|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 14:44 | |
| Leuk Chi! dat van de ratjes dan, dat van de klant van je moeder wat minder.. Doet ze psychische kaarlezingen? Zo van 'ik zie in de kaarten dat jij (vul in wat er gebeurt)' of anders? |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 14:45 | |
| - Ermine schreef:
- Well yeah, ik ben bijna altijd half bevroren so... maar ik ben nog steeds niet bepaalt lekker ofzo...
Ai D; Ziek? |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 14:46 | |
| @Chi, bedoel je van die tarotkaarten? |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 14:46 | |
| - Tallshadow schreef:
- Leuk Chi! dat van de ratjes dan, dat van de klant van je moeder wat minder.. Doet ze psychische kaarlezingen? Zo van 'ik zie in de kaarten dat jij (vul in wat er gebeurt)' of anders?
Nou, ze legt dus kaarten en kaar door middel daarvan zien wat hij/zij in zijn verleden meegemaakt heeft en wat 'ie nog mee zal maken. Het is wel beknopt, maar zal altijd uitkomen Bv van; "ik zie dat er iemand in jou vriendenkring erg ziek is' etc etc (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 14:48 | |
| - Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Leuk Chi! dat van de ratjes dan, dat van de klant van je moeder wat minder.. Doet ze psychische kaarlezingen? Zo van 'ik zie in de kaarten dat jij (vul in wat er gebeurt)' of anders?
Nou, ze legt dus kaarten en kaar door middel daarvan zien wat hij/zij in zijn verleden meegemaakt heeft en wat 'ie nog mee zal maken. Het is wel beknopt, maar zal altijd uitkomen Bv van; "ik zie dat er iemand in jou vriendenkring erg ziek is' etc etc (: en dat werkt? Sorry, het is voor mij echt heel onbekend omdat ik er nooit echt mee in aanraking gekomen, maar die voorspellingen komen uit? Jouw beurt om te posten by the way (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 14:49 | |
| - Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Nou, ze legt dus kaarten en kaar door middel daarvan zien wat hij/zij in zijn verleden meegemaakt heeft en wat 'ie nog mee zal maken. Het is wel beknopt, maar zal altijd uitkomen Bv van; "ik zie dat er iemand in jou vriendenkring erg ziek is' etc etc (: en dat werkt? Sorry, het is voor mij echt heel onbekend omdat ik er nooit echt mee in aanraking gekomen, maar die voorspellingen komen uit? Jouw beurt om te posten by the way (A) Weet ik, heb al een plannetje xD Ja, normaal gezien wel. Ik vind 't niet cool, eerder eng.. :') Maar ze verdient er pokkengoed mee ;o t is dus duur xDMaar bijna al haar klanten komen altijd terug, dus ik denk van wel. (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 14:51 | |
| - Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Nou, ze legt dus kaarten en kaar door middel daarvan zien wat hij/zij in zijn verleden meegemaakt heeft en wat 'ie nog mee zal maken. Het is wel beknopt, maar zal altijd uitkomen Bv van; "ik zie dat er iemand in jou vriendenkring erg ziek is' etc etc (: en dat werkt? Sorry, het is voor mij echt heel onbekend omdat ik er nooit echt mee in aanraking gekomen, maar die voorspellingen komen uit? Jouw beurt om te posten by the way (A) Weet ik, heb al een plannetje xD Ja, normaal gezien wel. Ik vind 't niet cool, eerder eng.. :') Maar ze verdient er pokkengoed mee ;o t is dus duur xD Maar bijna al haar klanten komen altijd terug, dus ik denk van wel. (: Ik ga je eerlijk toegeven dat het niet echt mijn ding is, en dat er waarschijnlijk ook een psychisch iets achter zit dat als ze horen dat iemand ziek wordt, dat ze dan extra opletten enzo, maar wel grappig dat ze dat doet, zeker een speciaal beroep (: Moet ik bang zijn voor dat plannetje? O: |
|
| |
Anouk 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 14:58 | |
| - Rudekit schreef:
- Ermine schreef:
- Well yeah, ik ben bijna altijd half bevroren so... maar ik ben nog steeds niet bepaalt lekker ofzo...
Ai D; Ziek? Jups... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 14:59 | |
| - Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Nou, ze legt dus kaarten en kaar door middel daarvan zien wat hij/zij in zijn verleden meegemaakt heeft en wat 'ie nog mee zal maken. Het is wel beknopt, maar zal altijd uitkomen Bv van; "ik zie dat er iemand in jou vriendenkring erg ziek is' etc etc (: en dat werkt? Sorry, het is voor mij echt heel onbekend omdat ik er nooit echt mee in aanraking gekomen, maar die voorspellingen komen uit? Jouw beurt om te posten by the way (A) Weet ik, heb al een plannetje xD Ja, normaal gezien wel. Ik vind 't niet cool, eerder eng.. :') Maar ze verdient er pokkengoed mee ;o t is dus duur xD Maar bijna al haar klanten komen altijd terug, dus ik denk van wel. (: Ik ga je eerlijk toegeven dat het niet echt mijn ding is, en dat er waarschijnlijk ook een psychisch iets achter zit dat als ze horen dat iemand ziek wordt, dat ze dan extra opletten enzo, maar wel grappig dat ze dat doet, zeker een speciaal beroep (: Moet ik bang zijn voor dat plannetje? O: Ik geloof er ook niet echt in, maar zij wel en ze doet het graag. + Zo help ze mensen. En aangezien ze dat graag doet is het goed voor haar. :3 |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 15:00 | |
| |
|
| |
Jara 19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 15:02 | |
| - Narrowkit schreef:
- Freya schreef:
- Meet my new Rogue ^^
Nice Jij hebt ook alleen maar rogues eh xD Haha klopt, heb niet zo heel erg veel met clankatten ;p @Hanna Thanks ;3 |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 15:04 | |
| - Icykit schreef:
- Rudekit schreef:
- Ermine schreef:
Ai D; Ziek? Jups... Awh, beterschap allesinds! D; |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 15:04 | |
| Freya, dat doet me denken aan de uitstap naar Tongeren nog niet zo lang geleden, toen gingen we naar een tentoonstelling over vikingen :') |
|
| |
Anouk 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 15:06 | |
| Ty Nele~
Ik probeer een os voor Icy te maken... |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 15:06 | |
| - Icykit schreef:
- Ty Nele~
Ik probeer een os voor Icy te maken... Moet ik iets ineenflansen voor je? c: |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 15:07 | |
| - Icykit schreef:
- Ty Nele~
Ik probeer een os voor Icy te maken... ik zou er wel een voor je willen maken, maar ik zit momenteel zonder ps en met traag internet... |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 15:09 | |
| Iemand een topic met Rudekit? (: |
|
| |
Anouk 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 15:10 | |
| Het probleem is: bloesem + ijs = no go Er zijn geen mooie plaatjes van... |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 15:11 | |
| - Icykit schreef:
- Het probleem is: bloesem + ijs = no go
Er zijn geen mooie plaatjes van... Van witte kittens? Want daar heb ik er een hele boel van (; Als je wilt stuur ik ze door ^^ |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jan 2015 - 15:14 | |
| Welke naam moet op de os Anouk? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |