We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 13:23
Net terug van school stomme regen >:[, op het slechte begin na heb ik best een goede dag tot nu toe c: Gym was leuk en een aantal meiden willen proberen om me te helpen met mijn crush (hij had random genoeg paars-roze gestreepte sokken aan vandaag ._.) en op het einde van de schooldag ging driekwart van de klas Boulevard Of Broken Dreams en American Idiot zingen, wat ik niet leuk vond omdat het helemaal niet gelijk ging met de muziek en erg vals was xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 dec 2014 - 14:20
Aah f'ck nu zal ik me ipod weer mogen binnen brengen. Aargh hatelijk hij's ondertussen al 5 vd 7 keren binnen geweest voor technische mankementen. En als da nog nie genoeg is ben ik hm ook altijd een week kwijt daardoor >< Stom ding zeg. Waarom maakt apple ook van die slechte dingen urgh.