|
|
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:48 | |
| - Butterbell schreef:
- Okay volgens mij is er zometeen een dikke bitchfight tussen Butter en Snow XD
Damn she breaks everyones heart and runs away with Snowdrop I think xD >:c @hierboven Is goed >:') *knakt vingers*
Laatst aangepast door Narrowkit op di 13 jan 2015 - 22:49; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Net een aflevering Homeland gekeken <3 God ik hou van die serie :') Eey btw ;D |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Haha Buttie's like come oonhhhhhh change your point of few for once its way more funnhhh |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:49 | |
| Snow: NO NOW SCRAM!
Damn ik wil een kitten van mijn grote Snow ventje spelen |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:51 | |
| HOMELAND FTW! Haha ja Em, dat moet je wel lukken. ik blijf nog wel even online, dus we kunnen met ons topic je aantal een boost geven ;D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:52 | |
| Oh mooi Eef xD Ik zit ondertussen Griekse woorden op te dreunen dus hoe langer hoe beter. |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:53 | |
| @Eef; JAAAA <3
@Em; Oh god, nee, Grieks.. Praat me er niet van :') |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:55 | |
| Damn ik wil eigenlijk niet posten met Snowkiller, hij heeft nu zo een mooi post aantal xD |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:57 | |
| Leren. Tss. Dat is al zó lang geleden en nog zó ver weg. :') Gotta love 5 weken kerstvakantie.
Oke, nee. T is wel chill hoor, maar ik doe echt geen donder en ik heb nog niet eens mn tanden gepoetst vandaag. Ik ben echt een vies klein meisje atm :c Ik kijk eigenlijk wel uit naar het moment dat lessen weer beginnen enzo. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 23:02 | |
| Haha xD Structuur is inderdaad zalig <3 Plus, ik heb eigenlijk teveel lol in de late nachten die ik doorleer, veel te leuk en je leert allemaal goede muziek kennen (A) |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 23:04 | |
| Daar gaat mijn mooie post aantal ): |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 23:06 | |
| Hahaha, wat qua muziek ook helpt: random playlisten aanzetten op spotify. Ik zoek wel eens op 'cooking playlist' of 'getting ready for prom playlist'. Dan kom je achter super leuke dingen Btw, luisterde eens Yellow House en Sirens van Softengine. Ik weet niet of t je muziek is, maar t is een beetje indie rock / pop, dus wie weet vind je t wat -- EN. Volgens mij had ik dat nog niet gedeeld. M'n plannetje voor volgend semester heeft gewerkt, want ik ben uit een bepaald en in een ander vak geplaatst, en nu heb ik iedere vrijdag vrij tot aan de zomervakantie |
|
| |
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 23:07 | |
| Okee ik laat het posten verder zitten voor vanavond heb morgen nog een dag goodnight guys |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 23:08 | |
| Oh leuk! Ik heb atm de top 100 artiesten van de jaren 80 opgezocht en draai vanaf nummer honder de bekendste muziek van die artiest xD
Gaaf! Elke vrijdag o.o Dan heb je zooooveel tijd over, jij blij dat je geen aanhankelijk vriendje hebt, die had dan elke vrijdag willen afspreken xD Wel chill! ook een perfecte werktijd eigenlijk ^^
Goodnight Gabs! |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 23:12 | |
| Oeh, jaren 80 is ook leuk ^^ 90 ook haha. 90ies kid! En jaa. Man, ik wil geen aanhankelijk vriendje hoor. Ik dacht vooral aan alle donderdagavonden die ik nu uit kan zonder dat ik vrijdag met een kater naar m'n les hoef :') En trouwens, dat doet eraan denken dat ik moet checken of ik kan blijven werken (= schoonmaken) bij een bepaald huis. Even rooster checken en dan morgen die vrouw whatsappen. & ik heb gepost Trusten Gabs! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 23:15 | |
| Tsja, ik ben een 99 kind so ik miste alle goede muziek xD Ik begon gewoon Wham! te draaien en sindsdien ben ik helemaal verkocht <3 Ken je het liedje 1985 van Bowling for Soup? Dat lied gaat haast compleet over mij xD Geen kater in de les, klinkt goed ^^ en het lijkt me inderdaad handig om te checken ja xD Ik ga posten ^^ Nog ff snel de lijst nog een keer opdreunen |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 23:17 | |
| Jij zit ook aan one prozac a day? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 23:21 | |
| No xD Maar qua liedjes en wishing dat die tijden weer terugkwamen, yeah! |