|
|
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:56 | |
| - Rudekit schreef:
- Choppedpaw schreef:
- Windpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- Windpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- kittypaw schreef:
- Meh ik wil weer fanclannen maar geen zin een nieuwe aan te maken xD ik wil een medicine cat rp'en maar als ik er zelf een maak moet ik ook leider+med cat zijn..da's een beetje too much high rank voor een persoon vind ik. Not fair xD
Dat uur. 20:20. Draait tien keer in het rond en doet een wens :'3 bij ons riep er eens iemand in de klas "het is 11:11, iedereen tik de grond!" Hij is vergeten te draaien! D; XD zij* En waarom zou je moeten draaien? o.o Omdat dat er nou eenmaal bij hoort Daarom XD Geen tien keer zoals ik doe hoor, gewoon een keertje en dan de grond tikken c; dat heb ik nog nooit gehoord :') hier moet je gewoon de grond tikken op 11:11 xD -- Ik moet gaan, tot morgen! |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:56 | |
| *Gaat nieuw setje maken* -- *Roept Emma* Remember de "cute jongens"? :') |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:58 | |
| - Windpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- Choppedpaw schreef:
- Windpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- Windpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- kittypaw schreef:
- Meh ik wil weer fanclannen maar geen zin een nieuwe aan te maken xD ik wil een medicine cat rp'en maar als ik er zelf een maak moet ik ook leider+med cat zijn..da's een beetje too much high rank voor een persoon vind ik. Not fair xD
Dat uur. 20:20. Draait tien keer in het rond en doet een wens :'3 bij ons riep er eens iemand in de klas "het is 11:11, iedereen tik de grond!" Hij is vergeten te draaien! D; XD zij* En waarom zou je moeten draaien? o.o Omdat dat er nou eenmaal bij hoort Daarom XD Geen tien keer zoals ik doe hoor, gewoon een keertje en dan de grond tikken c; dat heb ik nog nooit gehoord :') hier moet je gewoon de grond tikken op 11:11 xD -- Ik moet gaan, tot morgen! Wel tja om elk uur met een dubbel getal ;D 09:09, 10:10 enzovoorts C: |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 21:01 | |
| - Rudekit schreef:
- Windpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- Choppedpaw schreef:
- Windpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- Windpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- kittypaw schreef:
Dat uur. 20:20. Draait tien keer in het rond en doet een wens :'3 bij ons riep er eens iemand in de klas "het is 11:11, iedereen tik de grond!" Hij is vergeten te draaien! D; XD zij* En waarom zou je moeten draaien? o.o Omdat dat er nou eenmaal bij hoort Daarom XD Geen tien keer zoals ik doe hoor, gewoon een keertje en dan de grond tikken c; dat heb ik nog nooit gehoord :') hier moet je gewoon de grond tikken op 11:11 xD -- Ik moet gaan, tot morgen! Wel tja om elk uur met een dubbel getal ;D 09:09, 10:10 enzovoorts C: Ik heb er nog nooit van gehoord, maar maakt niet uit ;o |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 21:01 | |
| Iemand een topic met Snakebites? c: |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 21:02 | |
| |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 21:03 | |
| |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 21:03 | |
|
- Butterbell schreef:
- Ik wil wel? c:
Je hebt nog een open topic eh :') |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 21:05 | |
| - Spoiler:
- Choppedpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- Windpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- Choppedpaw schreef:
- Windpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- Windpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- kittypaw schreef:
Dat uur. 20:20. Draait tien keer in het rond en doet een wens :'3 bij ons riep er eens iemand in de klas "het is 11:11, iedereen tik de grond!" Hij is vergeten te draaien! D; XD zij* En waarom zou je moeten draaien? o.o Omdat dat er nou eenmaal bij hoort Daarom XD Geen tien keer zoals ik doe hoor, gewoon een keertje en dan de grond tikken c; dat heb ik nog nooit gehoord :') hier moet je gewoon de grond tikken op 11:11 xD -- Ik moet gaan, tot morgen! Wel tja om elk uur met een dubbel getal ;D 09:09, 10:10 enzovoorts C:
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar maakt niet uit ;o Tis ook maar iets dom hoor :') Niet dat ik elke keer bij het uur met een dubbel getal een rondje ga draaien XD Dat zou echt no-life zijn..
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 21:07 | |
| Ik post btw pas morgen XD zoals ik net zei ben echt dood en dood op >< |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 21:18 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 21:18 | |
| Yups zag m al c: Morgen heb je een berichtje c: |
|
| |
Isa 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 21:28 | |
| Ik had dus een ideetje voor een Valentijnsdag event. Zouden jullie je mening willen geven? :3 Want ik ga het niet maken als er vervolgens niemand mee doet en ik dan voor gek sta in mijn eentje xD - Spoiler:
Oké, ik heb het dus nog niet echt heel goed uitgedacht, maar het idee was om een soort van koppelspel te doen. Je geeft (een) account(s) op die nog geen partner heeft. Ik (en eventueel nog andere mensen) aan een random andere kat die zich heeft aangemeld. Offcourse wel van de juiste leeftijd en geslacht. Dan moet je samen een topic doen. En dan kan er eventueel iets moois ontstaan <3
Gewoon een klein ideetje, zeg het alsjeblieft als het heel stom of onhandig is xD
|
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 21:32 | |
| - Swankit' schreef:
- Ik had dus een ideetje voor een Valentijnsdag event. Zouden jullie je mening willen geven? :3
Want ik ga het niet maken als er vervolgens niemand mee doet en ik dan voor gek sta in mijn eentje xD
- Spoiler:
Oké, ik heb het dus nog niet echt heel goed uitgedacht, maar het idee was om een soort van koppelspel te doen. Je geeft (een) account(s) op die nog geen partner heeft. Ik (en eventueel nog andere mensen) aan een random andere kat die zich heeft aangemeld. Offcourse wel van de juiste leeftijd en geslacht. Dan moet je samen een topic doen. En dan kan er eventueel iets moois ontstaan <3
Gewoon een klein ideetje, zeg het alsjeblieft als het heel stom of onhandig is xD
oohh im so in! <33 |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 21:38 | |
| - Venus schreef:
- Swankit' schreef:
- Ik had dus een ideetje voor een Valentijnsdag event. Zouden jullie je mening willen geven? :3
Want ik ga het niet maken als er vervolgens niemand mee doet en ik dan voor gek sta in mijn eentje xD
- Spoiler:
oohh im so in! <33 IM IN! Wel er bij zetten als je kat gay / lesbie / bi of zo is dan toch |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 21:39 | |
| if somebody wants to make setje/sheet go ahaid C: |
|
| |
Isa 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 21:40 | |
| - kittypaw schreef:
- Venus schreef:
- Swankit' schreef:
- Spoiler:
oohh im so in! <33 IM IN! Wel er bij zetten als je kat gay / lesbie / bi of zo is dan toch Tuurlijk! Gewoon dat je de leeftijd, geslacht, orientatie enzo erbij zet. En dan kunnen er hele awkward topics ontstaan maar misschien ook hele leuke met een goed einde :'D |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 21:53 | |
| - Swankit' schreef:
- kittypaw schreef:
- Venus schreef:
- Swankit' schreef:
- Spoiler:
oohh im so in! <33 IM IN! Wel er bij zetten als je kat gay / lesbie / bi of zo is dan toch Tuurlijk! Gewoon dat je de leeftijd, geslacht, orientatie enzo erbij zet. En dan kunnen er hele awkward topics ontstaan maar misschien ook hele leuke met een goed einde :'D Open je dan het event, of de topics op valentijnsdag? Als je de topics opent op valentijnsdag is heb je meer RPG love xD Alhoewel, er kunnen ook gevechten en meer komen xD Misschien moet je als je ze random koppelt ook bij zetten wie het topic maakt, anders krijg je een hele pagina fol met 'Wie maakt? Maak jij? Xal ik maken? xD |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 21:55 | |
| ik heb een warrior naam voor kittypaw bedacht KITTYCAT xD |
|
| |
ϟ Dieuw ϟ 25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 22:06 | |
| Nu maar eens wat leven in deze opdonder hier brengen <3 |