|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 19:45 | |
| |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:02 | |
| - kittypaw schreef:
- Narrowkit schreef:
- kittypaw schreef:
- R.I.P WolfClan *Cries*
What? De wolfclan is inactief Poor you |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:20 | |
| Meh ik wil weer fanclannen maar geen zin een nieuwe aan te maken xD ik wil een medicine cat rp'en maar als ik er zelf een maak moet ik ook leider+med cat zijn..da's een beetje too much high rank voor een persoon vind ik. Not fair xD |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:22 | |
| - kittypaw schreef:
- Meh ik wil weer fanclannen maar geen zin een nieuwe aan te maken xD ik wil een medicine cat rp'en maar als ik er zelf een maak moet ik ook leider+med cat zijn..da's een beetje too much high rank voor een persoon vind ik. Not fair xD
Dat uur. 20:20. Draait tien keer in het rond en doet een wens :'3 |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:27 | |
| - Rudekit schreef:
- kittypaw schreef:
- Meh ik wil weer fanclannen maar geen zin een nieuwe aan te maken xD ik wil een medicine cat rp'en maar als ik er zelf een maak moet ik ook leider+med cat zijn..da's een beetje too much high rank voor een persoon vind ik. Not fair xD
Dat uur. 20:20. Draait tien keer in het rond en doet een wens :'3 Perfecte timing heb ik de laatste tijd xD |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:30 | |
| - Rudekit schreef:
- kittypaw schreef:
Dat uur. 20:20. Draait tien keer in het rond en doet een wens :'3 bij ons riep er eens iemand in de klas "het is 11:11, iedereen tik de grond!" |
|
| |
Call me San Or Wolfie 359 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:30 | |
| |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:32 | |
| - kittypaw schreef:
Je kan toch gewoon iemand anders de leider laten spelen? |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:34 | |
| - Everstar schreef:
- kittypaw schreef:
Je kan toch gewoon iemand anders de leider laten spelen? +1 |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:35 | |
| @Bunny oeh, tikte iedereen de grond en wensde dat school over was?
Weet je, misschien komen 20:20 wensen en zo wel uit, alleen wenst er iemand dat ze niet uitkomen.
@Floriske ja, maar meestal weet je zelf het meeste over de clan dus is het handigst als je zelf ook leider speelt xD of in het begin in iedergeval |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:37 | |
| - kittypaw schreef:
- @Bunny oeh, tikte iedereen de grond en wensde dat school over was?
Weet je, misschien komen 20:20 wensen en zo wel uit, alleen wenst er iemand dat ze niet uitkomen.
@Floriske ja, maar meestal weet je zelf het meeste over de clan dus is het handigst als je zelf ook leider speelt xD of in het begin in iedergeval Wel, ik denk het wel :') Ik heb dat toch gedaan en iedereen om me heen tikte de grond ook (a) De leerkracht keek echt heel vreemd en dacht waarschijnlijk wat een vreemde klas we zijn xD |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:41 | |
| Ik ga direct op baby's zitten xD Thanks Buns |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:42 | |
| - Hazelpaw, schreef:
- Ik ga direct op baby's zitten xD
Thanks Buns succes, en denk eraan; de schedel is het hardste en zit waarschijnlijk het ongemakkelijkste xD :') |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:43 | |
| - Windpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- kittypaw schreef:
Dat uur. 20:20. Draait tien keer in het rond en doet een wens :'3 bij ons riep er eens iemand in de klas "het is 11:11, iedereen tik de grond!" Hij is vergeten te draaien! D; XD |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:45 | |
| - Rudekit schreef:
- Windpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- kittypaw schreef:
Dat uur. 20:20. Draait tien keer in het rond en doet een wens :'3 bij ons riep er eens iemand in de klas "het is 11:11, iedereen tik de grond!" Hij is vergeten te draaien! D; XD ik denk niet dat er veel mensen dat kennen bij ons...Stel je voor dat ik het dan riep. XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:45 | |
| - Rudekit schreef:
- Windpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- kittypaw schreef:
Dat uur. 20:20. Draait tien keer in het rond en doet een wens :'3 bij ons riep er eens iemand in de klas "het is 11:11, iedereen tik de grond!" Hij is vergeten te draaien! D; XD zij* En waarom zou je moeten draaien? o.o |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:51 | |
| - Windpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- Windpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- kittypaw schreef:
Dat uur. 20:20. Draait tien keer in het rond en doet een wens :'3 bij ons riep er eens iemand in de klas "het is 11:11, iedereen tik de grond!" Hij is vergeten te draaien! D; XD zij* En waarom zou je moeten draaien? o.o Omdat dat er nou eenmaal bij hoort |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:53 | |
| oh guys ik post btw vandaag niet >< zo damn tired |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:53 | |
| - Choppedpaw schreef:
- Windpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- Windpaw schreef:
- Rudekit schreef:
- kittypaw schreef:
Dat uur. 20:20. Draait tien keer in het rond en doet een wens :'3 bij ons riep er eens iemand in de klas "het is 11:11, iedereen tik de grond!" Hij is vergeten te draaien! D; XD zij* En waarom zou je moeten draaien? o.o Omdat dat er nou eenmaal bij hoort Daarom XD Geen tien keer zoals ik doe hoor, gewoon een keertje en dan de grond tikken c; |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jan 2015 - 20:54 | |
| heeft iemand nog plaatjes van wite zwarte poes? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |