|
|
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 17:09 | |
| fantastisch, nu durft mijn kat voor de komende tien uur niet meer naar beneden te komem :/ |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 17:10 | |
| Naww, wat is er gebeurd?
En oke San! Gelukkig. Ik dacht dat ie dooid was. |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 17:11 | |
| - .Blackkit schreef:
- Naww, wat is er gebeurd?
En oke San! Gelukkig. Ik dacht dat ie dooid was. mijn oma is hier met haar hond |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 17:12 | |
| Mn ma heeft echt mn pc gemold. Er is een knopje dat er steeds afvalt. Moest ze m'n toetsenbord ook niet stofzuigen.. :') |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 17:13 | |
| Hahaha aww arme kat. Chi, met een laptop die ik jaren geleden had, gebeurde dat ook. De t was een beetje wiebelig, dus iedere keer dat ik er te hard op drukte, sprong ie eraf, en dan moet ik hem er weer op duwen En dat vervangen is echt pittig duur :/ Btw, ik vind dat topic met de das zoooo leuk. Er zitten zo veel mensen in |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 17:18 | |
| Dat moment dat je crush van zeven jaar terug na zoveel jaren eindelijk je vriendschapsverzoek accepteert op facebook.. Was al vergeten dat 'ie bestond. :') Ja, dat topic is echt leuk! Moest wel lachen om deze zin. 'En aan Littlestream's blik te zien, zou zij na afloop met liefde voor hem zorgen.' xD |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 17:23 | |
| Poe ik ben lang niet online geweest haha ^^ |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 17:24 | |
| Hahahaha, wauw, erkenning na 7 jaar xD Zou niet snappen waarom iemand jou niet gewoon meteen zou accepteren trouwens.. Hahaha. Vergeef je het me als ik vond dat ik zoiets wel móést plaatsen na jullie oneindige geflirtewirf? xD Ach, misschien een opstapje voor een volgend topic tussen jullie twee? *wbw* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 17:27 | |
| - .Blackkit schreef:
- Hahahaha, wauw, erkenning na 7 jaar xD Zou niet snappen waarom iemand jou niet gewoon meteen zou accepteren trouwens..
Hahaha. Vergeef je het me als ik vond dat ik zoiets wel móést plaatsen na jullie oneindige geflirtewirf? xD Ach, misschien een opstapje voor een volgend topic tussen jullie twee? *wbw* Ahzo, we zitten met een stiekeme shipper. xD ;D We zullen wel zien. (A) Nouja, hij is zn cuteness ondertussen al verloren, dus het maakt nie veel meer uit. xD Ben toch te druk met andere dingen momenteel. :') -typt dit terwijl ze knuffelt met babyrat.<3- |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 17:28 | |
| - Littlestream schreef:
- .Blackkit schreef:
- Hahahaha, wauw, erkenning na 7 jaar xD Zou niet snappen waarom iemand jou niet gewoon meteen zou accepteren trouwens..
Hahaha. Vergeef je het me als ik vond dat ik zoiets wel móést plaatsen na jullie oneindige geflirtewirf? xD Ach, misschien een opstapje voor een volgend topic tussen jullie twee? *wbw* Ahzo, we zitten met een stiekeme shipper. xD ;D We zullen wel zien. (A) Nouja, hij is zn cuteness ondertussen al verloren, dus het maakt nie veel meer uit. xD Ben toch te druk met andere dingen momenteel. :') -typt dit terwijl ze knuffelt met babyrat.<3- Stiekeme shipper? xD Was ik niet duidelijk genoeg? xD Een babyrat, cuuuute! Kan je een foto plaatsen? ^^ En posten bij t topic? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 17:30 | |
| - .Blackkit schreef:
- Littlestream schreef:
- .Blackkit schreef:
Hahaha. Vergeef je het me als ik vond dat ik zoiets wel móést plaatsen na jullie oneindige geflirtewirf? xD Ach, misschien een opstapje voor een volgend topic tussen jullie twee? *wbw* Ahzo, we zitten met een stiekeme shipper. xD ;D We zullen wel zien. (A) Nouja, hij is zn cuteness ondertussen al verloren, dus het maakt nie veel meer uit. xD Ben toch te druk met andere dingen momenteel. :') -typt dit terwijl ze knuffelt met babyrat.<3- Stiekeme shipper? xD Was ik niet duidelijk genoeg? xD
Een babyrat, cuuuute! Kan je een foto plaatsen? ^^
En posten bij t topic? Wel, hij zit momenteel verborgen in m'n sjaal dus een foto zal niet lukken. xD Welk topic? o.o Indringer? Want daar wacht ik even mee tot Em gepost heeft. :3 |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 17:58 | |
| |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 17:59 | |
| |