|
|
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:19 | |
| - Tallshadow schreef:
Awe Eef *hug* Komt goed meid, als je echt zo goed geleerd hebt weet ik zeker dat het meevalt ;')
Nouja, dat daar kan je niet zo zeker van zijn De vorige keer ging het vét goed en had ik 85% goed. Normaal gesproken is dat een A (we werken hier met GPA) en ik had een B+. Aka: ze rekenen suuuper streng :/ Ehhm, well, je kan altijd een oud account actief maken ^^ |
|
| |
Bunny 77 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:23 | |
| - Tallshadow schreef:
- Oke dan, kleine correctie Buns, al jouw accounts hebben lastige families xD
Awe Eef *hug* Komt goed meid, als je echt zo goed geleerd hebt weet ik zeker dat het meevalt ;')
Haha Q xD Dat is een detail >3 Thunder is cute <3 Wel, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn (a) |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:26 | |
| |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:26 | |
| Jamie, aha xD Misschien dat ik Angel wel de hele wereld laat haten en dat ze dan depressief en evil wordt.. >D
Eef, waarom ook niet, topic met Rowankit? ~
|
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:31 | |
| - Softvoice schreef:
- Jamie, aha xD
Misschien dat ik Angel wel de hele wereld laat haten en dat ze dan depressief en evil wordt.. >D
Sure sure! Heb jij inspiratie voor een topic? Ik ben intussen bezig met een setje vinden ;D |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:37 | |
| ik wil altijd posten als ik in de les zit, maar ben mn motivatie kwijt als ik thuis ben #logic |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:38 | |
| - .Blackkit schreef:
- Softvoice schreef:
- Jamie, aha xD
Misschien dat ik Angel wel de hele wereld laat haten en dat ze dan depressief en evil wordt.. >D
Sure sure! Heb jij inspiratie voor een topic? Ik ben intussen bezig met een setje vinden ;D Ja hoor, ik maak wel :3 Hij wordt alleen waarschijnlijk niet heel lang, heb het vrij druk.. ^^ |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:46 | |
| Mweh zo vermoeid Iemand die enig idee heeft waardoor ik niet de hele dag vermoeid geraak en er vervolgens als een zombie bij loop als koffie niet goed werkt (maakt me slaperiger) en suiker(frisdrank) niet goed voor je is? Me lichaam is echt gewoon weird :3 |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:51 | |
| - Flashingkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Haha Q xD Dat is een detail >3 Thunder is cute <3 Wel, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn (a) Maar... Lost valt mee toch D: Flood zeikt alleen maar omdat Lost niks eet, da's alles! |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:52 | |
| - Wanderpaw schreef:
- Flashingkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Haha Q xD Dat is een detail >3 Thunder is cute <3 Wel, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn (a) Maar... Lost valt mee toch D: Flood zeikt alleen maar omdat Lost niks eet, da's alles! maar ik hou nu eenmaal van drama (a) |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:57 | |
| Welp eens even posten met Lion, hoe gaat ze uitleggen aan Flashing dat Fire niet meer terug komt ;^; |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 17:06 | |
| Gewoon the hard way Bo? "Hij is dood, deal with it" xD
|
|
| |
Isaaa (2) ~ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 17:09 | |
| |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 17:12 | |
| - Tallshadow schreef:
- Gewoon the hard way Bo? "Hij is dood, deal with it" xD
Meany xD Dat zou alleen Firework zeggen als Lion dood was xD <3 En dan er zo droog achter. "Oh ja en ik heb andere kittens. In ShadowClan. So Bye jullie zijn nu alleen! (:" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 17:13 | |
| - Lionbeat schreef:
- Tallshadow schreef:
- Gewoon the hard way Bo? "Hij is dood, deal with it" xD
Meany xD Dat zou alleen Firework zeggen als Lion dood was xD <3 En dan er zo droog achter. "Oh ja en ik heb andere kittens. In ShadowClan. So Bye jullie zijn nu alleen! (:" Maybe ja, maar alleen dan omdat hij er zelf niet mee kan dealen dat Lion weg is xD Cold is iets meer van de kille aanpak, ik zou eerlijk gezegd niet weten wat Tall zou doen.. Zich storten op werk ofzow? |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 17:16 | |
| Ace zou zijn verdriet wegeten (a) en zichzelf uitbuiten xD Pale, dun know xD |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 17:17 | |
| Guys, question. Lezen jullie echt allemaal elkaars topic door enzo? |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 17:18 | |
| Mensen help, ik zat nog eens te denken over de warrior naam van Creamy en ik wil denk ik toch iets anders. Welke vinden jullie mooi, of misschien leuke ideetjes. Ik kom er niet uit XD .
- Creamyriver (0) - Creamsparkle (0) - Creamysky (0) - Creamyfrost (0) - Creamscar (0) - Anders namelijk ... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 17:19 | |
| Ik wel Eef ^^ Ik volg bepaalde topics, en als ik me verveel ga ik topics lezen die toevallig bezig zijn (A) - xD:
|
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 17:20 | |
| - Tallshadow schreef:
- Ik wel Eef ^^ Ik volg bepaalde topics, en als ik me verveel ga ik topics lezen die toevallig bezig zijn (A)
- xD:
Hahaha die titels xD Ach, ik wou dat ik daar tijd voor had. Weet iemand trouwens hoe je het uit kan zetten dat je automatisch geabonneerd bent op topics? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|