|
|
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 21:40 | |
| Waar blijft die search xD Geduld wat is dat? (a) |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 21:43 | |
| Tadaaa, hij is gepost (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 21:45 | |
| - Acefray schreef:
- Tadaaa, hij is gepost (a)
*hug* I wuv u <3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 21:46 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
*hug* I wuv u <3 Wuv ya to xD Trouwens, bij de training heeft Ace Lurking gewoon op de modder losgelaten xD hij zou het niet wagen Lurk zelf het water in te gooien (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 21:47 | |
| - Acefray schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
*hug* I wuv u <3 Wuv ya to xD Trouwens, bij de training heeft Ace Lurking gewoon op de modder losgelaten xD hij zou het niet wagen Lurk zelf het water in te gooien (a) Well dan greep hij toch Ace zijn kont xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 21:48 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
*hug* I wuv u <3 Wuv ya to xD Trouwens, bij de training heeft Ace Lurking gewoon op de modder losgelaten xD hij zou het niet wagen Lurk zelf het water in te gooien (a) Well dan greep hij toch Ace zijn kont xD Not his pwetty butt D: Maar Ace heeft nu niks gedaan en Lurk is al weg gerent xD het martelen moest nog beginnen :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 21:49 | |
| - Acefray schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
*hug* I wuv u <3 Wuv ya to xD Trouwens, bij de training heeft Ace Lurking gewoon op de modder losgelaten xD hij zou het niet wagen Lurk zelf het water in te gooien (a) Well dan greep hij toch Ace zijn kont xD Not his pwetty butt D: Maar Ace heeft nu niks gedaan en Lurk is al weg gerent xD het martelen moest nog beginnen :c Wat wil je, je liet hem los en er was modder xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 21:50 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
*hug* I wuv u <3 Wuv ya to xD Trouwens, bij de training heeft Ace Lurking gewoon op de modder losgelaten xD hij zou het niet wagen Lurk zelf het water in te gooien (a) Well dan greep hij toch Ace zijn kont xD Not his pwetty butt D: Maar Ace heeft nu niks gedaan en Lurk is al weg gerent xD het martelen moest nog beginnen :c Wat wil je, je liet hem los en er was modder xD Niet dat hij meteen weg ging rennen als een watje, het was maar modder xD het enge water moest nog komen (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 21:51 | |
| - Acefray schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
*hug* I wuv u <3 Wuv ya to xD Trouwens, bij de training heeft Ace Lurking gewoon op de modder losgelaten xD hij zou het niet wagen Lurk zelf het water in te gooien (a) Well dan greep hij toch Ace zijn kont xD Not his pwetty butt D: Maar Ace heeft nu niks gedaan en Lurk is al weg gerent xD het martelen moest nog beginnen :c Wat wil je, je liet hem los en er was modder xD Niet dat hij meteen weg ging rennen als een watje, het was maar modder xD het enge water moest nog komen (a) Voor dit verwijs ik je door naar zijn karaktertopic xD |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 21:52 | |
| Slate vind het zo awkward dat Lurkie de hele tijd over z'n mentor klaagt x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 21:53 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
*hug* I wuv u <3 Wuv ya to xD Trouwens, bij de training heeft Ace Lurking gewoon op de modder losgelaten xD hij zou het niet wagen Lurk zelf het water in te gooien (a) Well dan greep hij toch Ace zijn kont xD Not his pwetty butt D: Maar Ace heeft nu niks gedaan en Lurk is al weg gerent xD het martelen moest nog beginnen :c Wat wil je, je liet hem los en er was modder xD Niet dat hij meteen weg ging rennen als een watje, het was maar modder xD het enge water moest nog komen (a) Voor dit verwijs ik je door naar zijn karaktertopic xD Ace moet een lurk handleiding gaat kopen want zo komt ie niet ver met trainen xD Hij zou al bijna blij zijn als hij med cat word x') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 21:54 | |
| - Acefray schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Acefray schreef:
*hug* I wuv u <3 Wuv ya to xD Trouwens, bij de training heeft Ace Lurking gewoon op de modder losgelaten xD hij zou het niet wagen Lurk zelf het water in te gooien (a) Well dan greep hij toch Ace zijn kont xD Not his pwetty butt D: Maar Ace heeft nu niks gedaan en Lurk is al weg gerent xD het martelen moest nog beginnen :c Wat wil je, je liet hem los en er was modder xD Niet dat hij meteen weg ging rennen als een watje, het was maar modder xD het enge water moest nog komen (a) Voor dit verwijs ik je door naar zijn karaktertopic xD Ace moet een lurk handleiding gaat kopen want zo komt ie niet ver met trainen xD Hij zou al bijna blij zijn als hij med cat word x') Wahahaha, Lurk gaat hem vermoorden omdat hij hem in de steek heeft gelaten xD - Slatepaw schreef:
- Slate vind het zo awkward dat Lurkie de hele tijd over z'n mentor klaagt x'D
Hij heeft hem op zijn eerste training door de modder getrokken... Letterlijk xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 22:00 | |
| Ik heb echt zin Ace ieder topic waarin lurk over zijn mentor klaagt binnen te laten vallen (a) ik zal mezelf wel inhouden :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 22:00 | |
| - Acefray schreef:
- Ik heb echt zin Ace ieder topic waarin lurk over zijn mentor klaagt binnen te laten vallen (a) ik zal mezelf wel inhouden :')
Nee doen >D |
|
| |
Sting-san 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 22:10 | |
| |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 22:13 | |
| - Holykit schreef:
- Helloo
ik weet wie jij bent |
|
| |
Sting-san 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 22:14 | |
| - Shiverpaw schreef:
- Holykit schreef:
- Helloo
ik weet wie jij bent Ghehehe xD Ik had zoites van why not Nu alleen even denken in welke clan deze vent gaat en plaatjes voor hem zoeken |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 22:15 | |
| - Holykit schreef:
- Shiverpaw schreef:
- Holykit schreef:
- Helloo
ik weet wie jij bent Ghehehe xD Ik had zoites van why not
Nu alleen even denken in welke clan deze vent gaat en plaatjes voor hem zoeken sting san doe TC kan ie Moonkit pesten vallen 2 aanvallen elkaar aan he he snap je uhm |
|
| |
Sting-san 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 22:17 | |
| - Shiverpaw schreef:
- Holykit schreef:
- Shiverpaw schreef:
- Holykit schreef:
- Helloo
ik weet wie jij bent Ghehehe xD Ik had zoites van why not
Nu alleen even denken in welke clan deze vent gaat en plaatjes voor hem zoeken sting san
doe TC kan ie Moonkit pesten vallen 2 aanvallen elkaar aan
he he snap je uhm Hmm kan wel, dan word hij gewoon een vervelend etterbakje >3 Zat te twijfelen tussen RC en TC En ik snap um denk nie maar dat is best voorspelbaar |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 22:17 | |
| Bo, en wat moet ie dan doen? Lurk rondjes laten rennen? Of een waarschuwing geven en dat hij bij 3 op hem gaat zitten? XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|