|
|
72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 19:42 | |
| - Hellhound schreef:
- Moonkit~ schreef:
- * pets hellhound *
good doggy
nou ik gaan moon maar eens een kever laten weggeven xd *blaast en blaft om en om* Hellhound is not amused wees lief *continues petting* |
|
| |
Isaaa (2) ~ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 19:43 | |
| - Hellhound schreef:
- Rowankit schreef:
- Hellhound schreef:
- Emma, Bo, de quotes worden bij jullie groot zeg, holy hell
hound 0_0 Hahahah Isa je bent weer eens zo grappig.. xD En ook zo voorspelbaar Shhhhhhh, het moest toch door iemand gezegd worden? xD |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 19:43 | |
| - Tallshadow schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- BO *VALT OM* How are ya <33 Examens zijn klaar dus waar was gij al die tijd?!
Een Running x Ace kitten zoektopic? Ze wachten wss totdat de wereld niet oplet *stare* We are always watching you 8) Drinken natuurlijk xD Hahaha, nee, ik ben uitgegaan, kerstinkopen <3 Man... was weer een giga probleem tussen mijn vrienden, iedereen wilde me mee xD En goed natuurlijk, buiten het feit dat ik bijna moet overgeven, maar we laten dat even achterwege xD Hoe gaat het met jou? Lukt het studeren wat? Anders kom ik wel en maak ik je toetsen wel even~ Het zit toch nog in vers in het geheugen xD
Yish <3 Maar Jam heeft me er al van op de hoogte gebracht yk, ik heb al een aanmelding gemaakt >D Nog een klein stukje <3 *stare* Laat me niet zo schrikken xD Leuk! Iets leuks gevonden?? Natuurlijk wilde iedereen je mee, je bent epic Gaat ie wel? wel genoeg gegeten vandaag? Studeren gaat aardig, m'n Godsdienst lerares was helemaal blij met mij want tussen alle onvoldoendes in de Gd toets had ik een 9 ervoor xD Zij helemaal "zie je wel dat het kan!" Yeah, heb al twee maaltijden binnen vandaag *nieuw record* yay :3 Pasta en ontbijt ^^ normale porties, so yeah mijn maag zegt nu "NO D<" Dus yeah ^^" Yeah heb waterparels -ofzo- gekocht, ik ga een par kleine vazen maken met kleine dingen en lichtjes en gel zal mooi zijn en het is ook weer eens iets anders <3 Hahahaha Gd, natuurlijk een 9 voor jou :') Als er iets van wetenschappen niet lukt, stuur je die toets gwn op, ik geef je wel een 10 x3 Ik ben serieus zo blij om dat te horen *hug* Waterparels? Wat leuk! Daar heb ik van die dingen van gezien en dat zag er echt heel gaaf uit! Natuurlijk een 9, voor lager doen we 't niet >3 En zal ik zeker doen! Van kheb Donderdag op mijn verjaardag een scheikunde toets, ik zal kijken of ik er een foto van kan maken, dan kan jij hem ook maken xD :3 Yay ja pls <3 Dat zou echt de beste gift zijn voor mij :'D Maar ik verjaar in de vakantie xD Ik ga foto's doorsturen als ze klaar zijn ^^ Ik denk wel dat je ze mooi zzal vinden, ik zal het met bloemen en letters doen en een grote maken voor mn moeder met zwarte en witte parels en witte lelies ^^ Wait wat? Ik ga je een wetenschaps toets geven voor je volgende b-day xD Doe dat indd! Klinkt namelijk echt heel epic, ik weet zeker dat je moeder dat echt heel gaaf gaat vinden! Hoe is 't met ehm.. Je chihuahua met de naam van een persoon uit de anime die je zo leuk vind.. Black Butler? Ik ben de naam van je hond vergeten D:
Altijd ja xD Ja pls pls <3 Chemie pls en doe daar nog wat labo bij <3 Geef me een microscoop pls <3 Hihihihi :3 Kuro? Heel goed hij is wel en klein monster... maar hij is gek van me aangezien hij altijd rond me hangt, en ik vind hem niet zo leuk sinds dat hij eens per ongeluk heeft gebeten naar me. Maar hij blaft altijd als ik wegga en zo van die dingen x'D Jep :3 |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 19:45 | |
| - Moonkit~ schreef:
- Hellhound schreef:
- Moonkit~ schreef:
- * pets hellhound *
good doggy
nou ik gaan moon maar eens een kever laten weggeven xd *blaast en blaft om en om* Hellhound is not amused wees lief *continues petting* Sick of it *bites* - Rowankit schreef:
- Hellhound schreef:
- Rowankit schreef:
- Hellhound schreef:
- Emma, Bo, de quotes worden bij jullie groot zeg, holy hell
hound 0_0 Hahahah Isa je bent weer eens zo grappig.. xD En ook zo voorspelbaar Shhhhhhh, het moest toch door iemand gezegd worden? xD Kinda true... but still... |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 19:48 | |
| Ik ben heel blij, want ik heb plannen met Broken en ik denk dat mensen ze leuk zullen vinden <3 |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 19:49 | |
| I need a doctor :'D hoe leg ik dat aan me moeder uit x'D |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 19:50 | |
| - Brokenpaw schreef:
- Ik ben heel blij, want ik heb plannen met Broken en ik denk dat mensen ze leuk zullen vinden <3
NIEUWSGIERIG! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 19:51 | |
| - Hellhound schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Ik ben heel blij, want ik heb plannen met Broken en ik denk dat mensen ze leuk zullen vinden <3
NIEUWSGIERIG! HAHAHAHAHA nope xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 19:51 | |
| Well Bo, heeft het ook betrekking tot andere clans want al mijn accounts uit Wc zijn dood of weg xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 19:52 | |
| - Tallshadow schreef:
- Well Bo, heeft het ook betrekking tot andere clans want al mijn accounts uit Wc zijn dood of weg xD
Nopie die nope nope xD En Flash heeft ook plannen, en Chain en Never~ |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 19:53 | |
| |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 19:54 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 19:55 | |
| - Brokenpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Well Bo, heeft het ook betrekking tot andere clans want al mijn accounts uit Wc zijn dood of weg xD
Nopie die nope nope xD En Flash heeft ook plannen, en Chain en Never~ Flash mag niet dood, en Never moet nog bij ons topic posten, en Chain ken ik niet, en ik vind het jammer dat ik nu dan niets merk van je awesome plan ;x; |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 19:55 | |
| Tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell me tell meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 19:56 | |
| - Tallshadow schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
Nopie die nope nope xD En Flash heeft ook plannen, en Chain en Never~ Flash mag niet dood, en Never moet nog bij ons topic posten, en Chain ken ik niet, en ik vind het jammer dat ik nu dan niets merk van je awesome plan ;x; Van Flash en Broken weet niemand af~ Chain weet Jams en Never Nath en Tess voor het moment ^^ Moet Isa ook nog te pakken krijgen om even met haar dingen te bespreken~ En yeah... Dat moet ik xD *sluipt langzaam weg* Anouk... What... NO XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 19:57 | |
| - Brokenpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
Nopie die nope nope xD En Flash heeft ook plannen, en Chain en Never~ Flash mag niet dood, en Never moet nog bij ons topic posten, en Chain ken ik niet, en ik vind het jammer dat ik nu dan niets merk van je awesome plan ;x; Van Flash en Broken weet niemand af~ Chain weet Jams en Never Nath en Tess voor het moment ^^ Moet Isa ook nog te pakken krijgen om even met haar dingen te bespreken~ En yeah... Dat moet ik xD *sluipt langzaam weg*
Anouk... What... NO XD En ik.. Ik weet niets :c Ik eis ook een van al dezen te mogen weten xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 19:58 | |
| - Tallshadow schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
Nopie die nope nope xD En Flash heeft ook plannen, en Chain en Never~ Flash mag niet dood, en Never moet nog bij ons topic posten, en Chain ken ik niet, en ik vind het jammer dat ik nu dan niets merk van je awesome plan ;x; Van Flash en Broken weet niemand af~ Chain weet Jams en Never Nath en Tess voor het moment ^^ Moet Isa ook nog te pakken krijgen om even met haar dingen te bespreken~ En yeah... Dat moet ik xD *sluipt langzaam weg*
Anouk... What... NO XD En ik.. Ik weet niets :c Ik eis ook een van al dezen te mogen weten xD Nee, want jij liet Fire dood gaan D< |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 19:59 | |
| Eng: alleen door de donkere straten fietsen. Met mensen in de omgeving ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 20:00 | |
| - Brokenpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
Anouk... What... NO XD En ik.. Ik weet niets :c Ik eis ook een van al dezen te mogen weten xD Nee, want jij liet Fire dood gaan D< En daar wist jij van >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 20:01 | |
| - Tallshadow schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
Anouk... What... NO XD En ik.. Ik weet niets :c Ik eis ook een van al dezen te mogen weten xD Nee, want jij liet Fire dood gaan D< En daar wist jij van >D Ja en ook dat hij kits met Silver zou krijgen - eig niet maar iedeeren zag het aankomen xD- Maar hij mocht niet dood D< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|