Algemene Onzin Topic - Pagina 18

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
Narrowpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 22:48

Butterbell schreef:
Okay volgens mij is er zometeen een dikke bitchfight tussen Butter en Snow XD
Damn she breaks everyones heart and runs away with Snowdrop I think xD

>:c

@hierboven
Is goed >:')
*knakt vingers*

Laatst aangepast door Narrowkit op di 13 jan 2015 - 22:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 22:48

Net een aflevering Homeland gekeken <3 God ik hou van die serie :')
Eey btw ;D
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar

Haha Buttie's like come oonhhhhhh change your point of few for once its way more funnhhh
Battlecry
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 22:49

Snow:
NO NOW SCRAM!

Damn ik wil een kitten van mijn grote Snow ventje spelen
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 22:51

HOMELAND FTW! Very Happy

Haha ja Em, dat moet je wel lukken. ik blijf nog wel even online, dus we kunnen met ons topic je aantal een boost geven ;D
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 22:52

Oh mooi Eef xD Ik zit ondertussen Griekse woorden op te dreunen dus hoe langer hoe beter.
Emberspark
Member
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 22:53

@Eef; JAAAA <3

@Em; Oh god, nee, Grieks.. Praat me er niet van :')
Battlecry
Member
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 22:55

Damn ik wil eigenlijk niet posten met Snowkiller, hij heeft nu zo een mooi post aantal xD
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 22:57

Leren. Tss. Dat is al zó lang geleden en nog zó ver weg. :') Gotta love 5 weken kerstvakantie.

Oke, nee. T is wel chill hoor, maar ik doe echt geen donder en ik heb nog niet eens mn tanden gepoetst vandaag. Ik ben echt een vies klein meisje atm :c Ik kijk eigenlijk wel uit naar het moment dat lessen weer beginnen enzo.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 23:02

Haha xD Structuur is inderdaad zalig <3 Plus, ik heb eigenlijk teveel lol in de late nachten die ik doorleer, veel te leuk en je leert allemaal goede muziek kennen (A)
Snowkiller
Member
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3
890
Actief

CAT'S PROFILE
Snowkiller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 23:04

Daar gaat mijn mooie post aantal ):
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 23:06

Hahaha, wat qua muziek ook helpt: random playlisten aanzetten op spotify. Ik zoek wel eens op 'cooking playlist' of 'getting ready for prom playlist'. Dan kom je achter super leuke dingen Smile

Btw, luisterde eens Yellow House en Sirens van Softengine. Ik weet niet of t je muziek is, maar t is een beetje indie rock / pop, dus wie weet vind je t wat Smile

--

EN. Volgens mij had ik dat nog niet gedeeld. M'n plannetje voor volgend semester heeft gewerkt, want ik ben uit een bepaald en in een ander vak geplaatst, en nu heb ik iedere vrijdag vrij tot aan de zomervakantie Very Happy
Heartbroken
Member
Gabs
401

CAT'S PROFILE
Heartbroken
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 23:07

Okee ik laat het posten verder zitten voor vanavond heb morgen nog een dag
goodnight guys
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 23:08

Oh leuk! Ik heb atm de top 100 artiesten van de jaren 80 opgezocht en draai vanaf nummer honder de bekendste muziek van die artiest xD

Gaaf! Elke vrijdag o.o Dan heb je zooooveel tijd over, jij blij dat je geen aanhankelijk vriendje hebt, die had dan elke vrijdag willen afspreken xD Wel chill! ook een perfecte werktijd eigenlijk ^^

Goodnight Gabs!
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 23:12

Oeh, jaren 80 is ook leuk ^^ 90 ook haha. 90ies kid! Very Happy
En jaa. Man, ik wil geen aanhankelijk vriendje hoor. Ik dacht vooral aan alle donderdagavonden die ik nu uit kan zonder dat ik vrijdag met een kater naar m'n les hoef :')
En trouwens, dat doet eraan denken dat ik moet checken of ik kan blijven werken (= schoonmaken) bij een bepaald huis. Even rooster checken en dan morgen die vrouw whatsappen.

& ik heb gepost Wink

Trusten Gabs!
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 23:15

Tsja, ik ben een 99 kind so ik miste alle goede muziek xD Ik begon gewoon Wham! te draaien en sindsdien ben ik helemaal verkocht <3 Ken je het liedje 1985 van Bowling for Soup? Dat lied gaat haast compleet over mij xD
Geen kater in de les, klinkt goed ^^ en het lijkt me inderdaad handig om te checken ja xD
Ik ga posten ^^ Nog ff snel de lijst nog een keer opdreunen
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 23:17

Jij zit ook aan one prozac a day? xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 23:21

No xD Maar qua liedjes en wishing dat die tijden weer terugkwamen, yeah!
Narrowpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 23:23

Wat n conversaties hiero :')
Emberspark
Member
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 23:27

Ik ga maar weer eens, doeggg ;D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: