We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
IK HEB 65% EN DE BESTE PUNTEN VAN DE KLAS VOOR AL MIJN WETENSCHAPSVAKKEN <3
gefeliciteerd! c: zelf ben ik erg trots op de punten voor mijn examen Geschiedenis :3
Ik had gwn slechte punten voor mijn andere vakken, maar al mijn wetenschappen + wiskunde lag tussen de 70 en 80 :3 Voor een vijfde middelbaar biotechiek vind ik het niet slecht <3
mijn broer zit ook in het vijfde (techniek wetenschappen) en hij een totaal van ongeveer zo'n 57%? c:
IK HEB 65% EN DE BESTE PUNTEN VAN DE KLAS VOOR AL MIJN WETENSCHAPSVAKKEN <3
gefeliciteerd! c: zelf ben ik erg trots op de punten voor mijn examen Geschiedenis :3
Ik had gwn slechte punten voor mijn andere vakken, maar al mijn wetenschappen + wiskunde lag tussen de 70 en 80 :3 Voor een vijfde middelbaar biotechiek vind ik het niet slecht <3
mijn broer zit ook in het vijfde (techniek wetenschappen) en hij een totaal van ongeveer zo'n 57%? c:
Techniek wetenschappen is een richting die lager zit dan ik ^^ Ik heb het namelijk ook op school en ze zitten een niveau lager, we hebben het hoogste tso richting die er mogelijk is ^^ Ik ben nog steeds blij dat ik in het derde van richting mocht stijgen naar deze richting <3
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Okay ik kan dus niet fatsoenlijk een plaatje met een gif blenden, ook weer wat geleerd X'D
Ik wil het wel doen als je ze even doorstuurt ^^
Oh nee hoeft niet hoor ik verveelde me en ging maar wat proberen, het had niet echt enig nut ofzo ^^
Ik vraag me echt af wanneer Snake zich zodanig in de problemen werkt dan Hellhound hem moet komen redden, lijkt me echt vreselijk grappig. Hell gaat dan niet blij met hem zijn X"D
Smokechaser
Member
freaking kill me 101 Actief I'm a soldier; I will die in glory