|
| Snow attack! [ Blackkit ] | |
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| | | | 2533 Actief
| |
| | | | Dieuw 1679 Actief
| |
| | | | 2533 Actief
| |
| | | | Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Snow attack! [ Blackkit ] za 17 jan 2015 - 22:48 | |
| Ik lachte toen Black vol energie en enthousiast roepend voor me uit hobbelde. Op een drafje volgde ik haar, nog steeds lachend. Mijn lach was helder en zacht, zeker niet bulderend. Meestal lachte ik ook niet uitbundig, meer zachtjes. Eigenlijk stond ik nooit stil bij hoe ik lachte. Het was iets wat vanzelf ging, waar ik niet over na hoefde te denken. Best raar eigenlijk, om over na te denken. Maar het was niet de tijd om te denken. Het was de tijd om wat te doen! Black stelde voor om een nieuw slachtoffer uit te kiezen, en ik stemde in, maar toen we zoekend onze ogen door het kamp lieten glijden leken de chagrijnige warriors op. Misschien hadden ze een soort Gathering. De club der chagrijnigen. 'Ik denk dat de norse katers samen een theekransje houden midden in het bos.' Grapte ik grijnzend. Wel jammer dat er nu geen echt leuk slachtoffer was. Maar gelukkig zat het poesje vol ideeën, en vroeg ze een tikkeltje sluiks of ik ooit al bij het Thunderpath was geweest. Met een verontschuldigende grijns schudde ik mijn kopje. 'Neuh.. Jij? Wel in de buurt. Ik. Rook die stak van verre!' Mauwde ik als antwoord. Ja, die geur zou ik niet zomaar vergeten. Ik trok een zuur gezicht. Waarom wilde de monsters daar leven? Oke, het waren monsters, maar goed.. Wacht eens even. Wat nou als die monsters die geur veroorzaakte? Een grijns verscheen op mijn gezicht. 'Misschien zijn het wel de scheten van de monsters.' Mauwde ik zachtjes lachend. - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
| | | 2533 Actief
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Snow attack! [ Blackkit ] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |