|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 15:06 | |
| [3] Honeyscent [1] Honeyvoice [1] Honeystream [0] Honeyleaf [0] Honeygaze [0] Suggesties?
Wat is er San? |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 15:08 | |
| |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 15:09 | |
| - kittypaw schreef:
- HONEYSWEET ;3
Die is cute |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 15:14 | |
| Ik twijfel... Zal ik weer starten met Pokémon-ARPG? Meh :/ |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 15:16 | |
| - Fisheye schreef:
- Ik twijfel... Zal ik weer starten met Pokémon-ARPG? Meh :/
Ik wil ook weer op een pokemon RPG maar.........meh xD |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 15:16 | |
| - Creamypaw schreef:
- [3] Honeyscent
[1] Honeyvoice [1] Honeystream [0] Honeyleaf [0] Honeygaze [0] Suggesties?
Wat is er San? nou,Ik kwam thuis helemaal opgewonden enzo , Kwam binnen "Mam ik heb iets voor je!'' mijn moeder kwam aan gelopen ''What is er? die truk is er! [haar vriend] ik heb een rapot over me zelf en waar mijn verlopig advies inn staat!' liep de kamer binnen ze zaten nog te eten, Vroeg mijn moeder:Sanne heb je al aan de juf gevraagt over het rekenen? ik:Nee sorry vergeten maar...Toen werd ze boos op mij haar vriend ook toen ben ik huilend naar mijn kamer gegaan en ik zie nu dat mijn advies VMBO kader is... intussen heeft mijn moeder de juf gebelt... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 15:18 | |
| - kittypaw schreef:
- Fisheye schreef:
Ik wil ook weer op een pokemon RPG maar.........meh xD Pokémon-ARPG is geen RPG forum, maar een deviantART groep ;3 |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 15:19 | |
| - Fisheye schreef:
- kittypaw schreef:
- Fisheye schreef:
Ik wil ook weer op een pokemon RPG maar.........meh xD Pokémon-ARPG is geen RPG forum, maar een deviantART groep ;3 ohh xD Maar er zit RPG in ARRPG xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 15:20 | |
| - kittypaw schreef:
- Fisheye schreef:
- kittypaw schreef:
- Fisheye schreef:
Ik wil ook weer op een pokemon RPG maar.........meh xD Pokémon-ARPG is geen RPG forum, maar een deviantART groep ;3 ohh xD Maar er zit RPG in ARRPG xD ARPG staat volgens mij voor Art Role Play(ing) Game en RPG staat voor Role Play(ing) Game ^^ |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 15:22 | |
| Marijn, als je een actieve wil, moet je even bij de affiliaties kijken (omdat ik hier geen reclame mag maken ) Hello peeeeps <3 Ik heb vandaag vet veel vooruitgang geboekt met betrekking tot m'n master(s) en mogelijk tweede bachelor ^^ |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 15:24 | |
| - Fairypaw schreef:
- Creamypaw schreef:
Wat is er San? nou,Ik kwam thuis helemaal opgewonden enzo , Kwam binnen "Mam ik heb iets voor je!'' mijn moeder kwam aan gelopen ''What is er? die truk is er! [haar vriend] ik heb een rapot over me zelf en waar mijn verlopig advies inn staat!' liep de kamer binnen ze zaten nog te eten, Vroeg mijn moeder:Sanne heb je al aan de juf gevraagt over het rekenen? ik:Nee sorry vergeten maar...Toen werd ze boos op mij haar vriend ook toen ben ik huilend naar mijn kamer gegaan en ik zie nu dat mijn advies VMBO kader is... intussen heeft mijn moeder de juf gebelt... Nou zeg, dat is niet aardig dat ze dan boos op je wordt... Hopelijk draait ze snel weer bij. *hug* |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 15:33 | |
| - Creamypaw schreef:
- Fairypaw schreef:
- Creamypaw schreef:
Wat is er San? nou,Ik kwam thuis helemaal opgewonden enzo , Kwam binnen "Mam ik heb iets voor je!'' mijn moeder kwam aan gelopen ''What is er? die truk is er! [haar vriend] ik heb een rapot over me zelf en waar mijn verlopig advies inn staat!' liep de kamer binnen ze zaten nog te eten, Vroeg mijn moeder:Sanne heb je al aan de juf gevraagt over het rekenen? ik:Nee sorry vergeten maar...Toen werd ze boos op mij haar vriend ook toen ben ik huilend naar mijn kamer gegaan en ik zie nu dat mijn advies VMBO kader is... intussen heeft mijn moeder de juf gebelt... Nou zeg, dat is niet aardig dat ze dan boos op je wordt... Hopelijk draait ze snel weer bij. *hug* bedankt jullia *hugs back* |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 15:46 | |
| - kittypaw schreef:
- "En waarom zou ik jou in mijn elite laten, hm?" vroeg hij aan hem, niet zeker wetende of deze kater wel geschikt was voor zijn groep.
FACK, nu mag ik een reden gaan bedenken :') Ja duh, hij laat niet zomaar clankatten zonder reden in de clan xD |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 15:48 | |
| - Lítill schreef:
- kittypaw schreef:
- "En waarom zou ik jou in mijn elite laten, hm?" vroeg hij aan hem, niet zeker wetende of deze kater wel geschikt was voor zijn groep.
FACK, nu mag ik een reden gaan bedenken :') Ja duh, hij laat niet zomaar clankatten zonder reden in de clan xD Omdat stonepaw gewoon geweldig is? en een crush op Draco heeft xD |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 15:54 | |
| Nou, wat naar San Zo'n advies is toch veel belangrijker dan dat rekenen? |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 16:06 | |
| - .Blackkit schreef:
- Nou, wat naar San Zo'n advies is toch veel belangrijker dan dat rekenen?
Echt he?? mijn moeder bleef er zo op hammeren omdat ik volgende week alamaal toetsen heb en ze is bang dat ik het dan niet begrijp |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 16:50 | |
| |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 16:50 | |
| |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 16:51 | |
| hii iedereen c: ben eindelijk terug |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 16:53 | |
| Goed, pees in m'n enkel verrekt. Nice xd Naja, nevermind c: How are you alllll <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|