader. Ze is het liefste bezig met blaadjes en eikeltjes en al die soort troep verzamelen. Ook is ze niet zo een fan van aangeraakt worden door überhaupt iemand.
Haar karakter als warrior en apprentice laat ik afhangen van de gebeurtenissen in haar leven. Kitten aanmelding Breakingdawn x Flameclaw ::Newmoon::
Laatst aangepast door Calamity op za 7 feb 2015 - 0:35; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | ~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) do 5 feb 2015 - 20:10 | |
| Algemeen
Naam: Lilykit Toekomstige Namen: Lilypaw, Lily..? Leeftijd: Ongeboren Bloedlijn: 100% Riverclan Clan: Riverclan Rang: Kitten Toekomstige Rangen: Apprentice, Warrior, Medicine cat apprentice?, Medicine cat?, Deputy?, Leader?, Queen?, Elder? Ouders: Breakingdawn x Flameclaw Broers & Zussen: Battlecry, Courageclear, Futuresong, Lightbringer, Sleepingcurse, Throutsplash, Wretchedegg en Brookkit Tantes & Ooms: Bravesoul, Smokedust, Autumnleaf Opa & Oma: Smoketear x Lotusleaf
Personaliteit
Karaktereigenschappen: Liefjes ~ Schattig ~ Vrolijk ~ Druk ~ Pessimistisch ~ Staat met beide benen op de grond ~ Leergierig Hekel Aan: Negativiteit ~ Diepzinnigheid ~ Beterweters ~ Niet-sociale katten ~ Gevaar Korte Beschrijving Karakter: Lilykit is genoemd naar de prachtige lelies in het water. Ze is meestal erg liefjes, soms iets te liefjes als ze een fout heeft gemaakt.( Waardoor haar ouders meteen kunnen weten dat ze een fout heeft gemaakt.) Hiermee probeert ze andere katten in de val te lokken. Ze is heus niet altijd de onschuldige kitten. Ze gebruikt haar schattige blik vaak tegen over katten die haar op haar plek willen zetten. Ze ziet vaak maar een dunne lijn tussen goed en kwaad. Vaak kan ze daardoor erg pessimistisch overkomen. Zeker als ze de apprentice leeftijd nadert. Toch staat ze met beide benen op de grond en is ze erg leergierig. Ze is altijd in voor een speelkwartiertje en kan soms erg druk zijn. Een echte wervelwind. Haar vrolijkheid komt vaak boven als ze in de buurt van haar broers & zussen is. Ze heeft dan ook een erg aanstekelijke lach. Doordat ze maar een dunne lijn ziet tussen positief en negatief kan ze erg slecht tegen negativiteit. Het gekke is dat ze zelf om het los te kunnen laten andere er mentaal flink van langs kan geven. Door haar angst voor negativiteit in woorden op hun af te gooien. Ze houdt niet van diepzinnig denken omdat het haar pessimisme versterkt. Niet-sociale katten zijn bij haar zeker aan het verkeerde adres, daarom houdt ze haar lievere kant vaak beschikbaar voor haar familie. Ook is ze als de dood voor gevaar, bang dat een ongeval haar familie zou kunnen scheiden van elkaar. (Rest wordt bepaald door RPG)
Uiterlijk
Vacht: Haar vacht is lichtgrijs van kleur. Lengte: Middellang tot Langharig Ogen: Blauw als kitten later groen. Oren: Staan vaak sierlijk op haar kop. Neus: Roze Voetkussentjes: Roze Bouw: Ze heeft een erg kleine bouw, ze staat niet al te hoog op haar poten en is slank gebouwd onder haar lange vacht. Ze heeft niet al te sterke spieren al kan ze redelijk wat katten aan met de juiste training. Ze moet het vaak meer van haar snelheid hebben door haar kleine bouw. Foto:
Over Mijzelf
Naam speler: Butterfly Ervaring: Een jaar of 4 denk ik. Wel op verschillende sites. Motivatie: Ik had inspiratie om een kitten aan te maken en het lijkt mij heel leuk er eentje te spelen die een grote familie heeft. Ook spreekt de Riverclan mij aan omdat ik geen katten in de Riverclan heb. Ik vind Breakingdawn en Flameclaw ook erg mooie namen. Lilykit is een van de katten waarbij ik denk ik heel lang goedlopende posten kan maken. Ik heb erg veel inspiratie en hoop gewoon dat ik deze kans krijg.
Laatst aangepast door Oceankit op za 7 feb 2015 - 15:12; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | Dani 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) vr 6 feb 2015 - 18:27 | |
| Is er al een sluitingsdatum? Weet ik wanneer ik klaar moet zijn. ^.^ |
| |
| Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) vr 6 feb 2015 - 19:00 | |
| Voorlopig nog niet maar het zal voortijd wel bekend worden. |
| | | Freedje 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) za 7 feb 2015 - 0:21 | |
| Alstublief, Mimi, hier is je aanmelding. x') » G E N E R A L »Name: Hazykit, Hazypaw, Hazypool/mind/??? (Hazystar). »Explanation Name: Suffix: Hazy, ofwel wazig/vaag. Haar naam is uitgekozen om haar vage vacht. Ze is gewoon wen grijs cyperse main coon, maar het cyperse is moeilijk te onderscheiden omdat het juist zo wazig is. Dit is de reden van haar naam, echter zal het in de toekomst ook op haar karakter gaan slaan. Prefix: Over de prefix ben ik nog niet helemaal uit, dit omdat ik die juist wil laten ontstaan in de RPG. Wel zou pool of mind er achter leuk staan. Pool; omdat wat je in het water ziet vaak ook wat wazig is. Mind; omdat ze soms met warrige, vage reacties kan komen, niet zozeer verkeerd, maar het verklaard haar warrior name. »Rank: Kit, (Medicine) Apprentice, Warrior, (Medicine cat, Deputy, Leader). »Gender: She-Cat »Age: Unborn »Clan: Riverclan »Season of Birth: Onbekend voor nu. » F A M I L Y »Mother: Breakingdawn »Father: Flameclaw »Brother(s): ??? »Sister(s): Brookkit, ??? »Half siblings: Wretchedegg, Battlecry, Lightbringer, Futuresong, Courageclear, Sleepingcurse and Throuthsplash. »Grandfather(s): Smoketear(dead, mum's side). Dad's side is unkown. »Grandmother(s): Lotusleaf(mum's side). Dad's side is unkown.
» C H A R A C T E R
» Hazykit is een druk poesje, ze is vrolijk, fantasierijk en misschien wat raar. Dit omdat ze heel erg in haar fantasie kan opgaan en dat kan soms wat té worden. Het is niet per se vervelend, het kan juist heel grappig in origineel zijn. Ze is altijd wel vrolijk, en straalt dit ook uit. Ze gaat grapjes ook niet uit de weg, en anderen kunnen zeker wel om haar lachen. Ze speelt graag met de andere kittens en wilt er heel graag bij horen, echter wilt ze door haar soms aparte gedrag er ook wel eens buiten vallen. Vanaf kitten af aan is ze altijd wel eerlijk, al kan het kwartje vaak net iets later vallen, waardoor haar verhaal er wel eens ongeloofwaardig uit wilt komen. » Naarmate Hazykit ouder wordt begint ze zich vaker het buitenbeentje te voelen. Ze wilt er graag bij worden en ook graag gezien worden. Ze is slim, handig en actief, maar wilt dit wel eens op een andere, misschien wat overdreven manier laten zien. Ook kan ze soms in eens heel verward overkomen. Wat hier van de oorzaak is, is niet bekend. Het warrige, vage, en rare gedrag is het duidelijkst wanneer ze eigenlijk niet goed in haar fel zit en zich wat onzeker voelt. Want dat is eigenlijk wat ze is, onzeker. » Op het moment dat ze apprentice wordt zal haar karakter verder gevormd worden in de RPG, want het is ook maar net wat voor mentor ze krijgt. Ze kan een mentor krijgen die haar juist meer zelfvertrouwen geeft, en haar van het warrige af helpt, óf juist een mentor krijgen met het tegenovergestelde effect. Één die haar eerder irritant vind en nutteloos. Wie weet.
» Characteristics: Strange/Different || Caring || Courageous || Go-getter || Good-natured || Honest Dit zijn eigenschappen die ondanks wat er ook gebeurd, altijd aanwezig zullen zijn. Ofwel; haar persoonlijkheid.
» L O O K S » Hazykit is een grijze main coon met vage cyperse markeringen. Haar ogen zijn geel/oranje van kleur, net als de ogen van haar overleden Opa. Ze is slank gebouwd, en klein voor haar ras. Wel heeft ze een opvallend lange staart, en een volle vacht, wat haar minder slank doet lijken, maar ook weer niet dik. Ze heeft mooie pluimen op haar oren, ofwel verder de echte bouw van een main coon.
» M O T I V A T I ON » Eigenlijk had ik aangegeven me niet aan te melden. Maar na er toch over ma gedacht te hebben besefte ik dat dit ook wel eens mijn laatste kans kon zijn om in mijn favoriere Warrior Cats familie terecht te komen. De familie waar ik veel in heb mogen leren qua RPG'en. Dit vond ik gewoon een geweldige kans, ook omdat ik beide karakters best goed ken. Breakingdawn ken ik goed omdat zij de dochter is van mijn Smoketear, en Flameclaw, gosh dat is gewoon een fossiel geworden. Ook spreekt Hazykit me heel erg aan, een beetje een verward poesje, gewoon een andere persoonlijkheid. Maar geen drama-queen of iets dergelijks. Met haar kan nog van alles gebeuren, al heb ik haar kitten karakter wel al uitgestippeld. Ik wil van haar echt een spontaan karakter maken, omdat ik daar het meeste mee heb. Ik hoop daarom ook echt om gekozen te worden. Ik heb er goed over na gedacht en ben er ook zeker van haar actief te kunnen houden.
Nog wat over mezelf; Naam: Nathalie ofwel Nath. Leeftijd: Nu nog 17, 11 februari niet meer. RPG ervaring: 4 Jaar en 3 maanden op WC. Actieve accounts: Roughpaw, Innerghost, Brightspots, Dazzlepaw, Maplekit en Shademask. Mijn andere accounts duiken af en toe op voor verhaallijn of dergelijke. Maar Hazy zal echt tot de genoemde lijst gaan behoren.
Laatst aangepast door Dazzlepaw op zo 8 feb 2015 - 20:55; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) za 7 feb 2015 - 0:32 | |
| Voor iedereen die het wil weten trouwens! Hier is Mimi met het spelende dochtertje van deze twee voor iedereen die gekozen word dus het zusje c: |
| |
| Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) za 7 feb 2015 - 9:25 | |
| Allemaal poesjes. x'3 Ik zet het in mijn aanmelding mim. En pas de lay-out nog een beetje aan. ^^ |
| | | (nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) za 7 feb 2015 - 11:57 | |
| Ik heb ook nog een stukje familie toegevoegd, meer directe familie, tho ^_^ Ik ga niet beginnen aan alle aunt's en uncle's xD |
| | | TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) zo 8 feb 2015 - 14:18 | |
| psst Nath je vergeet Sleepingcurse als half zusje. Een bepaalde moeder vergeet een van dr kinders *kijkt streng naar breaking*
*volgt het topic voor potentiele half sibs van sleepy* |
| | | Freedje 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) zo 8 feb 2015 - 20:55 | |
| |
| |
| Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) di 10 feb 2015 - 15:53 | |
| Het zou kunnen dat mijn naam nog anders gaat worden. ^.^ |
| | | | Onderwerp: Re: You make me Glow (Kittensearch) | |
| |
| | | |