|
|
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 22:23 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Heeft wat verwarring veroorzaakt in het begin maar nu gelukkig niet meer xD
Dat hebben bijna al jou katten ofniet x'D Neehoor Ik heb een aantal die zijn mentaal messed up Ik heb gewoon stuiterballen 'Normale' katten en natuurlijk een handje vol depri mafkezen
Dus mwah valt wel mee xD
Haha xD Snows pf blijft leuk :') the way she looks She's like tha hell do ya want?
I'M ON A HIGHWAY TO HELL!! Indeed thats what i'm thinking of when seeing the pf Zodra ik klaar ben met posten gaat dr gehele setje wel veranderen xD Ben benieuwd:') Nog even wachten want ik ga atm niet zo snel met mn posts xD ik moet er nogn 6 Dat risico krijg je als je met een zwetskous als mij praat x'D Heb je geen skype ofzo? Neen |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 22:26 | |
| - Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
Dat hebben bijna al jou katten ofniet x'D Neehoor Ik heb een aantal die zijn mentaal messed up Ik heb gewoon stuiterballen 'Normale' katten en natuurlijk een handje vol depri mafkezen
Dus mwah valt wel mee xD
Haha xD Snows pf blijft leuk :') the way she looks She's like tha hell do ya want?
I'M ON A HIGHWAY TO HELL!! Indeed thats what i'm thinking of when seeing the pf Zodra ik klaar ben met posten gaat dr gehele setje wel veranderen xD Ben benieuwd:') Nog even wachten want ik ga atm niet zo snel met mn posts xD ik moet er nogn 6 Dat risico krijg je als je met een zwetskous als mij praat x'D Heb je geen skype ofzo? Neen GA AANMAKEN, DAN KAN IK GEWOON TEGEN JE PRATEN |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 22:27 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
Dus mwah valt wel mee xD
I'M ON A HIGHWAY TO HELL!! Indeed thats what i'm thinking of when seeing the pf Zodra ik klaar ben met posten gaat dr gehele setje wel veranderen xD Ben benieuwd:') Nog even wachten want ik ga atm niet zo snel met mn posts xD ik moet er nogn 6 Dat risico krijg je als je met een zwetskous als mij praat x'D Heb je geen skype ofzo? Neen GA AANMAKEN, DAN KAN IK GEWOON TEGEN JE PRATEN Neen geen zin xD Ik heb ook geen cam duss |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 22:32 | |
| - Spoiler:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
Dus mwah valt wel mee xD
I'M ON A HIGHWAY TO HELL!! Indeed thats what i'm thinking of when seeing the pf Zodra ik klaar ben met posten gaat dr gehele setje wel veranderen xD Ben benieuwd:') Nog even wachten want ik ga atm niet zo snel met mn posts xD ik moet er nogn 6 Dat risico krijg je als je met een zwetskous als mij praat x'D Heb je geen skype ofzo? Neen GA AANMAKEN, DAN KAN IK GEWOON TEGEN JE PRATEN Neen geen zin xD Ik heb ook geen cam duss
Wat maakt een cam uit, ik gebruik die niet omdat mijn skype niet op mn laptop staat. Ik bel alleen met mensen en ze hoeven mijn poffertjesporem niet te zien |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 22:34 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Spoiler:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
Dus mwah valt wel mee xD
I'M ON A HIGHWAY TO HELL!! Indeed thats what i'm thinking of when seeing the pf Zodra ik klaar ben met posten gaat dr gehele setje wel veranderen xD Ben benieuwd:') Nog even wachten want ik ga atm niet zo snel met mn posts xD ik moet er nogn 6 Dat risico krijg je als je met een zwetskous als mij praat x'D Heb je geen skype ofzo? Neen GA AANMAKEN, DAN KAN IK GEWOON TEGEN JE PRATEN Neen geen zin xD Ik heb ook geen cam duss
Wat maakt een cam uit, ik gebruik die niet omdat mijn skype niet op mn laptop staat. Ik bel alleen met mensen en ze hoeven mijn poffertjesporem niet te zien xD allright THEN |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 22:40 | |
| - Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Spoiler:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
Dus mwah valt wel mee xD
Wat maakt een cam uit, ik gebruik die niet omdat mijn skype niet op mn laptop staat. Ik bel alleen met mensen en ze hoeven mijn poffertjesporem niet te zien xD allright THEN YAAAAAYY |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 22:51 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Spoiler:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
Dus mwah valt wel mee xD
Wat maakt een cam uit, ik gebruik die niet omdat mijn skype niet op mn laptop staat. Ik bel alleen met mensen en ze hoeven mijn poffertjesporem niet te zien xD allright THEN YAAAAAYY Wie zegt dat ik het ga doen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 22:55 | |
| - Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Spoiler:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Narrowkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
Dus mwah valt wel mee xD
Wat maakt een cam uit, ik gebruik die niet omdat mijn skype niet op mn laptop staat. Ik bel alleen met mensen en ze hoeven mijn poffertjesporem niet te zien xD allright THEN YAAAAAYY Wie zegt dat ik het ga doen? hater |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 22:59 | |
| JK x'D Ik heb m al binnengehaald Max_C Je ziet een hond op de pf :') |
|
| |
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 23:02 | |
| |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 23:02 | |
| Mn eerste eitjes komen bijna uit! ;D Gebeurt het wel eens dat ze niet uit komen/sterven? |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 23:06 | |
| - Rudekit schreef:
- Mn eerste eitjes komen bijna uit! ;D Gebeurt het wel eens dat ze niet uit komen/sterven?
Ja, dat staat eronder. Binnen 1 week. en daar gaat natuurlijk dagen vanaf. dus na 1 week nog steeds ei dicht is dat ie sterft |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 23:09 | |
| - Makoto schreef:
- Iemand hier die naar de Tsunacon of Elfia gaat?
Both |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 23:10 | |
| Zoo alles ge-update Setje ingesteld gepost jup my work is done
Ik ga slapen, goodnight guys <3 |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 23:10 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Zoo alles ge-update
Setje ingesteld gepost jup my work is done
Ik ga slapen, goodnight guys <3 Truste |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 23:15 | |
| - Narrowkit schreef:
- Rudekit schreef:
- Mn eerste eitjes komen bijna uit! ;D Gebeurt het wel eens dat ze niet uit komen/sterven?
Ja, dat staat eronder. Binnen 1 week. en daar gaat natuurlijk dagen vanaf. dus na 1 week nog steeds ei dicht is dat ie sterft Oh oke het telt dus af :3 - Pfu Inception aan het kijken maar het is echt zo verwarrend ;w; |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 jan 2015 - 23:17 | |
| Eeuwige koppijn. Ik word er zo moe van. :'D Kan niet eens slapen/posten/normaal functioneren. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 7:50 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 9:00 | |
| Bye guys! Ik stap zo in t vloegtuig. Ik kom vat wel online want die vriendin moet nog leren voor een tentamen |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 jan 2015 - 9:02 | |
| yay ben echt blij dat ik vandaag niet naar school hoef.Zou het zoiezo niet aan kunnen ben nog steeds erg ziek T-T |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|