☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:18 Ehm nee geen foto gezien Eef D: Show me >3 Indd wel de juiste keuze, blijft jammer though xD
Max 778 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:20 Flameclaw schreef: Narrowkit schreef: Flameclaw schreef: Het is nu over bij mij xD My fault i guess Ik had iets met me sig gedaan waardoor hij breder werd :') Maar het is al gefixt ~ FOEI! *slaps fingers* WEEH
:'(
Miss Pettyfer 4632 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:23 Narrowkit schreef: Flameclaw schreef: Narrowkit schreef: Flameclaw schreef: Het is nu over bij mij xD My fault i guess Ik had iets met me sig gedaan waardoor hij breder werd :') Maar het is al gefixt ~ FOEI! *slaps fingers* WEEH :'( Pas maar op of de grote boze snowkiller komt je opeten xD
2533 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:26 Ems, check whatsapp ghehe ^^ Ik heb een foto gestuurd.
Max 778 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:27 Snowcrystal schreef: Narrowkit schreef: Flameclaw schreef: Narrowkit schreef: Flameclaw schreef: Het is nu over bij mij xD My fault i guess Ik had iets met me sig gedaan waardoor hij breder werd :') Maar het is al gefixt ~ FOEI! *slaps fingers* WEEH :'( Pas maar op of de grote boze snowkiller komt je opeten xD oeh
tell him to take some cookies with him c:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:28 Wow Eef o.o Ik snap ineens waarom het zo lastig was om hem eerst te laten lopen xD
Miss Pettyfer 4632 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:30 Narrowkit schreef: Snowcrystal schreef: Narrowkit schreef: Flameclaw schreef: Narrowkit schreef: Flameclaw schreef: Het is nu over bij mij xD My fault i guess Ik had iets met me sig gedaan waardoor hij breder werd :') Maar het is al gefixt ~ FOEI! *slaps fingers* WEEH :'( Pas maar op of de grote boze snowkiller komt je opeten xD oeh tell him to take some cookies with him c: You know you won't get any of those
marijn 1560 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:31 Weet iemand waar je een random character generator zelf kan maken? Ik kan op google niks vinden behalve al gemaakte -.-
2533 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:31 Voor een paar dagen was ik best wel into him, maar daarna werd t een beetje irritant. Maarja, shit happens. Ik wilde eigenlijk toch single zijn als ik naar Leeds ga.
Trouwens, geht posten!
Kan je nog even verder je berichtenaantal van vandaag omhoog gooien xD
Miss Dreyar 577 Afwezig CAT'S PROFILE Age :
Take a guess, I dare to bet you are wrong... Gender :
Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:33 Omg Ik heb nog steeds battle zijn cat's profile niet geactiveerd (a)
2533 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:34
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:34 Zal ik doen Eef, want ja dat kan hoger he? xD
Max 778 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:35 Snowcrystal schreef: Narrowkit schreef: Snowcrystal schreef: Narrowkit schreef: Flameclaw schreef: Narrowkit schreef: Flameclaw schreef: Het is nu over bij mij xD My fault i guess Ik had iets met me sig gedaan waardoor hij breder werd :') Maar het is al gefixt ~ FOEI! *slaps fingers* WEEH :'( Pas maar op of de grote boze snowkiller komt je opeten xD oeh tell him to take some cookies with him c: You know you won't get any of those Well i can't sleep for the night now :c
Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:37 Narrowkit schreef: Snowcrystal schreef: Narrowkit schreef: Snowcrystal schreef: Narrowkit schreef: Flameclaw schreef: Narrowkit schreef: Flameclaw schreef: Het is nu over bij mij xD My fault i guess Ik had iets met me sig gedaan waardoor hij breder werd :') Maar het is al gefixt ~ FOEI! *slaps fingers* WEEH :'( Pas maar op of de grote boze snowkiller komt je opeten xD oeh tell him to take some cookies with him c: You know you won't get any of those Well i can't sleep for the night now :c Goedzoo xD
Want de oom van dit mannetje moet je ook echt bang maken xD
@Eef
Ga het denk pas doen als hij warrior is xD
Damn nu heb ik een nieuwe naam in mn hoofd xD
Endlessstorm
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:39 wel op naar bedje toe als ik m'n kat van me af weet te krijgen that is xD
2533 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:41 Tallshadow schreef: Zal ik doen Eef, want ja dat kan hoger he? xD Sky's the limit! ;D
VIDEO
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:43 M'n vorige record was volgens mij 130, dat moet indd wel hoger kunnen inmiddels >3
Max 778 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:44 Battlepaw schreef: Narrowkit schreef: Snowcrystal schreef: Narrowkit schreef: Snowcrystal schreef: Narrowkit schreef: Flameclaw schreef: Narrowkit schreef: Flameclaw schreef: Het is nu over bij mij xD My fault i guess Ik had iets met me sig gedaan waardoor hij breder werd :') Maar het is al gefixt ~ FOEI! *slaps fingers* WEEH :'( Pas maar op of de grote boze snowkiller komt je opeten xD oeh tell him to take some cookies with him c: You know you won't get any of those Well i can't sleep for the night now :c Goedzoo xD Want de oom van dit mannetje moet je ook echt bang maken xD I was kidding. I'm not scared:')
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:44 Okay volgens mij is er zometeen een dikke bitchfight tussen Butter en Snow XD Damn she breaks everyones heart and runs away with Snowdrop I think xD
Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 jan 2015 - 22:47 Narrowkit schreef: Battlepaw schreef: Narrowkit schreef: Snowcrystal schreef: Narrowkit schreef: Snowcrystal schreef: Narrowkit schreef: Flameclaw schreef: Narrowkit schreef: Flameclaw schreef: Het is nu over bij mij xD My fault i guess Ik had iets met me sig gedaan waardoor hij breder werd :') Maar het is al gefixt ~ FOEI! *slaps fingers* WEEH :'( Pas maar op of de grote boze snowkiller komt je opeten xD oeh tell him to take some cookies with him c: You know you won't get any of those Well i can't sleep for the night now :c Goedzoo xD Want de oom van dit mannetje moet je ook echt bang maken xD I was kidding. I'm not scared:') Zullen we dat uittesten in een topic? Wedden dat je bang bent xD
Snow heeft nu eenmaal een temper en een uitgesproken, vaste mening. Hij houdt er niet zo van als anderen proberen dat te veranderen xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic