Snow attack! [ Blackkit ] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Snow attack! [ Blackkit ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Emberspark
Member
Snow attack! [ Blackkit ] - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Snow attack! [ Blackkit ]   Snow attack! [ Blackkit ] - Pagina 2 Icon_minitimevr 16 jan 2015 - 11:27

Toen het poesje Lurking voor een chagrijnige drol uitmaakte, lachte ik even kort. Kennelijk had ze hem ontmoet. 'Ja die ja.' Bevestigde ik grijnzend. Het deed me ergens ook goed dat Black en Lurking niet heel goed bevriend waren, ofzo. Ergens zou ik dat .. heel stom vinden. Waarom wist ik ook niet helemaal. Misschien omdat ik Black dan ooit zou moeten dwingen om te kiezen? Ach ja, het was zo te horen niet het geval dus hoefde ik er mijn kopje ook niet over te breken. Vervolgens ging Black met een oprechte blik verder. Ze bevestigde dat ze inderdaad maar een grapje maken, gelukkig maar. Ik zou het echt heel erg stom vinden als Black me expres wilde kwetsen. Het kwam niet zo vaak voor dat ik zo gemakkelijk omging met iemand die gaan familie was. Toen Black verder ging en uitlegde dat het haar niets uitmaakte en dat ze het juist heel knap van me vond dat ik die kater zo had afgeschud, glimlachte ik even. 'Meen je dat?' Maude ik glimlachend. Herken niet zo vaak voor dat iemand trots op míj was. "Kom op, je mag best een beetje trots op jezelf zijn. Kijk hoe leuk je bent!" Sloot de tabby af. Weer glimlachte ik van oor tot oor. Haar woorden hadden me echt opgevrolijkt. 'Dankje.' Reageerde ik. Vervolgens maakte ik aanstalten om op te staan. Genoeg sentimenteel gedoe, tijd om iets leuks te doen! 'Zullen we nog iets leuks doen? Mauwde ik, en de speelse grijns sierde mijn gezicht weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Snow attack! [ Blackkit ] - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Snow attack! [ Blackkit ]   Snow attack! [ Blackkit ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:31

Een glimlach verscheen op Black's gezicht toen Emberpaw begon te lachen om haar opmerking over Lurkingpaw. Blijkbaar lagen de twee broers elkaar helemaal niet lekker. Black had geen broers of zussen. In ieder geval, voor zover ze wist. Slenderstep en Ravenheart bleken niet haar echte ouders te zijn, en ze had geen idee wie haar biologische ouders waren. Misschien was ze wel uit het nest geschopt, maar was ze onderdeel van een groter nest geweest, en liepen hier nu kittens rond van dezelfde leeftijd die eigenlijk haar siblings waren? Black schudde haar kop. Nee, daar wilde ze nu niet over nadenken. "Tuurlijk meen ik dat," lachte ze. "Ik zeg niet echt dingen die ik niet meen." Dat was waar. Soms kwam het voor dat ze zelfs iets té eerlijk en recht door zee was. Maar je kon maar beter duidelijk zijn, toch?
Ember maakte aanstalten om op te staan om weer iets leuks te gaan doen. Ja, dat was een goed plan. Maar voor Ember echt volledig opgestaan was trok Blackkit hem aan zijn staart terug en gaf hem nog een snel kopje. "Nooit meer zo over jezelf denken, ja?" Het kon maar beter duidelijk zijn dat ze het niet toe zou laten dat een vriend van haar zo negatief over zichzelf dacht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Snow attack! [ Blackkit ] - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Snow attack! [ Blackkit ]   Snow attack! [ Blackkit ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 16:26

Blackkit bevestigde haar woorden nogmaals, en ik glimlachte scheef naar haar. Een complimentje krijgen voelde best wel .. goed. Ik was er niet aan gewend; meestal werd ik juist afgekraakt omdat ik alles fout deed. Soms kreeg ik wel een goedkeuring of een klein complimentje, maar om de een of andere reden deed dat van Black me stralen. Misschien had ze wel gelijk. Misschien was het wel goed van me, dat ik die kater zo had afgeschud! Misschien kon ik leren leven met mijn achterstanden, en gewoon bijblijven. Misschien wel. En met de hulp van Black zou dat vast wel lukken. Net toen ik we wilde lopen werd ik plotseling aan mijn staart teruggetrokken, en kreeg ik een snel kopje over mijn hoofd. "Nooit meer zo over jezelf denken, ja?" Ik glimlachte liefjes naar haar. 'Ik zal het proberen .. voor jou.' Antwoordde ik. Vervolgens stond ik op, en wenkte ik Black mee. 'Zullen we nu dan iets leuks doen?' Vroeg ik nog een keer. Ik had wel weer zin in wat lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Snow attack! [ Blackkit ] - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Snow attack! [ Blackkit ]   Snow attack! [ Blackkit ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 16:31

Ik zal het proberen .. voor jou. "Goed zo," reageerde Blackkit met een glimlach. "Ja, goed idee. Kom, we gaan!" Ze sprong meteen vol energie uit het nest en rende langs Ember. "Laten we een nieuwe knul zoeken om te pesten." Ze rende de nursery uit, en bleef daar buiten staan. De knorrige warrior was nergens meer te bekennen, en bleef om zich heen kijken op zoek naar een nieuw slachtoffer. "Of..." begon ze, toen ze achterom keek en zag dat Emberpaw haar was gevolgd. "Ben je wel eens bij het Thunderpath geweest?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Snow attack! [ Blackkit ] - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Snow attack! [ Blackkit ]   Snow attack! [ Blackkit ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 22:48

Ik lachte toen Black vol energie en enthousiast roepend voor me uit hobbelde. Op een drafje volgde ik haar, nog steeds lachend. Mijn lach was helder en zacht, zeker niet bulderend. Meestal lachte ik ook niet uitbundig, meer zachtjes. Eigenlijk stond ik nooit stil bij hoe ik lachte. Het was iets wat vanzelf ging, waar ik niet over na hoefde te denken. Best raar eigenlijk, om over na te denken. Maar het was niet de tijd om te denken. Het was de tijd om wat te doen! Black stelde voor om een nieuw slachtoffer uit te kiezen, en ik stemde in, maar toen we zoekend onze ogen door het kamp lieten glijden leken de chagrijnige warriors op. Misschien hadden ze een soort Gathering. De club der chagrijnigen. 'Ik denk dat de norse katers samen een theekransje houden midden in het bos.' Grapte ik grijnzend. Wel jammer dat er nu geen echt leuk slachtoffer was. Maar gelukkig zat het poesje vol ideeën, en vroeg ze een tikkeltje sluiks of ik ooit al bij het Thunderpath was geweest. Met een verontschuldigende grijns schudde ik mijn kopje. 'Neuh.. Jij? Wel in de buurt. Ik. Rook die stak van verre!' Mauwde ik als antwoord. Ja, die geur zou ik niet zomaar vergeten. Ik trok een zuur gezicht. Waarom wilde de monsters daar leven? Oke, het waren monsters, maar goed.. Wacht eens even. Wat nou als die monsters die geur veroorzaakte? Een grijns verscheen op mijn gezicht. 'Misschien zijn het wel de scheten van de monsters.' Mauwde ik zachtjes lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Snow attack! [ Blackkit ] - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Snow attack! [ Blackkit ]   Snow attack! [ Blackkit ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 23:06


Blackkit begon hardop te lachen. "Die knorrige dudes een theekransje? Eerder een bridge-avond met een kopje koffie." Oude mannen deden altijd aan bridge.
"Oh ja echt wel!" zei Blackkit trots. Ze was al twee keer bij het Thunderpath geweest. Het stond er inderdaad ongelofelijk, maar het was best een intrigerende plaats. "Hahaha, ja, die dingen maken zo'n rommelend geluid. Dat zijn vast hun scheten," lachte ze. "Zullen we daar naartoe gaan? Jij mag al. Ik niet, officieel gezien, maar geen hond die doorheeft dat ik er niet ben. En als er iets gebeurd, bescherm jij me gewoon." Zo, was dat ook geregeld. Zonder op antwoord te wachten, begon ze te lopen. Ze kende de weg er naartoe nog uit haar hoofd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Snow attack! [ Blackkit ]   Snow attack! [ Blackkit ] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Snow attack! [ Blackkit ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: