|
|
Ez 220 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 18:00 | |
| Ik was vergeten hoe leuk Sliv post :3 'k Vind het grappig dat Sliver de enige met Sliver in z'n naam is xD -- Tess, heh >3
Laatst aangepast door Sliverkit op do 18 dec 2014 - 18:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 18:01 | |
| Hey, dat maakt hem unforgetable |
|
| |
Ez 220 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 18:06 | |
| Als 'ie daarna nog een fancy Warrior naam heeft ja, heel misschien :') |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 18:08 | |
| Kun je dit geloven? Ik eet enkel varken en gevogelte en nu zit mn pa dus me uit te lachen ermee. ;^; |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 18:08 | |
| Yo, mensen. Zo veel zijn er aan het klagen dat er weinig spontaniteit is, te weinig open topics, etc. Maar dan wordt er vervolgens niet op gereageerd als er iets algemeens gestart wordt, waardoor je met je kat veel andere katten kan leren kennen. Als je het echt zo vervelend vind dat er weinig open topics zijn: verandering begint bij jezelf. Ik was super enthousiast over dit idee, heb het een paar keer geprobeerd te promoten, maar niemand heeft gereageerd. Heel jammer. Maar gelukkig ben ik er nog steeds enthousiast over, en hoop ik nog steeds dat mensen zullen reageren https://www.warriorcatsnl.com/t21664-gather-around-and-listen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 18:09 | |
| Eef, als ik nog een SC kit had gehad zou ik gepost hebben ^^" |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 18:10 | |
| - .Blackkit schreef:
- Yo, mensen. Zo veel zijn er aan het klagen dat er weinig spontaniteit is, te weinig open topics, etc. Maar dan wordt er vervolgens niet op gereageerd als er iets algemeens gestart wordt, waardoor je met je kat veel andere katten kan leren kennen.
Als je het echt zo vervelend vind dat er weinig open topics zijn: verandering begint bij jezelf.
Ik was super enthousiast over dit idee, heb het een paar keer geprobeerd te promoten, maar niemand heeft gereageerd. Heel jammer.
Maar gelukkig ben ik er nog steeds enthousiast over, en hoop ik nog steeds dat mensen zullen reageren
https://www.warriorcatsnl.com/t21664-gather-around-and-listen
mogen appjes ook posten? want daar was ik niet zeker van :S |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 18:10 | |
| Waarom eet je alleen varken en gevogelte Bo? |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 18:11 | |
| Eerst dacht ik aan alleen kittens (omdat ze daarna met z'n allen app worden, leek me dat leuk ), maar als je geen SC kitten hebt: tuurlijk! Ik wil mensen ook weer niet tegenhouden om te posten als ze dat wel willen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 18:12 | |
| - Sushi. schreef:
- Waarom eet je alleen varken en gevogelte Bo?
Alle andere soorten vlees vind ik erg onrespectloos tegenover de andere dieren, vis uitgerekend. Varken eet ik gwn graag en rund is dan weer omdat de biodiversiteit en ook nog eens ons ecosysteem daardoor achteruit gaat ^^ Gevogelte is gwn gezond we zijn nog steeds omnivoren voor iets ^^ |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 18:15 | |
| Blackkit~ |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 18:16 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Waarom eet je alleen varken en gevogelte Bo?
Alle andere soorten vlees vind ik erg onrespectloos tegenover de andere dieren, vis uitgerekend. Varken eet ik gwn graag en rund is dan weer omdat de biodiversiteit en ook nog eens ons ecosysteem daardoor achteruit gaat ^^ Gevogelte is gwn gezond we zijn nog steeds omnivoren voor iets ^^ Aah op zo'n manier, maar vis is ook gezond net als hert en dat soort dingen. Maar das je eigen keuze, k bemoei me daar niet mee xD waarom lacht je pa daarmee uit dan |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 18:18 | |
| |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 18:30 | |
| Windpaw heeft nu een ava met litteken, wat vind je? |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 18:31 | |
| |
|
| |
Ez 220 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 18:38 | |
| Vanavond bijposten met Dawn en Hidden~ Nu douchen xD |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 18:41 | |
| Windpaw Hazelpaw Innerkit :'D IK BEN BIJ |
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 dec 2014 - 18:45 | |
| Inner is zo cutee, thank you Babsels
Noo, Ezz, dun staph the Slinner cuteness *yaay shipname* |
|
| |
| |
| Wind is cute <'3 Bedankt babs ^^ |
|
| |
Looooolo C: 25 Actief
| |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |