Algemene Onzin Topic - Pagina 16

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:13

Venus schreef:
Thymewillow schreef:
Venus schreef:
ugh ben echt verslaafd aan franse liedjes
its just so good  c:
Lol. Onze Frans docent ook.>D Als de les begint is er altijd Franse muziek op D:

ohh ik wou dat onze juf dat deed Dx als we muziek op mogen doen krijgen we altijd ariana grande to horen T-T

You don't like her?
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:14

Hay Hay ^^
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:15

.Blackkit schreef:
Hahaha, ja het is best vet. Maar je kan hier ook heel prima koken hoor Smile We hebben hier een keuken, en er is een hele leuke overdekte markt waar je best goedkoop dingen kan kopen. Ook vlees enzo. En allemaal Turkse dingen, zoals baklava en turks fruit enzo. I looove that ^^
De vlucht was maar een uurtje, dus nee, niet echt geslapen. Maar we zijn dus wel al om 11 uur (Engelse tijd) en slaap gevallen (en dat is best vroeg als ik normaal niet voor 1en slaap).
Excuse me? Of je kan uitgaan in Leeds? Girl, ken je Geordie Shore? Zo ongeveer. Je hebt onwijs ordinaire clubs waar meisjes op 12cm stiletto's lopen, en nepwimpers en nephaar (wat je trouwens op iedere hoek van iedere straat kan kopen, echt bizar). Je hebt heel veel pubs, en ook heel veel discotheken. Je hebt een paar plaatsen in de stad waar er heel veel bij elkaar zitten. Het is best een ordinaire uitgaansstad eigenlijk xD Maar als je weet waar je moet zijn, heb je ook gewoon hele leuke clubs waar het allemaal wat normaler is Smile Het is echt een stad, maar niet overdonderend groot ofzo Smile
En ja zeker! Ik heb al wat mensen van hier ontmoet gister. Eén meisje voegde me ook meteen toe op facebook en zei: als je hier komt om te studeren, stuur me een berichtje! Dan gaan we eens koffie drinken. En ik ken hier al 2 meisjes dan die nu in Utrecht studeren. Dus ik ga hier helemaal niet alleen zijn Smile

--

Thanks loves! ^^

Ooeeeeh Baklava <3 Dat is echt zalig, mijn zussen zijn er helemaal verzot op, zo grappig xD en yep, 11 uur is wel vroeg dan vergeleken met jouw normale ritme, maar ook wel weer eens lekker waarschijnlijk, en dat klinkt echt leuk xD Ook fijn dat je iemand hebt die je de leuke plekjes kan zien zodat je niet als tourist naar alle opzichtige plekken gaat en als je ooit nog eens nephaar en nepwimpers koopt eis ik een foto want dat is te geniaal >;3 Ook wel leuk dat het niet zo'n gigantische stad is, ongeveer net zo als Leiden of groter? Wat leuk trouwens dat je meteen al zoveel contacten hebt, dat maakt het echt tien keer zo leuk lijkt me (:

Gotta go, ik ga nu ontbijten, maar have fun in Leeds en houd ons op de hoogte!
Littlepaw.
Member
269
Actief
Littlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:15

Owjaa Mimss, jij had toch nog een open topic waarop ik kon reageren?
Waar staat ie? C:
Venus
Member
1066
Actief

CAT'S PROFILE
Venus
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:22

Hellhound schreef:
Venus schreef:
Thymewillow schreef:
Venus schreef:
its just so good  c:
Lol. Onze Frans docent ook.>D Als de les begint is er altijd Franse muziek op D:

ohh ik wou dat onze juf dat deed Dx als we muziek op mogen doen krijgen we altijd ariana grande to horen T-T

You don't like her?

no no no! of course i do! alleen als het bijna elke 20 keer moet aan horen word je er een beetje gek van
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:22

Tallshadow schreef:
.Blackkit schreef:
Hahaha, ja het is best vet. Maar je kan hier ook heel prima koken hoor Smile We hebben hier een keuken, en er is een hele leuke overdekte markt waar je best goedkoop dingen kan kopen. Ook vlees enzo. En allemaal Turkse dingen, zoals baklava en turks fruit enzo. I looove that ^^
De vlucht was maar een uurtje, dus nee, niet echt geslapen. Maar we zijn dus wel al om 11 uur (Engelse tijd) en slaap gevallen (en dat is best vroeg als ik normaal niet voor 1en slaap).
Excuse me? Of je kan uitgaan in Leeds? Girl, ken je Geordie Shore? Zo ongeveer. Je hebt onwijs ordinaire clubs waar meisjes op 12cm stiletto's lopen, en nepwimpers en nephaar (wat je trouwens op iedere hoek van iedere straat kan kopen, echt bizar). Je hebt heel veel pubs, en ook heel veel discotheken. Je hebt een paar plaatsen in de stad waar er heel veel bij elkaar zitten. Het is best een ordinaire uitgaansstad eigenlijk xD Maar als je weet waar je moet zijn, heb je ook gewoon hele leuke clubs waar het allemaal wat normaler is Smile Het is echt een stad, maar niet overdonderend groot ofzo Smile
En ja zeker! Ik heb al wat mensen van hier ontmoet gister. Eén meisje voegde me ook meteen toe op facebook en zei: als je hier komt om te studeren, stuur me een berichtje! Dan gaan we eens koffie drinken. En ik ken hier al 2 meisjes dan die nu in Utrecht studeren. Dus ik ga hier helemaal niet alleen zijn Smile

--

Thanks loves! ^^

Ooeeeeh Baklava <3 Dat is echt zalig, mijn zussen zijn er helemaal verzot op, zo grappig xD en yep, 11 uur is wel vroeg dan vergeleken met jouw normale ritme, maar ook wel weer eens lekker waarschijnlijk, en dat klinkt echt leuk xD Ook fijn dat je iemand hebt die je de leuke plekjes kan zien zodat je niet als tourist naar alle opzichtige plekken gaat en als je ooit nog eens nephaar en nepwimpers koopt eis ik een foto want dat is te geniaal >;3 Ook wel leuk dat het niet zo'n gigantische stad is, ongeveer net zo als Leiden of groter? Wat leuk trouwens dat je meteen al zoveel contacten hebt, dat maakt het echt tien keer zo leuk lijkt me (:

Gotta go, ik ga nu ontbijten, maar have fun in Leeds en houd ons op de hoogte!

Hahaha ik vond gister ook een ding dat je 1 dag je haar kan verven. Dus misschien wil ik het wel eens rood maken ofzo xD Dan stuur ik ook wel foto's.
Het is wel veel groter dan Leiden. Het centrum van Leiden is niet zo heel gek groot namelijk. Tenminste, het centrum wel redelijk, maar het shopgedeelte helemaal niet. ik denk dat je het meer zou kunnen vergelijken met Utrecht, maar dan is Leeds wel groter met alle suburbs enzo.
En ja, al die contacten zijn zo leuk ^^ Vooral omdat al die mensen in 'huizen' wonen, terwijl je als eerstejaars en uitwisselingsstudent in een campusgebouw terecht komt. Huisfeesten zijn altijd onwijs leuk, en daarvoor uitgenodigd worden is blijkbaar best een 'ding', omdat ze heel cool gevonden worden, en het betekent dat je met ouderejaars omgaat, en veel mensen kent. En ik ken al mensen dan, dus dan ga ik daar allemaal al naartoe Very Happy Maaaaaan ik heb er zo veel zin in haha.
--

Oh god, ik luister 1D en ik vind het echt een leuk nummer. Story of my life. Word ik nou een onedirectioner? :O
Nightshift
Member
Bananamy a.k.a Amy
114
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightshift
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:24

Story of my life is gewoon een zalige nummer :3
Venus
Member
1066
Actief

CAT'S PROFILE
Venus
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:25

Nightshift schreef:
Story of my life is gewoon een zalige nummer :3

+1
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:28

Venus schreef:
Hellhound schreef:
Venus schreef:
Thymewillow schreef:
Venus schreef:
its just so good  c:

You don't like her?

no no no! of course i do! alleen als het bijna elke 20 keer moet aan horen word je er een beetje gek van

Too bad 'cause I don't...
Venus
Member
1066
Actief

CAT'S PROFILE
Venus
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:31

Hellhound schreef:
Venus schreef:
Hellhound schreef:
Venus schreef:
Thymewillow schreef:
Venus schreef:
its just so good  c:

You don't like her?

?
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:32

Me and my broken heart van Rixton ook. Allemaal luisteren jullie ;D Ik maak er stiekem een cover van, in m'n eentje, als niemand luistert, want ik kan helemaal niet zingen. Maar ik vind zelf van wel.
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:51

Venus schreef:
Hellhound schreef:
Venus schreef:
Hellhound schreef:
Venus schreef:
Thymewillow schreef:
Venus schreef:
its just so good  c:

You don't like her?

?

Like 90% van de mensen vind d'r geweldig maar ik helemaal niet tbh
Wolfjaw
Member
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:55

Wolfie<3
Ik ben nog steeds moe. -gaap-
Littlepaw.
Member
269
Actief
Littlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:58

Wolfkit' schreef:
Wolfie<3

OMG ik ben zo'n big fan of Wolfie <3
Ik las laats een van je topics en was meteen helemaal verkocht! Hij is zo cuteeee! C:

Wow sorry dat moest ik even melden xD
Narrowpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:59

Wolfkit' schreef:
Wolfie<3

+1
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 12:02

Hola Chi!

Klinkt goed Eef!! Lekker populair worden daar in Leeds, en dan wel zorgen dat je nog single bent als je terugkomt want lange afstand relaties zijn killing xD

Wolfjaw
Member
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 12:03

Hihi thanks Isa. xD
Wolf is dan ook awesome. (A) Kan stiekem niet wachten tot 'ie app is.
Whitelion
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 12:04

Hallow <'3
Littlepaw.
Member
269
Actief
Littlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 12:05

Haha, you're welcome C':

Ik ben bezig met een topiclijst voor Little, anders ben ik bang dat ik het straks niet meer kan bijhouden xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 12:06

Hola Bunny ^^

Dat topic van Wolf x Tall Chi, ging dat nog verder?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: