|
|
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 15:44 | |
| - Whitelion schreef:
- Softvoice schreef:
- Bunnnyy;; Ik weet echt niet zo goed wat ik nu met Angel aan moet! Zowat haar hele familie is dood D:
Wie leven er eigenlijk nog wel? xD *laat* Euhm.. Determind, Dovepath, Inkpaw (maar dies wss niet echt actief) en ik denk dat dat het is (a) Poor Angel ;^; En Determind heeft Dyingblack vermoord toch? Is dat bij enkele katten bekend of heeft Angel daar geen weet van? |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 15:46 | |
| Lizard in tha kerstsfeer xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 15:49 | |
| - Softvoice schreef:
- Whitelion schreef:
- Softvoice schreef:
- Bunnnyy;; Ik weet echt niet zo goed wat ik nu met Angel aan moet! Zowat haar hele familie is dood D:
Wie leven er eigenlijk nog wel? xD *laat* Euhm.. Determind, Dovepath, Inkpaw (maar dies wss niet echt actief) en ik denk dat dat het is (a) Poor Angel ;^; En Determind heeft Dyingblack vermoord toch? Is dat bij enkele katten bekend of heeft Angel daar geen weet van? Niemand weet dat~ (tot hij het verteld) |
|
| |
Marieke 199 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 15:49 | |
| FanClan idea, whatcha doing? D: |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 15:50 | |
| - Whitelion schreef:
- Softvoice schreef:
- Whitelion schreef:
- Softvoice schreef:
Wie leven er eigenlijk nog wel? xD *laat* Euhm.. Determind, Dovepath, Inkpaw (maar dies wss niet echt actief) en ik denk dat dat het is (a) Poor Angel ;^; En Determind heeft Dyingblack vermoord toch? Is dat bij enkele katten bekend of heeft Angel daar geen weet van? Niemand weet dat~ (tot hij het verteld) Oké ~ Maar aangezien Angel (qua uiterlijk) erg op haar vader lijkt, haat Deter haar dan ook? xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 15:51 | |
| Bun, White heeft een hectische familie xD |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 15:54 | |
| - Tallshadow schreef:
- Have fun Q ^^ Hopelijk kan je indd nog koffie halen ;')
Ik heb mn koffie :'D @Bunny; Inkberry komt probs op de accountmarkt. Ik was m vergeten in mn lijstje te zetten xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 15:55 | |
| - Stormpaw, schreef:
- Tallshadow schreef:
Ik heb mn koffie :'D
@Bunny; Inkberry komt probs op de accountmarkt. Ik was m vergeten in mn lijstje te zetten xD Mooi zo! Ook een beetje lekker? Zoals ik al zei, zoveel kits o.o Ze zouden een clan moeten vormen xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 15:58 | |
| - Tallshadow schreef:
- Stormpaw, schreef:
- Tallshadow schreef:
@Bunny; Inkberry komt probs op de accountmarkt. Ik was m vergeten in mn lijstje te zetten xD Mooi zo! Ook een beetje lekker?
Zoals ik al zei, zoveel kits o.o Ze zouden een clan moeten vormen xD Inkberry hoort bij Dying's familie (a) |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 15:59 | |
| Ik ga mezelf oprollen in een hoekje en huilen D: |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 15:59 | |
| - .Blackkit schreef:
- Ik ga mezelf oprollen in een hoekje en huilen D:
Wat is er Eef? D: |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:01 | |
| - Softvoice schreef:
- .Blackkit schreef:
Wat is er Eef? D: Ik heb mezelf dagenlang opgesloten voor statistiek, ben vannacht om 3 uur gaan slapen en om 8 uur opgestaan voor alle dingen die ik ervoor moest inleveren en voor het tentamen van vandaag, maar wél met resultaat, want het oefententamen ging vet goed vanochtend. Maar net.. tijdens het tentamen.. Maakten die eikels het 100x lastiger. Dus ik heb het gevoel dat mijn marteling voor niks is geweest :'( |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:04 | |
| - Whitelion schreef:
- Tallshadow schreef:
- Stormpaw, schreef:
- Tallshadow schreef:
@Bunny; Inkberry komt probs op de accountmarkt. Ik was m vergeten in mn lijstje te zetten xD Mooi zo! Ook een beetje lekker?
Zoals ik al zei, zoveel kits o.o Ze zouden een clan moeten vormen xD Inkberry hoort bij Dying's familie (a) Ik heb koffie ja, mn hersenen waar in tegen werken niet x'D Sorry (A) Ik heb inderdaad alleen Thunderkit van White x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:05 | |
| Oke dan, kleine correctie Buns, al jouw accounts hebben lastige families xD
Awe Eef *hug* Komt goed meid, als je echt zo goed geleerd hebt weet ik zeker dat het meevalt ;')
Haha Q xD Dat is een detail >3 Thunder is cute <3 |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:06 | |
| Ik kon 't niet laten het erbij te schrijven (A) xD - Spoiler:
|
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:07 | |
| - .Blackkit schreef:
- Softvoice schreef:
- .Blackkit schreef:
Wat is er Eef? D: Ik heb mezelf dagenlang opgesloten voor statistiek, ben vannacht om 3 uur gaan slapen en om 8 uur opgestaan voor alle dingen die ik ervoor moest inleveren en voor het tentamen van vandaag, maar wél met resultaat, want het oefententamen ging vet goed vanochtend. Maar net.. tijdens het tentamen.. Maakten die eikels het 100x lastiger. Dus ik heb het gevoel dat mijn marteling voor niks is geweest :'( Nwahh, das zeker vervelend! *Hug* ^-^ Maar hoort het oefententamen niet op het tentamen zelf te lijken..? En hoe kan ik je opvrolijken? :3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:08 | |
| - Softvoice schreef:
- .Blackkit schreef:
- Softvoice schreef:
- .Blackkit schreef:
Wat is er Eef? D: Ik heb mezelf dagenlang opgesloten voor statistiek, ben vannacht om 3 uur gaan slapen en om 8 uur opgestaan voor alle dingen die ik ervoor moest inleveren en voor het tentamen van vandaag, maar wél met resultaat, want het oefententamen ging vet goed vanochtend. Maar net.. tijdens het tentamen.. Maakten die eikels het 100x lastiger. Dus ik heb het gevoel dat mijn marteling voor niks is geweest :'(
Nwahh, das zeker vervelend! *Hug* ^-^ Maar hoort het oefententamen niet op het tentamen zelf te lijken..?
En hoe kan ik je opvrolijken? :3 Ja, nou, vind ik dus ook >.< Cookies zijn lekker. De kleffe magnetronlasagne in de koelkast ook wel. Dus die ga ik maar eens maken. Maar, eh, topic? ^^ Even wat afleiding voordat ik me vannacht weer ga opsluiten om voor m'n tentamen van morgen te leren. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:09 | |
| Haha Ez xD Dat vindt Bo leuk :'D |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:10 | |
| - .Blackkit schreef:
- Softvoice schreef:
- .Blackkit schreef:
- Softvoice schreef:
- .Blackkit schreef:
Wat is er Eef? D: Ik heb mezelf dagenlang opgesloten voor statistiek, ben vannacht om 3 uur gaan slapen en om 8 uur opgestaan voor alle dingen die ik ervoor moest inleveren en voor het tentamen van vandaag, maar wél met resultaat, want het oefententamen ging vet goed vanochtend. Maar net.. tijdens het tentamen.. Maakten die eikels het 100x lastiger. Dus ik heb het gevoel dat mijn marteling voor niks is geweest :'(
Nwahh, das zeker vervelend! *Hug* ^-^ Maar hoort het oefententamen niet op het tentamen zelf te lijken..?
En hoe kan ik je opvrolijken? :3 Ja, nou, vind ik dus ook >.<
Cookies zijn lekker. De kleffe magnetronlasagne in de koelkast ook wel. Dus die ga ik maar eens maken.
Maar, eh, topic? ^^ Even wat afleiding voordat ik me vannacht weer ga opsluiten om voor m'n tentamen van morgen te leren. Sure ~ Met welk account, heb op dit moment namelijk naast Soft niet zo veel in de aanbieding (al zou ik wel een oud account weer naar boven kunnen halen xD) |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 16:19 | |
| Isa, Deter haat Angel niet :') nog niet (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|