|
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:00 | |
| Mijn Inner is in een kerst sfeer, ongelooflijk |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:01 | |
| - Innerghost schreef:
- Mijn Inner is in een kerst sfeer, ongelooflijk
Santa Inner c: |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:05 | |
| - Lionbeat schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Wie kan raden over wie Lurk het heeft in zijn partnertekstje krijgt iets van me <3
Roughpaw? {idk just guessing haha} Deels x3 Inner is best santa <3 |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:05 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Lionbeat schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Wie kan raden over wie Lurk het heeft in zijn partnertekstje krijgt iets van me <3
Roughpaw? {idk just guessing haha} Deels x3
Inner is best santa <3 SLAAAAATE >D |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:06 | |
| Ik kan Inner niet meer serieus nemen met die kerstmuts xD |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:06 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Lionbeat schreef:
- Lurkingpaw schreef:
Inner is best santa <3 Deels? Dus een dubbelcrush :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:07 | |
| - Lionbeat schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Lionbeat schreef:
- Lurkingpaw schreef:
Inner is best santa <3 Deels? Dus een dubbelcrush :'D Lurks crusht niet, hij voelt het nog niet :3 Maar ook deels van Slate~ Maar bij elke is er een probleem en het is nog steeds niet over wie hij het heeft xD |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:14 | |
| Haha wow jullie houden aantal rpg-posts bij? Dan moet je toch echt tellen enzo? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:16 | |
| - .Blackkit schreef:
- Haha wow jullie houden aantal rpg-posts bij? Dan moet je toch echt tellen enzo?
Jep ^^ Maar na iedere post die ik met Lurk doe, zet ik dit aan in zijn karaktertopic, en dat staat in zijn os, dus na iedere post klik ik daar op en verander ik het, duurt maar een tiental minuutjes en is een gewoonte bij hem ^^ |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:17 | |
| But I'll ship Lock en Augurk forever anyway! x'D |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:18 | |
| Oh wauw jeetje je houdt het echt actief bij o.0 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:20 | |
| Zag ik daar nou een groepsknuffel? Ikke ook *Hug* |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:21 | |
| Ik ook, al doe ik het meestal per kat. Ik heb een spreadsheet, en ik houd in m'n hoofd bij hoeveel ik post om bij te posten met een kat. Met Flood heb ik nu twee posts geplaatst, dus ga ik nog even door tot ik alle topics met haar heb afgewerkt, en dan zet ik die posts in de spreadsheet (;
EDIT;; BO IS HET HAIL |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:31 | |
| Lurk is dan ook de enige van wie ik het echt bijhoud ^^
WAAROM NOEM JE AL DE NAMEN OP VAN ASH X FAWN XD |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:34 | |
| Het is Locked. Sws xD Moet dan wel liefde op het eerste gezicht zijn geweest lol haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:36 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Het is Locked. Sws xD
Moet dan wel liefde op het eerste gezicht zijn geweest lol haha Lol ja hahahaha x'D Hij heeft nog maar 1 topic met Slate en Hail gehad. Rough zou de enige kunnen zijn war het nog bij kan, maar wie zegt het dat het zo is? >3 |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:39 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Het is Locked. Sws xD
Moet dan wel liefde op het eerste gezicht zijn geweest lol haha Lol ja hahahaha x'D Hij heeft nog maar 1 topic met Slate en Hail gehad. Rough zou de enige kunnen zijn war het nog bij kan, maar wie zegt het dat het zo is? >3 Jij zegt dat het Rough niet is en ik weet niet wie het wel is, duss.. voor mij is t Lock x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:39 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Het is Locked. Sws xD
Moet dan wel liefde op het eerste gezicht zijn geweest lol haha Lol ja hahahaha x'D Hij heeft nog maar 1 topic met Slate en Hail gehad. Rough zou de enige kunnen zijn war het nog bij kan, maar wie zegt het dat het zo is? >3 Jij zegt dat het Rough niet is en ik weet niet wie het wel is, duss.. voor mij is t Lock x'D Nee, niemand gaat het raden ookal heb ik al een grote tip gegeven >3 |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:45 | |
| Over Ash gesproken
Weet iemand hoe het zit met Ashie en Nighty?
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 10:46 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Het is Locked. Sws xD
Moet dan wel liefde op het eerste gezicht zijn geweest lol haha Lol ja hahahaha x'D Hij heeft nog maar 1 topic met Slate en Hail gehad. Rough zou de enige kunnen zijn war het nog bij kan, maar wie zegt het dat het zo is? >3 Jij zegt dat het Rough niet is en ik weet niet wie het wel is, duss.. voor mij is t Lock x'D Nee, niemand gaat het raden ookal heb ik al een grote tip gegeven >3 Wats de tip dan! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|