Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 21:52 @Tess, Vis kan worden opgegeten, Bitterbal houd nou eenmaal van vis @Bo, oh yeaahhh dat word een sexy disney lied XD -orgieehhhhhhh- ik kan disney duetten niet meer serieus nemen xd
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is. CAT'S PROFILE Age :
Ϟ Almost Enough Experience Ϟ Gender :
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 21:53 Fairypaw schreef: VIDEO boy bands :'D Paint : D
Anyway, it's somewhere true xD
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 21:54 Goedzo, alle love for Dove >3 het topic staat er trouwens~~
Tess' 2700 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 21:54 Mimi bitterballen ook dus zij krijgen hetzelfde lot nog >D
San or Wolfie 331 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 21:54 .Squirrelpaw schreef: Fairypaw schreef: VIDEO boy bands :'D Paint : D Anyway, it's somewhere true xD xD i just love this guy!
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 21:55 Oke die bitterbal en die vis eten elkaar op.. well that would be interesting to see XD
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 21:55 Sushi. schreef: Mimi bitterballen ook dus zij krijgen hetzelfde lot nog >D Hoe ging het van mijn opmerking naar dit gesprek o.O
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 21:55 DISNEY XD JIJ EN JE STOMME SEXY LIEDJES... CURSE U DISNEY! CURSE U D<
Tess' 2700 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 21:56 Gehehehe Mimi dat maakt de shop alleen maar mooier, They were made To be
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 21:56 Bitterballen gooi je in de frituur
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 21:57 Draco schreef: Sushi. schreef: Mimi bitterballen ook dus zij krijgen hetzelfde lot nog >D Hoe ging het van mijn opmerking naar dit gesprek o.O Well u ruined my character so.. PAYBACK! xd
@Bo, everytime two disney characters sing a duet they have sex
-stare at song of tangled with all dem big angry scary guys-
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC CAT'S PROFILE Age :
I'm burning 60 moons in hell Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 21:58 Dat sheetje voor Hiddenkit komt zondag want mn laptop begaf het net ff en morgen heb ik geen tijd...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 21:59 Hhahahahahahha, every time xD
Tess' 2700 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 21:59 Butterbell schreef: Draco schreef: Sushi. schreef: Mimi bitterballen ook dus zij krijgen hetzelfde lot nog >D Hoe ging het van mijn opmerking naar dit gesprek o.O Well u ruined my character so.. PAYBACK! xd @Bo, everytime two disney characters sing a duet they have sex -stare at song of tangled with all dem big angry scary guys- Oh god mimmm, mijn gedachte
San or Wolfie 331 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 22:00 Hellhound schreef: Dat sheetje voor Hiddenkit komt zondag want mn laptop begaf het net ff en morgen heb ik geen tijd... ik weet hoe je voelt mijn laptop gaat ook altijd kapot T-T
Maar alvast super bedankt Anouk<33 c;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 22:01 Sushi. schreef: Butterbell schreef: Draco schreef: Sushi. schreef: Mimi bitterballen ook dus zij krijgen hetzelfde lot nog >D Hoe ging het van mijn opmerking naar dit gesprek o.O Well u ruined my character so.. PAYBACK! xd @Bo, everytime two disney characters sing a duet they have sex -stare at song of tangled with all dem big angry scary guys- Oh god mimmm, mijn gedachte POOR POOR RAPUNZEL
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 22:01 Butterbell schreef: Draco schreef: Sushi. schreef: Mimi bitterballen ook dus zij krijgen hetzelfde lot nog >D Hoe ging het van mijn opmerking naar dit gesprek o.O Well u ruined my character so.. PAYBACK! xd I'm so sorry Nope, i'm not. Please don't hate me, haat de bitterballen!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 22:02 En daarom houd Disney van prinsessen en songs xD
Tess' 2700 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 22:02 Butterbell schreef: Sushi. schreef: Butterbell schreef: Draco schreef: Sushi. schreef: Mimi bitterballen ook dus zij krijgen hetzelfde lot nog >D Hoe ging het van mijn opmerking naar dit gesprek o.O Well u ruined my character so.. PAYBACK! xd @Bo, everytime two disney characters sing a duet they have sex -stare at song of tangled with all dem big angry scary guys- Oh god mimmm, mijn gedachte POOR POOR RAPUNZEL Poor thing
Sam x Skype should sing a Disney song, just for our fcked up minds
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 22:02 Jaytail en Snowdrop gaan een Disney song zingen :'D Nee Jay gaat gwn beginnen en Snow rent voor der leven xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic